Hop til indhold

Viiipers are here


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

  • Svar 335
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Spot fik hvalpe med Tiff for 6 uger siden - Tiff havde også sådan en "hovsa-ud-af-det-blå" fødsel ligesom Vilya - meget mystisk!

Men for 1½ uge siden blev hun påkørt af en lastbil under hyrdning - hoften ude af led og bækkenet brækket tre steder. Heldigvis kunne de skrue hende sammen igen ser det ud til. Men meget uheldigt og tragisk!

 

Hvor forfærdeligt :megaked: Men godt hun kommer sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvalpene trives vist fint fint! De tager i hvert fald super fint på

 

Vægtøgning fra fødslen til i dag:

Han 1: 367 gr. til 494 gr.

Han 2: 413 gr. til 510 gr.

Han 3: 379 gr. til 457 gr.

Han 4: 414 gr. til 501 gr.

Tæve: 325 gr. til 416 gr.

 

Feeeede små basser :mrgreen:

 

Vilya passer dem fint - der er ro i hvalpekassen! Hun tager dog et par lure på sofaen et par gange om dagen - skal lige nusses lidt, jo :mrgreen:

Kimmi er ved at gå ud af hendes gode pels for at få lov at komme til.... Men Vilya synes det er en dårlig idé, så det må vente lidt....

Link til indlæg
Del på andre sites

nåååå, hvor ser hun sød og moderlig ud (og så fornærmelsen, jeg kan overhovedet ikke se forskel på Vilya og Kimmie og alle de andre sort/hvide)

 

Hun er overdrevet moderlig.... lidt sjovt egentlig, da hun ikke bryder sig synderligt meget om andre hunde og i særdeleshed ikke om andre hvalpe. Men små nyfødte er åbenbart the thing. Man kan næsten høre hendes æggestokke dirre, stakkels gamle tøs :mrgreen:

 

Og Kimmi er hende, der altid ser bøvet ud på billeder - Vilya er yyyyndig!

 

Kimmi

 

DSC_0215.JPG

 

Vilya

 

DSC_0117.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de altså lækre:lun: Skøn, skøn læsning at mor var så dygtig at klare hele fødslen selv, og efterfølgende er rigtig god super mor:hjerte: Du har kun skrevet, hvad Kimmi siger til de små (altså hun så gerne vil dem, men ikke må for mor V.), men hvad siger Haps til dem? Må han komme derhen for mor?

 

Haps og Lea har ikke fået lov til at komme i nærheden endnu - deeeet tror jeg ikke rigtig hverken de eller Vilya kan administrere!

Link til indlæg
Del på andre sites

Totalt heldige små basser at vokse op med TO mødre. Når altså.. Kimmi får lov.

 

Årh jeg glæder mig til at se dem! SÅ mange små nøgne hvalpemavser.. suk!

 

Tag mig med :klap:

 

 

Årh jeg vil også ha hvalpe sku en skam den eneste intakte hund jeg har er Koda som nok ikke rigtig kan være særlig fødedygtig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...