Hop til indhold

Mmmm... Nej, ikke Marabou


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Janni privat
Synes ikke det dufter af så meget :vedikke: Men klart bedre en wolfsblut for den lugtede ret kraftigt :oops:

 

Synes jeg heller ikke. Havde forstået det duftede af bær og urter..Det dufter bare helt almindeligt.. Nå mine skal vejes i dag (når jeg nu får taget mig sammen) er spændt på dem der får nyt foder

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes jeg heller ikke. Havde forstået det duftede af bær og urter..Det dufter bare helt almindeligt.. Nå mine skal vejes i dag (når jeg nu får taget mig sammen) er spændt på dem der får nyt foder

 

Kunne nu godt lide duften, men synes ikke rigtig det duftede af så meget :hmm: Men sådan lidt frisk og hyggeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes ikke det dufter af så meget :vedikke: Men klart bedre en wolfsblut for den lugtede ret kraftigt :oops:

Du havde købt Wild Pacific, ikke? I wolfsblut.. Det var den, der fik os bannet fra min fars bil:lol: Den lugter altså også meget meget mere end de andre udgaver. Jeg har lige kørt en sæk Cold River (også fisk) og er i gang med Dark Forest og der er ingen af de to, der lugter bare i nærheden af, hvad Wild Pacific gjorde

 

Hvor meget kan der være i den der spand? Altså kg mæssigt? Den ser nemlig lille ud på deres billede på hjemmesiden, synes jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du havde købt Wild Pacific, ikke? I wolfsblut.. Det var den, der fik os bannet fra min fars bil:lol: Den lugter altså også meget meget mere end de andre udgaver. Jeg har lige kørt en sæk Cold River (også fisk) og er i gang med Dark Forest og der er ingen af de to, der lugter bare i nærheden af, hvad Wild Pacific gjorde

 

Hvor meget kan der være i den der spand? Altså kg mæssigt? Den ser nemlig lille ud på deres billede på hjemmesiden, synes jeg

 

 

Jo det var nemlig :lol:

 

Der kan være caaaa.....12,5 kg. dvs ikke hele posen, måtte fylde en 4 liters pose halvt op med resten :blink: Den er ikke ret stor, det er lidt det jeg elsker :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørger jeg nok dumt, men hvorfor er det foder så godt?

Har svært ved at kigge hjemmesiden igennem fra mobil..

 

Det er da ikke spor dumt..

 

Tiden vil vise, om foderet er så godt som det ser ud til. Men det ser ud til at være rene råvarer uden flere af de allergener og kornsorter som findes i mange andre fodertyper.

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig har det noget med sammensætningen at gøre. Jeg har en fin tabel, jeg har fået af min foderguru. Hvor man kan regne ud, hvor mange % kalorier, der er i hhv protein og fedt. Og der skal Luna helst ligge på 30-35% proteinkalorier, det er faktisk kun Acana (og vist nok Orijen), der ligger der. TOTW High Prairie klarer den også liiiige. Men Luna kan så ikke tåle Acana og Orijen (får dårlig mave så snart vi kommer op på 30 g)

 

Older og Contour ligger begge på 32-33% proteinkcal (så vidt jeg husker), så jeg er interesseret:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Synes jeg heller ikke. Havde forstået det duftede af bær og urter..Det dufter bare helt almindeligt.. Nå mine skal vejes i dag (når jeg nu får taget mig sammen) er spændt på dem der får nyt foder
Jeg fik jo så vejet alle..og alle (dem som får det) havde tabt sig.. Så nu er alle som skal udstilles i løbet af de næste par måneder taget af det foder igen.. Tager dog en uge til med de andre..HAr de tabt sig i næste uge, så blvier det er nej tak herfra
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik jo så vejet alle..og alle (dem som får det) havde tabt sig.. Så nu er alle som skal udstilles i løbet af de næste par måneder taget af det foder igen.. Tager dog en uge til med de andre..HAr de tabt sig i næste uge, så blvier det er nej tak herfra

 

Lige noget for os:hmm: Trille er blevet lidt buttet af Olivers, på trods af hun faktisk får mindre, end hun gjorde på N&D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...