Hop til indhold

Vis din hund som hvalp


Therese
 Share

Recommended Posts

Så skal i få hvalpebilleder og må leve med kvaliteten, da det er billeder af billeder;)

 

Mysla ligger og finder på narrestreger i sofaen..ca 9 uger

IMAG1398.jpg

 

Mysla lærer at lege trække leg, med sheila som læremester

IMAG1401.jpg

 

Det eneste hvalpebillede jeg har af sheila :hjerte: men sød så hun ud!

IMAG1402.jpg

 

Mysla ca. 14 uger gl. Hilser på katten på sin fødegård, da hun var hjemme på besøg..hendes sidste rolige møde med en kat, hehe

IMAG1403.jpg

 

Mysla og hendes far;)

IMAG1404.jpg

 

Mysla og sheila leger kamphunde! Mysla ca 9 mdr gammel

IMAG1405.jpg

 

Men søde kan de også se ud;)

IMAG1406.jpg

 

Uh sådan nogle unge damer :hjerte:

 

Der har vi den skyldige missing! Det er jo barnet der har lært Buzz at hoppe som en ninja!;)

 

Ja :lol: Eller ham, der har lært hende det :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uhh, zeusi var søøøød!

 

Meget sød :lun: uhh bliver helt hvalpeskruk af den her tråd, selvom jeg egentlig mest er til voksne hunde...

 

Dette er da også vildt sødt! Mysla har meget mod sheilas vilje fået sneget sig op i kurven, hehe

 

IMAG1409.jpg

 

bedste billede ever! :lun: Hvor er mysla sød...

 

Har også nogle stykker hvor Zeus som er hvalp er krybet op til Zita i hans kurv - fik desværre ikke det hvor han engang lå ovenpå Zita:mrgreen: men ihh de er så søde så :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fåårk de forstår at svine sig til dine hvalpe buddah:) hva var buddah egentlig af race? Havde egentlig bildt mig selv ind, at du kun havde haft samojeder(ret sikker på det er stavet forkert) men han er ikke så fluffy som de andre hvalpe.

 

Også samojede, men uden tavle. Mange samojeder har mindre pels end de 2 jeg har :) Og det er da stavet helt rigtigt :-D

 

½ samojede ½ golden/husky/new foundlænder. Hun er kun lyserød helt inderst i øjenkrogen nu, noget man ikke rigtig ser. Vi synes ellers det var så sødt :lol:

 

Det gør det også! Havde heller ikke opdaget det før nu :-D

 

Dette er da også vildt sødt! Mysla har meget mod sheilas vilje fået sneget sig op i kurven, hehe

 

IMAG1409.jpg

 

:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde ikke spejlrefleks dengang. Så billederne er fremkaldt og scannet ind på puteren

 

Første besøg:

 

Lunas_siblings_3_weeks.jpg

 

hvalpe3uger.jpg

 

Vores 2. besøg, så hvalpene må være ca 5 uger her:

 

hvalpe5uger.jpg

 

Luna som 7 uger gammel, hun bider mig i fingrene:mrgreen:

 

Rikkewithbabies.jpg

 

Rikke.jpg

 

Luna_7_weeks.jpg

 

Ret afslappet

 

Luna5or7weeks1.jpg

 

Luna5or7weeks.jpg

 

Dette har jeg fået af opdrætter, da jeg var hjemme på besøg, da Luna var 2 år gammel. Luna sidder oppe i hjørnet:

 

Lunaandpups.jpg

Lille Luna lige kommet hjem:lun:

 

Luna_and_her_teddy.jpg

 

Luna_8_weeks.jpg

 

Ca 4 mdr gammel i min mors have:

 

Lunainmumsgarden-1.jpg

 

Og nu

 

DSC_0122.jpg

 

Ååååh jeg må ha mig en lille labbebaby:lun:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

Åhhh <3 Weekendes bedste tråd!

 

Jeg har desværre ikke mange af mine, da de er fra før kameratelefoner havde et kamera man kunne bruge - æv!

 

Ina 14 uger <3 Dagen efter jeg fik hende

 

IMG_1287.jpg

 

Ina igen, her er hun 4 måneder

 

IMG_1288.jpg

 

Det eneste hvalpebillede jeg har af Sonne. Han er et halvt år og billedet er fra hans tidligere ejer

 

IMG_1290.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde ikke spejlrefleks dengang. Så billederne er fremkaldt og scannet ind på puteren

 

Første besøg:

 

Lunas_siblings_3_weeks.jpg

 

hvalpe3uger.jpg

 

Vores 2. besøg, så hvalpene må være ca 5 uger her:

 

hvalpe5uger.jpg

 

Luna som 7 uger gammel, hun bider mig i fingrene:mrgreen:

 

Rikkewithbabies.jpg

 

Rikke.jpg

 

Luna_7_weeks.jpg

 

Ret afslappet

 

Luna5or7weeks1.jpg

 

Luna5or7weeks.jpg

 

Dette har jeg fået af opdrætter, da jeg var hjemme på besøg, da Luna var 2 år gammel. Luna sidder oppe i hjørnet:

