Hop til indhold

Pony & Bulldog


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Hvor hat du anskaffet det røde dækken til din Franske?? Vi har nemlig svært ved at finde en der sidder så godt på Freja, som forresten også næsten går i koma hvis der bare nærmer sig noget der hedder beklædning til hende ;)

 

- super skønne billeder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Ulla :-)

 

Hvor hat du anskaffet det røde dækken til din Franske?? Vi har nemlig svært ved at finde en der sidder så godt på Freja, som forresten også næsten går i koma hvis der bare nærmer sig noget der hedder beklædning til hende ;)

 

- super skønne billeder :)

 

Det er købt i dyrenes nummer 1 i Kalundborg, jeg har ikke mødt det på nettet og fandt det ved en tilfældighed fordi den lille gris er så besværligat finde et dækken til ;-)

Jeg får min mor til at se om der er et mærke i det der afslører hvem der laver det, så skal jeg nok gi' besked.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor hat du anskaffet det røde dækken til din Franske?? Vi har nemlig svært ved at finde en der sidder så godt på Freja, som forresten også næsten går i koma hvis der bare nærmer sig noget der hedder beklædning til hende ;)

 

- super skønne billeder :)

 

Bobby Coat Skipper Black 28cm - Online Pet Supermarket for all dog supplies and other pet products from Partners Pets

 

 

Det er det nærmeste jeg kan komme det...

Link til indlæg
Del på andre sites

smukke hunde :-) er det nødvendigt for din gd at have dækken på ved vore vintertemperaturer?

 

Jeg ville absolut ikke smide penge efter noget der ikke var nødvendigt ;-)

 

Tæven her havde hvalpe i efteråret, og det betyder at pelsen smides og kroppen nærmest er nøgen til den nye pels er kommet helt på plads. Hun ville ikke kunne tilbringe mange minutter ude hvis ikke hun fik en trøje på, men med trøjen på er hun glad og leger så længe det skal være. Jeg bor så osse på toppen af en bakke med flade marker omkring matriklen, det blæser altid her!

 

Hvalpene skal osse ha' noget tøj på når det er koldt og blæsende, og hvis jeg er til træning i dårligt vejr har hundene osse noget tøj med. De får intet ud af træningen hvis de blir kolde.

Så, alle mine hunde har dækner men de har dem bestemt ikke på hver dag i vinterperioden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Igen igen super smukke billeder:hjerte: Jeg vil så hellere vide, hvor du har købt de flotte dækner til de store - er ret vild med det røde:lun:?

 

De dækner hvalpene har på er fra Dogmann, jeg har dem lige fra størrelse 45 til 90 og den største af mine hanhunde kan passe den store størrelse.

Det røde er fra Hurtta og er størrelse 80 (mener jeg det er) som desværre er den største størrelse de laver. Det betyder at det ikke kan passe til mine hanhunde eller til tæver der er større end middel.

Men det er virkelig er super lækkert dækken, rigtig lækker kvalitet. Jeg har den røde her med korte ærmer og uden bagben og så har jeg en brun med lange ben på alle 4.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den lille franske fik dækken på i går og har nægtet at gå siden *GG*

Så i dag måtte hun en tur ud til Prima så hun kunne se at man altså godt kan bevæge sig i sådan et rødt dress :5up:

 

Og det hjalp da unægteligt at de matcher i farven (lidt ligesom en storesøster man ser op til) :-D :-D

 

Og dejlige vinterbilleder

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke af dine hanner er det der fotograferet på disse billeder? Nøøøj lækkerhed, elsker billedet hvor han futter rundt med den røde boldt :lun::klap:

 

Ham med den røde bold er Valdemar på snart 2 år, han er søn af hende med den røde trøje.

Ham med den grønne bold er Harald som er 3 år, han er lillebror til den samme tæve.

 

Og TAK :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...