Hop til indhold

Løve-agility


Louise_J
 Share

Recommended Posts

Nåh, han er da blevet bedre ham BJ. Kan kun huske jeg har set den video, hvor han stod og glanede oppe på A'et :lol: Løber han stadig klasse 1 eller har han fået nogle pinde?

 

Nå, men for at svare på spørgsmålet... På trods af overvældende mængde af løver herinde, er der faktisk ikke så mange, der løber agility. Tror kun det er min og så Halfdan. Jeg har desværre ikke en eneste video af Poker til agility endnu, men hun er jo heller ikke gammel nok til at begynde til stævner og sådan endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, han er da blevet bedre ham BJ. Kan kun huske jeg har set den video, hvor han stod og glanede oppe på A'et :lol: Løber han stadig klasse 1 eller har han fået nogle pinde?

 

Nå, men for at svare på spørgsmålet... På trods af overvældende mængde af løver herinde, er der faktisk ikke så mange, der løber agility. Tror kun det er min og så Halfdan. Jeg har desværre ikke en eneste video af Poker til agility endnu, men hun er jo heller ikke gammel nok til at begynde til stævner og sådan endnu.

 

Dette løb er en klasse 1 spring og han er fejlfri - så han må da som minimum have 1 pind :mrgreen: Men jeg ved ikke hvor mange han har....

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:Jeg er virkelig spændt på hvor du ender henne racemæssigt :mrgreen:

 

Her er Pernilles youtube konto (tamaguchibj) Hun har to japanske spidser (Tamarillo og Guchi) og et styks løve (BJ) oppe fra Janni.

 

[video=youtube_share;_kOEf63XKkE]

 

Aner ikke hvad du mener :engel:

Lige nu er jeg i det mindste nede på to racer, og ingen af dem er hverken bullterrier eller rottweiler :mrgreen:

 

Ham BJ er dælme hurtig! Renés kommentar til videoen: "Det der kan du da overhovedet ikke følge med til." :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aner ikke hvad du mener :engel:

Lige nu er jeg i det mindste nede på to racer, og ingen af dem er hverken bullterrier eller rottweiler :mrgreen:

 

Ham BJ er dælme hurtig! Renés kommentar til videoen: "Det der kan du da overhovedet ikke følge med til." :???:

 

Nu tager du dig sammen! Selvfølgelig kan du det. Ellers må du komme i form ved først at løbe med Johna og derefter Karla :mrgreen:

 

Du vælger ikke en agilityhund ud fra, at du skal kunne følge med! Basta!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, han er da blevet bedre ham BJ. Kan kun huske jeg har set den video, hvor han stod og glanede oppe på A'et :lol: Løber han stadig klasse 1 eller har han fået nogle pinde?

 

Nå, men for at svare på spørgsmålet... På trods af overvældende mængde af løver herinde, er der faktisk ikke så mange, der løber agility. Tror kun det er min og så Halfdan. Jeg har desværre ikke en eneste video af Poker til agility endnu, men hun er jo heller ikke gammel nok til at begynde til stævner og sådan endnu.

 

Ville ellers gerne se træningsvideoer med Poker :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Nåh, han er da blevet bedre ham BJ. Kan kun huske jeg har set den video, hvor han stod og glanede oppe på A'et :lol: Løber han stadig klasse 1 eller har han fået nogle pinde?

 

Nå, men for at svare på spørgsmålet... På trods af overvældende mængde af løver herinde, er der faktisk ikke så mange, der løber agility. Tror kun det er min og så Halfdan. Jeg har desværre ikke en eneste video af Poker til agility endnu, men hun er jo heller ikke gammel nok til at begynde til stævner og sådan endnu.

Bedre :fornaermet:

HAn er total sej..og a-tricket kan han stadig :mrgreen: Han løber springklasse 2 og agilityklasse 1

BJ, han er ude fra os af - SÅ sød og dygtig :lun:

 

Jeg kan desværre ikke brillere med nogen AG video, for den slags gør vi ikke ikke. Det ville ende galt... For mig mest :oops:

Men I kan lydighed...vi kan ingenting, kun se smukke ud :engel:

 

Aner ikke hvad du mener :engel:

Lige nu er jeg i det mindste nede på to racer, og ingen af dem er hverken bullterrier eller rottweiler :mrgreen:

 

Ham BJ er dælme hurtig! Renés kommentar til videoen: "Det der kan du da overhovedet ikke følge med til." :???:

Så må du gøre ligesom hende den gamle dame jeg kender..Hun bevæger sig ikke ret meget, men har lært ham forskellige kommandoer så han selv løber over de forhindringer og fra dden side han skal (JAnni Privat og Kennel-lowchen er forresten den samme :mrgreen:)
Nu tager du dig sammen! Selvfølgelig kan du det. Ellers må du komme i form ved først at løbe med Johna og derefter Karla :mrgreen:

 

Du vælger ikke en agilityhund ud fra, at du skal kunne følge med! Basta!

:mrgreen:

 

Bjæf's Viktor træner da også agility? Hun har vist lagt video op, men kan sgutte huske hvor... :hmm: Og det så lovende ud! Jeg mødte Viktor til Hundeferie sidste sommer, og faldt temmelig pladask... :lun: Så nu er mine pudelplaner lidt i farezonen, kunne absolut tænke mig en lille Viktor...
JA Viktor gør også...Så er det ikke nu jeg skal sige til at jeg tror jeg vil af med en ene ægypter? :pift:

 

ja, viktor er sej! jeg har desværre ingen videoer af halfdan, men vi er alligevel ret talentløse, så det er nok meget godt :lol:
Det kan være Holger bliver mere seriøs end dig, og så er Halfdan perfek:mrgreen:t
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...