Hop til indhold

Billedtråd, januar 2013


Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 324
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mit kamera er pakket helt væk i øjeblikket. Gider ikke tage billeder, når jeg ikke kan redigere dem og smide dem op:cry: Men nu er min puter forhåbentlig snart fixet (indleveret til rep i onsdags) :x:

 

I dag var vi i Brugsen og Luna var som sædvanlig min lille hjælper:lun: Så det her er vist mit første januar billede (og et mobil)

 

32166_10151240695197672_1751060790_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit kamera er pakket helt væk i øjeblikket. Gider ikke tage billeder, når jeg ikke kan redigere dem og smide dem op:cry: Men nu er min puter forhåbentlig snart fixet (indleveret til rep i onsdags) :x:

 

I dag var vi i Brugsen og Luna var som sædvanlig min lille hjælper:lun: Så det her er vist mit første januar billede (og et mobil)

 

[ATTACH=CONFIG]103063[/ATTACH]

 

Sååå sød :-D Praktisk at have en hjælper med når man køber ind :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder af Inca her i snevejret :lun:

 

På snusetur..

SAM_1380.jpg

 

 

Tigger efter godbidder (;

SAM_1381.jpg

 

 

"Kom nuuuu, er du ikke snart færdig med det kamera?!"

 

SAM_1382.jpg

 

 

Skeptisk?

 

SAM_1384.jpg

 

Haha.. what? :sjov:

SAM_1387.jpg

 

 

Smukke hund :hjerte:

 

SAM_1389.jpg

 

 

 

Og så lige en sammenligning:

 

Inca - 16 måneder, januar 2013 :lun:

SAM_1391.jpg

 

Inca - ca. 4 måneder, januar 2012 :scared:

Poteeeee.jpg

 

Lidt er der da sket med hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pajko, din frisbee er ved at være slidt:lun:

Gode billeder altså.

 

Mange tak, og ja, den er lidt slidt, men det er fordi man kan ikke have den i munden, hvis ikke den bliver bukket. Han kan bruge rigtig lang tid på at bukke den, ellers kan han ikke løbe rigtigt med den... he he..

haha geniale Pajko billeder :hmm:

 

:lol:

 

Mange tak :-D

 

Ja, det er i denne uge, så Ida kan nok endnu nå att købe en til ham.:-)

 

Ida har to mere herhjeme på lager ;-) Han har en ny en, men jeg gider ikke have den med ud i frostvejr, så går den bare hurtigere i stykker og den anden er stadig fin :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak, og ja, den er lidt slidt, men det er fordi man kan ikke have den i munden, hvis ikke den bliver bukket. Han kan bruge rigtig lang tid på at bukke den, ellers kan han ikke løbe rigtigt med den... he he..

 

 

Mange tak :-D

 

 

 

Ida har to mere herhjeme på lager ;-) Han har en ny en, men jeg gider ikke have den med ud i frostvejr, så går den bare hurtigere i stykker og den anden er stadig fin :-D

 

Åh det glæder mig på Pajkos vegne, at hans Ida har et per stykker på lager.;-)

 

Men nok meget fornuftigt at passe lidt på dem i det her vejr, frosten gør dem nok mindre flexible.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ala denne? Selvom den vist ikke har så meget bredde mellem benene, men kroppen er virkelig trekantet synes jeg:

 

Googles billedresultat for http://stuffpoint.com/dogs/image/71286-dogs-dobermann.jpg

 

Ja jeg blev også nysgerrig.

 

ja, men også værre end det. Der går dog et par rigtig smukke nede i hundeskoven (ikke sammen). En sort tæve, virkelig feminin, og en smuk brun han som bare er lækker! men det er også de eneste to pæne jeg har set herovre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...