Hop til indhold

Søger god kiropraktor e.l. i midtjylland.


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes Dumle er blevet lidt stiv i hans gang med bagbenene og vil gerne have ham mærket igennem af en dygtig person.

Det der så også er vigtigt for mig er at det er ok at jeg har mundkurv på Dumle. Både fordi jeg er mere afslappet i det og fordi Dumle er. Det skal simpelthen accepteres af den person vi skal til.

Derudover behøver det ikke koste en bondegård, men personen skal være dygtig, både til sig fag og til hunde generelt (gider simpelthen ikke ud til en der ikke kan acceptere at min hund bliver møgnervøs i de situationer).

Så forslag til hvem jeg kan kontakte er meget velkomne (vil gerne høre personen ad hvordan det foregår inden vi tropper op).

Link til indlæg
Del på andre sites

Ses du ikke til træning med MissMenelli? Hun er vist helt vildt glad for ham hun tager sine hunde til :5up: (hvis navn jeg ikke kan huske).

 

Jo, har også snakket med hende om ham.

Det lyder som noget, men skal lige have kontaktoplysninger på ham og vil gerne høre andres erfaringer om muligheder i nærheden også, men han er helt klart med i overvejelserne :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...