Hop til indhold

Agilitykonkurrencer Vinter/Forår (2012-2013)


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Stort tillykke :vinder:

 

Tillykke med DM-udtagelsen :5up:

 

Anna, du og Karla er for SEJE!!!!

 

Sådan!! :klap:

 

Hvor er det flot, sikke en dag - Kan godt forstå hvis du ikke kan få armene ned :banan:

 

tak skal I have allesammen. Stor dag for os, kan ikke huske hvornår jeg sidst har løbet fejlfri i samtlige løb på dagen :mrgreen: hvis det da nogensinde er sket før :lol:

 

Karla er for sej, jeg er verdens heldigste hundefører at have fået sådan en drøm af en arbejdsmaskine som min første hund. Da vi ankom til stævnepladsen imorges skreg hun af glæde da hun så teltene :lun: Jeg er virkelig ked af, at hun slog sig, men det bare hende i en nøddeskal, man ofrer sig for løbet, alt andet er ligegyldigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi er hjemme fra Odder. Karla var suveræn og jeg kan kun undskylde, at indlægget her er rent blær! Karla vandt AGÅ i flotteste stil, med flere sekunder ned til 2 pladsen og en fører der ikke kunne få armene ned igen. Afsted til SPÅ hvor vi desværre havde buer der endte halvvejs i Randers, men vi tog 2. Pladsen... Dog kun fordi Karla er seriøst sindssyg og ofrer sig selv for løbet. Hun hamrede ind islalom med fart der gjorde at hun slog hele kroppen ind i pind 2, det var så hårdt at jeg kunne høre drønet. Hvordan hun fik den rettet op igen ved jeg ikke, håber nogen har det på video...

 

Vi er hermed klar til DM!

 

SP3 ok løb, ikke kønt pga mig og en kringlet start, men fejlfri. I slutningen af løbet begyndte hun dog at dykke på springene - de sidste 3 - så valgte at trække hende fra AG3, da hun tydeligvis var øm... God plan, eftersom hun ikke er rentgående. På trods af dette vandt hun dog klassen.

 

Nu står den på ro for frøken Malone og en tur til Anneline....

 

Stort tillykke! Hvor fedt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også gerne blære mig lidt :engel:

 

Luna skulle løbe sint første DKK stævne i dag, 2x klasse løb, dvs. 2 spring klasse 1 og 2 ag klasse 1. Mit håb var en pind i hver, og ellers bare give den max gas og få presset frk. skrigeballon lidt. Som sagt, så gjort!

 

Vi vandt 1 ag 1 og 1 spring 1 + blev nr 2 i det andet ag 1 løb :banan: Seje Luna! Så fik 3 pinde og er godt på vej mod klasse 2!

 

Jeg fik hende disket i det sidste springløb, men det var SÅ meget mine egen fejl, stod totalt i vejen for hende så hun missede et spring :stupid:

 

 

Men for pokker der var knald på i dag - specielt i dagens sidste løb. Et spring løb, som vi vandt i overlegen tid!

 

 

Jeg glæder mig til at se film af det - uden lyd dog! (tror Amocca har "smittet" - jeg larmer pænt meget undervejs :mrgreen: )

 

Så lille Luna fik 2 pokaler og et meget grimt pivdyr med hjem :vinder:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også gerne blære mig lidt :engel:

 

Luna skulle løbe sint første DKK stævne i dag, 2x klasse løb, dvs. 2 spring klasse 1 og 2 ag klasse 1. Mit håb var en pind i hver, og ellers bare give den max gas og få presset frk. skrigeballon lidt. Som sagt, så gjort!

 

Vi vandt 1 ag 1 og 1 spring 1 + blev nr 2 i det andet ag 1 løb :banan: Seje Luna! Så fik 3 pinde og er godt på vej mod klasse 2!

 

Jeg fik hende disket i det sidste springløb, men det var SÅ meget mine egen fejl, stod totalt i vejen for hende så hun missede et spring :stupid:

 

 

Men for pokker der var knald på i dag - specielt i dagens sidste løb. Et spring løb, som vi vandt i overlegen tid!

 

 

Jeg glæder mig til at se film af det - uden lyd dog! (tror Amocca har "smittet" - jeg larmer pænt meget undervejs :mrgreen: )

 

Så lille Luna fik 2 pokaler og et meget grimt pivdyr med hjem :vinder:

 

:lol: kan man godt smitte med larm :lol: super sejt af Lunamusen... Pokaler er godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: kan man godt smitte med larm :lol: super sejt af Lunamusen... Pokaler er godt!

 

Tak! Ej, måske ikke smittet - men så inspireret da :mrgreen: Men det virker forbavsende godt!

