Hop til indhold

Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

De er gået lidt i stå i år, det har du ret i... De var meget aktive tidligere... også med kurser og den slags...

Ja, og kurser kommer der stadig lidt om indimellem. Men uofficielle stævner kommer der sq sjældent noget om mere, synes jeg. Ærgerligt, for det er rigtig nok, at det er svært at vide hvor pokker man finder dem...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg håber sørme da ikke at næsten alle sammen ligger derinde :shock: mest af alt fordi jeg da ved at ikke engang halvdelen er inde for vores egen kreds.

 

Men generelt synes jeg godt det kunne være lettere at søge rundt inde på online-tilmeldingen. Ville ønske at man hellere ville satse på en bedre brugeroplevelse end muligheden for at man kan vælge at betale gennem systemet. Men det er nok fordi jeg er bosat i en kreds, hvor det er vedtaget at al betaling skal foregå gennem ens egen lokalforening og vi derfor ikke kan bruge det til noget, hvilket jeg synes er fint, fint, for så ved jeg der altid er betalt til tiden, også selvom jeg selv lige skulle glemme at få sendt pengene afsted...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der ligger allerede en del på hundeweb :banan: Der mangler det dobbeltklasse-stævne, der plejer at være i Skelskør i hhv. maj og august mener jeg, det er.

 

Ih, det er så ærgerligt, at Poker ikke lige er 2 uger ældre, for så kunne hun starte til Albertslund-weekendstævnet i slutningen af april, hvor der plejer at være dobbelt klasseløb om lørdagen. Og jeg har på fornemmelsen, at hun skal bruge en del løb på bare at blive tryg ved at løbe et fremmed sted. Men jeg er sikker på, at hun mht. indlæring og forhindringer er klar til at starte, når hun fylder 1,5 år den 10/5 (skulle næsten tage et smut til Maxi Zoo Cup, hva' :mrgreen:)

Redigeret af Lille Louie
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Aaah, jeg aner intet om sjælland. Kan bare se at de glngse jyske ig fynske stævner mere eller mindre allesammen er online allerede. Jeg synes tilmeldingssiden er ganske fin, men har desperat håb om, at de laver betalingen som en del af systemet - evt. En samlet betaling til sidst. Synes det er røvirritende, at jeg abgefetr skal ind i netbanken og overføre....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der ligger allerede en del på hundeweb :banan: Der mangler det dobbeltklasse-stævne, der plejer at være i Skelskør i hhv. maj og august mener jeg, det er.

 

Ih, det er så ærgerligt, at Poker ikke lige er 2 uger yngre, for så kunne hun starte til Albertslund-weekendstævnet i slutningen af april, hvor der plejer at være dobbelt klasseløb om lørdagen. Og jeg har på fornemmelsen, at hun skal bruge en del løb på bare at blive tryg ved at løbe et fremmed sted. Men jeg er sikker på, at hun mht. indlæring og forhindringer er klar til at starte, når hun fylder 1,5 år den 10/5 (skulle næsten tage et smut til Maxi Zoo Cup, hva' :mrgreen:)

 

hun skulle vel nærmere være 2 uger ældre ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at Kisser sagde at de havde konkurrence d. 11/5, jeg spurgte nemlig, så vores egen konkurrence ikke faldt sammen med deres, som det sker ret tit :roll:

 

Amocca: jeg har det nu fint med netbanken. Så skal jeg nemlig ikke finde mit hævekort frem, men blot lige skrive ned hvad jeg skal overføre. Og når det tit er for +10 starter, så er det jo noget lettere at klare det hele på en gang til vores kasser i klubben. Jeg ville være meget ked af ikke at skulle gøre det på den måde, og jeg ved at kassererne i en del klubber her på øen ville blive kede af at skulle til at have indbetalinger fra måske 70-100 individuelle starter mod at få indbetalingerne fra 10-15 klubber.

 

Men det er jo nok mere end holdningssag, og så har vi jo i et helt år haft tvungen betaling gennem lokalforeningen, så vi er vant til det. men vandene er også spredte herovre på "Ø'en".

 

Ok, så bliver der godt nok ikke hold mange konkurrencer i de enkelte kredse. Vi har 11 agilitykonkurrencer i kreds 6 alene. Så tænkte at det samme billede gjorde sig gældende i de andre kredse også:blink:

 

Forsætter nu mit arbejde med en plan...

Link til indlæg
Del på andre sites

Et spørgsmål til jer derovre i "mørket"... Hvor godt indkørt er reglen hos jer omkring, at hvis det ikke står nævnt i indbydelsen at konkurrencen KUN er åben for blå bog, så er den automatisk åben for rød bog?

