Hop til indhold

Billedtråd, januar 2013


Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
Nååh dejlige billeder. Yoda er totalt smuk :lun: Men hvor er Bamse-billederne?? Og kun ét billede af smukke, søde og dejlige Kaia, som jeg har tabt mit hjerte til? Et fromt ønske: Et billede af dem alle tre stående ved siden af hinanden. Er stadig forbavset over størrelsen. Billeder kan virkelig snyde, som sagt. Dejlige hunde du har :lun:

 

Haha - Jamen...

Bamse og Kaia er begravet i musehuller! Så de er håbløst umulige at tage billeder af, uden lidt hjælp til at fjerne fokus fra musehullerne, eller fra mig.

For graver de ikke efter mus, så hænger de helt inde ved mig og tigger :stupid:

 

Og hvis du kan hjælpe med at stille alle 3 sammen, uden at mindst én lægger sig, én stikker af og den sidste bare ser fjollet ud, så skal jeg nok tage billedet :mrgreen:

 

Men Kaia og Bamse:

 

DSC_0762.jpg

 

Også Godt Nytår fra Enzo:

 

Stooooort nytårsben :mrgreen:

Nytaringrskoslashdben14_zpsb7ac7a47.jpg

 

 

 

 

Tror vist et par af mine hunde ville være frygtelig misundelige over det ben :klap:

Han ligner også en der virkelig nyder det :lun:

 

Og nogen skal vist have noget til vask :mrgreen:

DSC_0697.jpg

DSC_0695.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 324
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha - Jamen...

Bamse og Kaia er begravet i musehuller! Så de er håbløst umulige at tage billeder af, uden lidt hjælp til at fjerne fokus fra musehullerne, eller fra mig.

For graver de ikke efter mus, så hænger de helt inde ved mig og tigger :stupid:

 

Og hvis du kan hjælpe med at stille alle 3 sammen, uden at mindst én lægger sig, én stikker af og den sidste bare ser fjollet ud, så skal jeg nok tage billedet :mrgreen:

 

Men Kaia og Bamse:

 

[ATTACH=CONFIG]101975[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]101974[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]101973[/ATTACH]

 

 

 

Tror vist et par af mine hunde ville være frygtelig misundelige over det ben :klap:

Han ligner også en der virkelig nyder det :lun:

 

Og nogen skal vist have noget til vask :mrgreen:

 

Dejlige billeder :lun: :lun:

 

Hehe awww en enkelt stå-kommando og de tre englebasser ville stå nydeligt og fint, er jeg sikker på hehe :engel: Men ellers er det ok at Prinsessen står på sine bagben :lun: :lun: :lol:

 

 

Og jeps gulvet skulle vaskes og tæpper i vaskemaskinen - men han hyggede sig. Det er sjældent der er ro så læææænge hehe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Dejlige billeder :lun: :lun:

 

Hehe awww en enkelt stå-kommando og de tre englebasser ville stå nydeligt og fint, er jeg sikker på hehe :engel: Men ellers er det ok at Prinsessen står på sine bagben :lun: :lun: :lol:

 

 

Og jeps gulvet skulle vaskes og tæpper i vaskemaskinen - men han hyggede sig. Det er sjældent der er ro så læææænge hehe :lun:

 

:sjov:

 

Du skal være så velkommen til at prøve :klap:

Kaia skrider jo bare når hun sådan lige har lyst, Yoda lægger sig opgivende og Bamse.. Erhh... Han ligner en der får tæsk :genert:

 

Og kunne godt forstille mig der var lidt rengøring efter det ben.

Gad godt jeg turde give mine kræ sådan noget, men tror alligevel at der går lidt rigeligt ressourceforsvar i dem, med SÅ lækre ting :hmm:

Iiih altså Miss Menelli, en eller anden dag bliver jeg nødt til at køre derud på den jyske hede hvor du bor og få dig til at tage nogle billeder af mine kræ! :klap:

 

Du skal være så velkommen :mrgreen:

 

Har ellers planer om jeg vil ud og øve mig til nogle AG stævner i det jyske i år.

Så du må lige smide det i fjæset på mig og huske mig på det et par 1.000 gange, når du skal ud og starte, så jeg kan øve mig på jer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Du skal være så velkommen :mrgreen:

 

Har ellers planer om jeg vil ud og øve mig til nogle AG stævner i det jyske i år.

Så du må lige smide det i fjæset på mig og huske mig på det et par 1.000 gange, når du skal ud og starte, så jeg kan øve mig på jer :blink:

 

19.01 Odense

03.02 Harlev

23.02 Hedensted

16.03 Vilhelmsborg

21.04 Odder

 

:slem: :lol:

 

Det er dog kun Odder af de ovenstående der er udendørs

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
19.01 Odense

03.02 Harlev

23.02 Hedensted

16.03 Vilhelmsborg

21.04 Odder

 

:slem: :lol:

 

Det er dog kun Odder af de ovenstående der er udendørs

 

Haha - Så skal du nok ikke sætte næsen for meget op efter de der indendørs.

Omend jeg synes Vilhelmsborg plejer at have OK lys, så tror jeg ikke mit objektiv kan følge med din lille fartdjævel :lol:

 

Sååeee... Det må nok lige vente til de udendørs konkurrencer kommer i gang :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Havde kameraet med på tur og fik fanget en Flyvende Benzo :mrgreen:

flyvendeBenzo_zps1b7b0584.jpg

 

 

:shock:

 

For dælen der er knald på ham :klap:

 

Fedt billede :5up:

 

Hehe er sikker på det vil være ganske underholdende at stå og betragte :mrgreen:

 

Hehe - Vi kan gøre et forsøg søndag, hvis jeg da gider slæbe alle hunde og kameraet med :hmm:

Du får i hvertfald et billigt grin!