 

Lunaandpups.jpg

Lille Luna lige kommet hjem:lun:

 

Luna_and_her_teddy.jpg

 

Luna_8_weeks.jpg

 

Ca 4 mdr gammel i min mors have:

 

Lunainmumsgarden-1.jpg

 

Og nu

 

DSC_0122.jpg

 

Ååååh jeg må ha mig en lille labbebaby:lun:

 

Ja, det er du altså nødt til! :-D Var der kun brune i det kuld?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps rent brunt kuld af brune forældre. Du kan se mor Rikke på billederne, far Kevin har jeg aldrig set. Jeg havde aldrig set en brun lab før jeg så Luna's mor:-D

Nej, de er heller ikke så almindelige :-D De allerfleste er jo sorte og gule... :-) Men man parrer ikke to brune forældre mere, gør man? Er det ikke noget med farven eller hvordan er det? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, de er heller ikke så almindelige :-D De allerfleste er jo sorte og gule... :-) Men man parrer ikke to brune forældre mere, gør man? Er det ikke noget med farven eller hvordan er det? :-)

 

Jo man parrer helst ikke brun og brun. Det her var bare sådan et "vi vil have en hvalp efter vores tæve" kuld. Og så fandt de en brun han med dkk tavle i nabo-byen og vupti var der 6 små brune bisser:lun:

 

ETA, de er - desværre - ved at være ret almindelige, og de fleste er lysere end Luna:???:

 

Vi har 7 brune labber herude udover Luna. Og vi skal passe en i januar

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo man parrer helst ikke brun og brun. Det her var bare sådan et "vi vil have en hvalp efter vores tæve" kuld. Og så fandt de en brun han med dkk tavle i nabo-byen og vupti var der 6 små brune bisser:lun:

 

ETA, de er - desværre - ved at være ret almindelige, og de fleste er lysere end Luna:???:

 

Vi har 7 brune labber herude udover Luna. Og vi skal passe en i januar

Ved du hvorfor man ikke gør det? :-) Er det fordi de bliver for lyse eller skyldes det noget andet? Og hvorfor er det skidt, at de er lysere?

 

Hilsen spørge-jørgen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved du hvorfor man ikke gør det? :-) Er det fordi de bliver for lyse eller skyldes det noget andet? Og hvorfor er det skidt, at de er lysere?

 

Hilsen spørge-jørgen :mrgreen:

 

Ja, så vidt jeg ved, er det fordi de bliver alt for lyse. På udstillinger er de fleste brune labber, næsten sorte. Jeg kan kun svare for mig selv, men jeg synes de er grimme, når de er for lyse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Ja, så vidt jeg ved, er det fordi de bliver alt for lyse. På udstillinger er de fleste brune labber, næsten sorte. Jeg kan kun svare for mig selv, men jeg synes de er grimme, når de er for lyse.
En opdrætter har fortalt mig (men jeg aner ikke om det passer på nogen måder) at mange af brune labrador bærer det (recessive) gen for arvelig nasal parakeratosis..Når man parrer 2 brune er der chance for at begge har det gen. Og samtidig bliver de jo også lysere og lysere så eksteriørmæssigt er det ikke noget man gerne vil
Link til indlæg
Del på andre sites

En opdrætter har fortalt mig (men jeg aner ikke om det passer på nogen måder) at mange af brune labrador bærer det (recessive) gen for arvelig nasal parakeratosis..Når man parrer 2 brune er der chance for at begge har det gen. Og samtidig bliver de jo også lysere og lysere så eksteriørmæssigt er det ikke noget man gerne vil

 

Åh ja, det kan være. Nej, jeg går selv og overvejer at købe brun hårfarve til hende, når vi er på tur med Sisqo, der er en del mørkere. Jeg synes ikke i dagligdagen at Luna er for lys, men når hun er sammen med en mørk udgave, så er det egentlig ret meget

 

Men pyt. Jeg har lært noget, og Luna har alligevel aldrig skulle bruges til avl. Hun er købt til at være min bedste ven og det lever hun jo fuldt ud op til:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Teknisk set er Carla jo stadig hvalp (hun er 20,5 uge nu), meeen når størrelsesforskellen er så markant vil jeg gerne være med alligevel :mrgreen:

 

Få dage gammel :lun:

[ATTACH=CONFIG]100621[/ATTACH]

 

Carla som 5 ugers hvalp

[ATTACH=CONFIG]100622[/ATTACH]

 

Lige kommet hjem til sin nye have :lun:

[ATTACH=CONFIG]100623[/ATTACH]

 

det sidste billede er bare :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

åh nej, jeg bliver jo helt hvalpeskruk! Og jeg som ellers slet ikke bryds mig om hvalpe :lol:

 

 

De er taget med et meget dårligt mobilkamera, og er af en 11 uger gammel Basse. og et af en 6 mdr. Basse.

 

[ATTACH=CONFIG]100628[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100629[/ATTACH]

 

Det er næsten ikke til at tro, at det er samme hund. De ører :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...