Hop til indhold

Mmmm... Nej, ikke Marabou


Lab-lover
 Share

Recommended Posts

  • Svar 203
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg ser intet nyt i det foder, som ikke er i andre lign. typer :hmm:

 

Men salgs tricks er der jo nok af efterhånden :genert:

 

 

Nej men det gør det jo ikke til et dårligt foder :blink: Det er et super godt foder, ligesom så mange andre tørbarfvarianter. Men det her er nyt og med mange spændende kombinationer og når du går ind på siden fortæller du hvilken hund du har, og så kommer der de typer foder op som passer til din hund :5up: Super smart!

 

Nåja og så er det væsentligt billigere end de andre fodervarianter, af samme type :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Nej men det gør det jo ikke til et dårligt foder :blink: Det er et super godt foder, ligesom så mange andre tørbarfvarianter. Men det her er nyt og med mange spændende kombinationer og når du går ind på siden fortæller du hvilken hund du har, og så kommer der de typer foder op som passer til din hund :5up: Super smart!

 

Nåja og så er det væsentligt billigere end de andre fodervarianter, af samme type :blink:

 

Jeg siger heller ikke foderet er dårligt :mrgreen:

Jeg syntes bare fodermarkedet er så mættet at der er gået rent salg i det - det virker på mig som om at det er os med to ben der skal mættes og ikke vores hunde, som jo ikke har nogen anelse om hvad de får at spise.

 

Jeg tror nok jeg bliver ved mit meget simple foder, nu jeg har fået Darwins mave til at fungere - tør simpel hen ikke begynde på noget nyt nu :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes bare fodermarkedet er så mættet at der er gået rent salg i det - det virker på mig som om at det er os med to ben der skal mættes og ikke vores hunde, som jo ikke har nogen anelse om hvad de får at spise.

 

Sådan er det da også. Lige som der er supermarkeder, skobutikker og hundeklubber nok. Når nye kommer til skal de sælge sig selv på et eller andet :-)

 

Naturligvis er det os, køberne, som skal mættes, hundene bestemmer ikke selv

 

Jeg tror nok jeg bliver ved mit meget simple foder, nu jeg har fået Darwins mave til at fungere - tør simpel hen ikke begynde på noget nyt nu :blink:

 

Der er heller ingen grund til at skifte hvis man har noget der fungerer på alle leder og kanter :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg siger heller ikke foderet er dårligt :mrgreen:

Jeg syntes bare fodermarkedet er så mættet at der er gået rent salg i det - det virker på mig som om at det er os med to ben der skal mættes og ikke vores hunde, som jo ikke har nogen anelse om hvad de får at spise.

 

Jeg tror nok jeg bliver ved mit meget simple foder, nu jeg har fået Darwins mave til at fungere - tør simpel hen ikke begynde på noget nyt nu :blink:

 

 

Det klart hvis det virker så der ingen grund til at skifte :5up: Izzie er desværre ret kræsen så jeg leder altid efter noget der kan få hende til at spise noget mere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det klart hvis det virker så der ingen grund til at skifte :5up: Izzie er desværre ret kræsen så jeg leder altid efter noget der kan få hende til at spise noget mere :lol:

 

Så kan jeg ikke lade være med at kommentere at du har hældt alt foderet fra posen over i en stor spand. Når man gør sådan, og ydermere åbner spanden daglidt, mister foderet hurtigt smag og vitaminer og mineraler kan gå tabt. Og nu er Izzie en lille hund, så kunne forestille mig at sådan en spand varer lang tid? Og hvis foderet efter 14 dage smager som at sstikke tungen ud ad vinduet, er det måske derfor Izzie ikke gider have det?

Bare en tanke.:hmm:

 

Jeg plejer at beholde alt foderet i den originale emballage, hælde noget op i en mindre bøtte til ca 8-10 dage. Fodersækken opbevarer jeg så lukket godt til i en anden spand, og når jeg ikke åbner til den mere end 3-4 gange om måneden, bevarer jeg det nogenlunde friskt, som hvis posen var nyåbnet.