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock:

 

For dælen der er knald på ham :klap:

 

Fedt billede :5up:

 

 

 

Hehe - Vi kan gøre et forsøg søndag, hvis jeg da gider slæbe alle hunde og kameraet med :hmm:

Du får i hvertfald et billigt grin!

 

Ja der er gang i ham og han er ofte flyvende og hoppende, den lille skid :lun:

 

Ihhh det gider du da - jeg kan tage mit kamera med - og så kan jeg skyde løs, når du får vapserne til at stå stille. Det skal nok blive pænt underholdende lyder det til :klap:

 

 

Som landede midt i vandpytten et øjeblik efter? :lol:

 

haha jeps, han har stor tiltro til sig selv, men så langt kunne han alligevel ikke hoppe (i hvert fald ikke med den højde :mrgreen:) Så knap så elegant landing som hop :genert:

ligevedognaeligsten_zpsc134e296.jpg

 

Det giver heller ikke "elegance-point" at ryste sig (fordi der kommer vand i stritørene) mens man hopper....:mrgreen:

atrystesigmidtiethop_zps84fc098d.jpg

 

Jeps Enzo, det er dig vi griner lidt af :lun:

EnzoBenzo_zps80d7e532.jpg

 

Og lige et par flere nu hvor jeg er i gang med at spamme... :oops:

 

Lidt roligere lunte-tempo

a-Benzoogbolden_zpsca90bfa9.jpg

 

Der fjolles med bolden

a-Benzoogbolden3_zpsa259f5b3.jpg

 

:lun:

a-Benzo_zpsd5960b5e.jpg

 

Du kaldte....jeg kommer nuuuu

a-Enzomedfartparing2_zpsd3b6002c.jpg

 

a-Enzomedfartparing1_zps169b94ef.jpg

 

En lille pause :lun:

a-Benzo1_zpsaabf2fa1.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja der er gang i ham og han er ofte flyvende og hoppende, den lille skid :lun:

 

Ihhh det gider du da - jeg kan tage mit kamera med - og så kan jeg skyde løs, når du får vapserne til at stå stille. Det skal nok blive pænt underholdende lyder det til :klap:

 

Ih, ja, det gider jeg :engel:

Ej, skal nok, så kan vi håbe på lidt godt vejr.

 

Regner ikke med at skulle træne det store med de to unge, da Yoda virkelig har hø i ørerne lige nu og Kaia gider ikke ret meget i regnvejr.

Så det kunne godt være man skulle øve sig lidt på nogle HF hunde :blink:

 

 

haha jeps, han har stor tiltro til sig selv, men så langt kunne han alligevel ikke hoppe (i hvert fald ikke med den højde :mrgreen:) Så knap så elegant landing som hop :genert:

ligevedognaeligsten_zpsc134e296.jpg

 

 

 

:sjov:

 

Åh, hvor er han skøn :klap: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse

Jeg får aldrig taget gode billeder af Arnold, men i dag kom vi endelig ud i hundeskoven, i dagslys, og jeg fik sådan lyst til at vise jer min lille sprinter med hans elskede bold! Det skal lige siges at det kun er denne ene bold han er så glad for :P alt andet legetøj er næsten ligemeget :D

[video=youtube_share;P1zvKPIfpIY]

I får også lige min skønne stemme med ;)

 

Og et efter-billede:

20130105_130548.jpg

Redigeret af Syfongse
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der er gang i ham og han er ofte flyvende og hoppende, den lille skid :lun:

 

Ihhh det gider du da - jeg kan tage mit kamera med - og så kan jeg skyde løs, når du får vapserne til at stå stille. Det skal nok blive pænt underholdende lyder det til :klap:

 

 

 

 

haha jeps, han har stor tiltro til sig selv, men så langt kunne han alligevel ikke hoppe (i hvert fald ikke med den højde :mrgreen:) Så knap så elegant landing som hop :genert:

ligevedognaeligsten_zpsc134e296.jpg

 

Det giver heller ikke "elegance-point" at ryste sig (fordi der kommer vand i stritørene) mens man hopper....:mrgreen:

atrystesigmidtiethop_zps84fc098d.jpg

 

Jeps Enzo, det er dig vi griner lidt af :lun:

EnzoBenzo_zps80d7e532.jpg

 

Og lige et par flere nu hvor jeg er i gang med at spamme... :oops:

 

Lidt roligere lunte-tempo

a-Benzoogbolden_zpsca90bfa9.jpg

 

Der fjolles med bolden

a-Benzoogbolden3_zpsa259f5b3.jpg

 

:lun:

a-Benzo_zpsd5960b5e.jpg

 

Du kaldte....jeg kommer nuuuu

a-Enzomedfartparing2_zpsd3b6002c.jpg

 

a-Enzomedfartparing1_zps169b94ef.jpg

 

En lille pause :lun:

a-Benzo1_zpsaabf2fa1.jpg

 

 

Årh hvor er det bare nogle VILDT gode billeder. Er ellers ikke den vilde schæferfan, men hvor er den smuk, sikke nogle udtryk den har. Meget flot. Kan i øvrigt se det er ude ved kaløvig, der er også så smukt ude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...