Hop til indhold

Billedtråd december 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Cooper har haltet lidt on / off siden midt november. Mange dage uden nogen halten og så nogle minutter hvor han haltede en dag. Meget mærkeligt, så jeg synes vi måtte forbi dr. dyr, da jeg gerne ville have nogle røntgen billeder taget, så vi kunne få tjekket hans led. Alt var fint, hans skuldre, albuer og hofter er perfekte (altid rart at høre) men han tog også noget ledvæske fra den albue / det ben, jeg synes han halter fra, og der var ganske rigtigt, nogle tegn på, at han har en lidt ældre skade, der er ved at hele. Det er en slag forstuvning. Så hundebassen har fået ordre på ro og smertestillende, hvis nødvendigt. Det er ikke nemt at forklarer lillemanden, at han nu skal gå i snor på turene og man ikke må lave sjov i sneen, så ser han ca. sådan her ud :shock:

 

Når man har været ved dyrlæge og er blevet bedøvet, ser man sådan her ud:

 

Bamsen er sutten og sad fast i munden eller blev brugt som hovedpude når han sov:

061220121174.jpg

 

071220121179.jpg

 

091220121189.jpg

 

Lille trætte hund :ae: Det var sidste uge, nu er det trælse lille energifyldte hund, som meget gerne vil lege i sneen, men som ikke må. Det er også lidt synd :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 351
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cooper har haltet lidt on / off siden midt november. Mange dage uden nogen halten og så nogle minutter hvor han haltede en dag. Meget mærkeligt, så jeg synes vi måtte forbi dr. dyr, da jeg gerne ville have nogle røntgen billeder taget, så vi kunne få tjekket hans led. Alt var fint, hans skuldre, albuer og hofter er perfekte (altid rart at høre) men han tog også noget ledvæske fra den albue / det ben, jeg synes han halter fra, og der var ganske rigtigt, nogle tegn på, at han har en lidt ældre skade, der er ved at hele. Det er en slag forstuvning. Så hundebassen har fået ordre på ro og smertestillende, hvis nødvendigt. Det er ikke nemt at forklarer lillemanden, at han nu skal gå i snor på turene og man ikke må lave sjov i sneen, så ser han ca. sådan her ud :shock:

 

Når man har været ved dyrlæge og er blevet bedøvet, ser man sådan her ud:

 

Bamsen er sutten og sad fast i munden eller blev brugt som hovedpude når han sov:

061220121174.jpg

 

071220121179.jpg

 

091220121189.jpg

 

Lille trætte hund :ae: Det var sidste uge, nu er det trælse lille energifyldte hund, som meget gerne vil lege i sneen, men som ikke må. Det er også lidt synd :-)

 

Nååårh stakkels Cooper-basse:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så hyggeligt at se hende :hjerte: Måske vi skulle trods sneen en dag og følges på en tur?

 

Luca har skal lige tjekkes hos Dr. Dyr inden vi må gå igen. Det kniber med de gamle ben nu hvor kulden er kommet. Den løbetur der er på billederne her, kostede dyrt i ømme ben. :( Men mon ikke en Back on track dækken kan afhjælpe, så vi kan komme ud. Luca dur ikke til at være havehund...!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

 

 

 

Det er faktisk muligt at komme til at se endnu mere lavbenet ud end normalt :lol:

 

IMG_1402.jpg

 

 

 

Wow, en smuksak! Det er nok et af de flotteste hundebilleder jeg i mit liv har set <3 Jeg ved ikke hvad det er, men det er bare enormt godt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...