 

Bare et tip.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Jeg plejer at beholde alt foderet i den originale emballage, hælde noget op i en mindre bøtte til ca 8-10 dage. Fodersækken opbevarer jeg så lukket godt til i en anden spand, og når jeg ikke åbner til den mere end 3-4 gange om måneden, bevarer jeg det nogenlunde friskt, som hvis posen var nyåbnet.

 

Bare et tip.;-)

 

Sådan gør jeg også - har bøtter stående på køkkenbordet så man man kun skal i spanden en gang i mellem. Et andet tip er at når foderet opbevares i foderspanden i original emballage så skal foderspanden ikke gøres ren så tit :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan jeg ikke lade være med at kommentere at du har hældt alt foderet fra posen over i en stor spand. Når man gør sådan, og ydermere åbner spanden daglidt, mister foderet hurtigt smag og vitaminer og mineraler kan gå tabt. Og nu er Izzie en lille hund, så kunne forestille mig at sådan en spand varer lang tid? Og hvis foderet efter 14 dage smager som at sstikke tungen ud ad vinduet, er det måske derfor Izzie ikke gider have det?

Bare en tanke.:hmm:

 

Jeg plejer at beholde alt foderet i den originale emballage, hælde noget op i en mindre bøtte til ca 8-10 dage. Fodersækken opbevarer jeg så lukket godt til i en anden spand, og når jeg ikke åbner til den mere end 3-4 gange om måneden, bevarer jeg det nogenlunde friskt, som hvis posen var nyåbnet.

 

Bare et tip.;-)

 

Jamn det sagde ham Essentials manden var bedst :vedikke::genert: Det er jo kun det øverste der møder ilt. Lige så snart den har været åben så lukker jeg den jo igen. De sagde det var bedre, fordi som jeg før opbevarede det i skabet i posen lukket tæt med tape ikke var godt nok :vedikke:

 

 

Sådan gør jeg også - har bøtter stående på køkkenbordet så man man kun skal i spanden en gang i mellem. Et andet tip er at når foderet opbevares i foderspanden i original emballage så skal foderspanden ikke gøres ren så tit :mrgreen:

 

Den kunne ikke være der MED pose :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamn det sagde ham Essentials manden var bedst :vedikke::genert: Det er jo kun det øverste der møder ilt. Lige så snart den har været åben så lukker jeg den jo igen. De sagde det var bedre, fordi som jeg før opbevarede det i skabet i posen lukket tæt med tape ikke var godt nok :vedikke:

 

 

 

 

Den kunne ikke være der MED pose :mrsgreen:

 

Det lyder da helt som den omvendte verden. Sagde han at det ikke var godt nok at du tapede sækken til og opbevarede den i et skab, at det så var bedre at hælde det hele over i en spand og åbne til dagligt?:hmm: Var han fuld?:-D

 

Og det får nu meget mere ilt i foderspanden end i posen, bare alene processen hvor du hælder det over, tilfører meget ilt, og i foderspanden ligger pillerne heller ikke tættere end at luften vil kunne cirkulere rundt, selvom det i bunden, selvfølgelig ikke får så meget ilt som det øverste, og når du når derned, er det også blevet kedeligt. Måske er det nok til at Izzie synes foderet er smagsløst?

 

Det er det samme når man køber bland selv slik.

Nogle typer slik blive hårde, seje og smagsløse af at ligge øverst, men når man så graver lidt længere ned i bøtten, er slikket blødere. Har man udset sig noget slik, som ikke ret mange andre har taget af, kan man risikere at det hele er hårdt eller at man skal meget langt ned i bøtten, inden det bliver blødt, og de bøtter der ikke ret meget tilbage i, er slikket på konsekvent hårdt. Og spejlæg der smager af pap og er lige så seje som gummibånd, gider man da ikke købe.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...