 

Jeg starter med at "varme" hende op uden for banen - det går i al sin enkelthed ud på at få hende til at gø så meget som muligt! Så er vi klar! Og jo mere jeg larmer, jo mere larmer hun og jo hurtigere og mere præcist løber frøkenen altså :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også gerne blære mig lidt :engel:

 

Luna skulle løbe sint første DKK stævne i dag, 2x klasse løb, dvs. 2 spring klasse 1 og 2 ag klasse 1. Mit håb var en pind i hver, og ellers bare give den max gas og få presset frk. skrigeballon lidt. Som sagt, så gjort!

 

Vi vandt 1 ag 1 og 1 spring 1 + blev nr 2 i det andet ag 1 løb :banan: Seje Luna! Så fik 3 pinde og er godt på vej mod klasse 2!

 

Jeg fik hende disket i det sidste springløb, men det var SÅ meget mine egen fejl, stod totalt i vejen for hende så hun missede et spring :stupid:

 

 

Men for pokker der var knald på i dag - specielt i dagens sidste løb. Et spring løb, som vi vandt i overlegen tid!

 

 

Jeg glæder mig til at se film af det - uden lyd dog! (tror Amocca har "smittet" - jeg larmer pænt meget undervejs :mrgreen: )

 

Så lille Luna fik 2 pokaler og et meget grimt pivdyr med hjem :vinder:

 

Sejt, tillykke. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sejt gået af både Amocca og Trixie!!! :klap:

 

Selv har jeg bare knoklet til vores stævne i dag, i tolv stive timer, uden at løbe selv... :cry: Godt nok surt... Men der var hårdt brug for mig som hjælper, så det var måske meget godt alligevel... Virkelig surt er i hvert fald at jeg er gået glip af 4 x klasseløb i denne weekend - 2 x i Ribe i går, og 2 x hos os selv i dag. Men så får vi da forhåbentlig 2 x klasseløb næste lørdag, og 1 x om søndagen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig som et lille barn til weekenden :)

 

Årets første stævne for Duffen og jeg... Og jeg har meldt i de åbne klasser også for første gang i vores "karriere"... Uh, er helt spændt :)

 

Håber at "vi" (mig) har fået noget mere fart på, så det er slut med tidsfejl i klasse 2. Til det sidste stævne - ud af to stævner i klasse 2 sidste år - havde vi bitre 0,48 og 1,58 i tidsfejl i springklasserne fx. i ellers fejlfrie løb.

 

Håber at fede Dorrit her (mig selv) i år kan løbe lidt hurtige og tør tro på Duffen, i stedet for at løbe så safe (og få tidsfejl)...

 

Håber på en super weekend med gode løb, oplevelser, søde mennesker... Og godt vejr!

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig som et lille barn til weekenden :)

 

Årets første stævne for Duffen og jeg... Og jeg har meldt i de åbne klasser også for første gang i vores "karriere"... Uh, er helt spændt :)

 

Håber at "vi" (mig) har fået noget mere fart på, så det er slut med tidsfejl i klasse 2. Til det sidste stævne - ud af to stævner i klasse 2 sidste år - havde vi bitre 0,48 og 1,58 i tidsfejl i springklasserne fx. i ellers fejlfrie løb.

 

Håber at fede Dorrit her (mig selv) i år kan løbe lidt hurtige og tør tro på Duffen, i stedet for at løbe så safe (og få tidsfejl)...

 

Håber på en super weekend med gode løb, oplevelser, søde mennesker... Og godt vejr!

 

Ud og giv den gas! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig som et lille barn til weekenden :)

 

Årets første stævne for Duffen og jeg... Og jeg har meldt i de åbne klasser også for første gang i vores "karriere"... Uh, er helt spændt :)

 

Håber at "vi" (mig) har fået noget mere fart på, så det er slut med tidsfejl i klasse 2. Til det sidste stævne - ud af to stævner i klasse 2 sidste år - havde vi bitre 0,48 og 1,58 i tidsfejl i springklasserne fx. i ellers fejlfrie løb.

 

Håber at fede Dorrit her (mig selv) i år kan løbe lidt hurtige og tør tro på Duffen, i stedet for at løbe så safe (og få tidsfejl)...

 

Håber på en super weekend med gode løb, oplevelser, søde mennesker... Og godt vejr!

 

Held og lykke! Og som Amocca siger - giv den max gas :mrgreen: Det er altså sjovt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må i hvert fald ikke. Man kan heller ikke finde den på youtube selvom man søger efter den, er du sikker på, at du ikke er kommet til at ændre privatindstillingerne på den?

 

Ja, det står til offentlig, men nu siger den at formatet er forkert - selvom den altså godt ville vise den før! Så prøver at uploade den igen. Øsh, jeg er altså ingen ørn til sådan noget teknisk nowet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...