 

Vi fik jo læst og påskrevet ved vores årsmøde i agilitymøde i 2011 om at det var sådan reglerne var, så det skulle gerne være en selvfølge at der nu står kun for blå bog, hvis vi ikke vil have DKK'erne med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ret sikker på at Kisser sagde at de havde konkurrence d. 11/5, jeg spurgte nemlig, så vores egen konkurrence ikke faldt sammen med deres, som det sker ret tit :roll:

 

Uh, jeg hepper så meget på den 11. :banan: Kunne være en perfekt debut for miniprutten med kun en enkelt ring og fire løb til lige at vænne sig lidt til konceptet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner også med at komme derop... Formentlig bliver det så nok kun med den gamle tykke... Men så er der jo god tid til at hjælpe... Og har vist nok lokket nogle andre DcH'ere til at tage ud og prøve kræfter med lidt DKK, så vi har vist besluttet os for at tage til alberslund i april og så skælskør i maj, og så krydser vi fingre for at måtte komme til fionia...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber sørme da ikke at næsten alle sammen ligger derinde :shock: mest af alt fordi jeg da ved at ikke engang halvdelen er inde for vores egen kreds.

 

Men generelt synes jeg godt det kunne være lettere at søge rundt inde på online-tilmeldingen. Ville ønske at man hellere ville satse på en bedre brugeroplevelse end muligheden for at man kan vælge at betale gennem systemet. Men det er nok fordi jeg er bosat i en kreds, hvor det er vedtaget at al betaling skal foregå gennem ens egen lokalforening og vi derfor ikke kan bruge det til noget, hvilket jeg synes er fint, fint, for så ved jeg der altid er betalt til tiden, også selvom jeg selv lige skulle glemme at få sendt pengene afsted...

Øøøøhh..? Jeg synes det er dødnemt derinde? Det er da bare at klikke på agility, så kommer alle agilitystævner? Eller har jeg misset noget? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøøhh..? Jeg synes det er dødnemt derinde? Det er da bare at klikke på agility, så kommer alle agilitystævner? Eller har jeg misset noget? :vedikke:

 

Agility er såmænd nemt nok, men det er dødens pølse at skulle tjekke konkurrencerne igennem enkeltvis når det drejer sig om at finde de lydighedskonkurrencer der udbyder lige de klasser man må deltage i. Bare i min egen kreds er der 22 lydighedskonkurrencer, og på landsplan er der måske mellem 80 og 100(ved ikke, for vi er vist uhyggeligt gode til at holde mange konkurrencer når det ikke bare lige er at tage over broen). Og så havde det altså været nemt med en mulighed for at få vist kun de konkurrencer der udbyder de klasser jeg må deltage i:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Agility er såmænd nemt nok, men det er dødens pølse at skulle tjekke konkurrencerne igennem enkeltvis når det drejer sig om at finde de lydighedskonkurrencer der udbyder lige de klasser man må deltage i. Bare i min egen kreds er der 22 lydighedskonkurrencer, og på landsplan er der måske mellem 80 og 100(ved ikke, for vi er vist uhyggeligt gode til at holde mange konkurrencer når det ikke bare lige er at tage over broen). Og så havde det altså været nemt med en mulighed for at få vist kun de konkurrencer der udbyder de klasser jeg må deltage i:blink:

 

Nååårh,sådan... Ja lydighed ved jeg ikke en døjt om...

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Joy meldt til i Risskov. Jeg har valgt at tage AGÅ med denne gang, for ellers bliver det bare en laaaaaaaang weekend hvis der kun skal løbes springklasser. Det er jo heller ikke fordi han har problemer med at tage feltforhindringerne, men har bare ikke rigtig gidet hans pjat med felterne :blink:

 

Så det bliver til seks klasser i den weekend.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen, der har bare en svag anelse om, hvordan de fravælger folk til Fionia-cup? Har lige mailet og spurgt, men i morgen bliver jeg tildelt sommerferie og tænker det er tåbeligt at få ferie til Fioniacup, hvis jeg alligevel bliver fravalgt :hmm: har kun tænkt mig at komme hver anden dag og ikke overnatte, tænker, de nok foretrækker seriøse folk, der kommer hver dag (og overnatter).

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen, der har bare en svag anelse om, hvordan de fravælger folk til Fionia-cup? Har lige mailet og spurgt, men i morgen bliver jeg tildelt sommerferie og tænker det er tåbeligt at få ferie til Fioniacup, hvis jeg alligevel bliver fravalgt :hmm: har kun tænkt mig at komme hver anden dag og ikke overnatte, tænker, de nok foretrækker seriøse folk, der kommer hver dag (og overnatter).

 

Er det ikke bare først til mølle ligesom andre stævner :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah... Nogle på står jo at man skal have et navn for at være sikker... andre at hvis man har mange hunde så er man sikker... nogle mener danskere bliver forfordelt...

 

Jeg tror jeg skriver at jeg gerne vil være hjælper... Bare ikke lige de 4 timer som på jutlandia... Puh... Og så lige at få det til at passe med 4 løb... Det kunne nu lade sig gøre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det burde være først til mølle... MEN sidste år sad jeg ved midnat og skulle melde til, og den ville slet ikke registreret, eller dvs. man modtog ikke en bekræftigelse på at man havde meldt til... Der var flere der havde oplevet det, og så havde det jo været noget skidt med først til mølle...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...