Hop til indhold

Ny her på forum.


Gæst Schæfertossen
 Share

Recommended Posts

Gæst Schæfertossen

Jeg har lige oprettet mig som bruger herinde, og derfor mener jeg, at det er på som plads med en lille præsentation. Jeg er en gift kone på 45 år, som er vokset op i et hjem, hvor mine forældre var tossede med schæferhunde. Vi boede i mange år 2 voksne, 2 børn og 5 schæferhunde i et lille hus på 100 kvm. Men for søren.... der var altid plads til en til..... schæferhund. :blink: Senere købte mine forældre et lille landsted og ansøgte om kennel. Min barndom foregik oftest på schæferhundeklubbens træningsplads og rundt om i landet til diverse udstillinger. Jeg er derfor miljøskadet - er og bliver schæfertosset. :-D Hele mit liv har jeg haft schæferhunde, lige brudt af en periode på 10 år, hvor jeg for husfredens skyld lov manden være medbestemmende og vi derfor havde rottweilere. Det er nu også en skøn hund, men for mig er schæferen nummer 1. Vi har endnu 3 hjemmeboende børn (3 er flyttet fra reden) og i øjeblikket 2 fantastiske schæferhunde. 1 langhåret han på snart 3 år JOKER og en korthåret han på 1½ år som hedder Zorro. Det var lige lidt om mig. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak skal I have. Hvad betyder dette: Karma power1 Karma point 10 ??

 

Man kan give hinanden lidt god karma. F.eks. hvis du skriver et super godt indlæg om et emne, kan jeg give dig karma fordi jeg er enig i sine synspunkter. Eller hvis jeg synes du skriver et super sjovt indlæg... Eller... Ja man kan helt selv vælge. Du kan give karma ved at trykke på den lille stjerne nederst under et indlæg, og du kan vælge at vedhæfte en lille besked ved det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen
Man kan give hinanden lidt god karma. F.eks. hvis du skriver et super godt indlæg om et emne, kan jeg give dig karma fordi jeg er enig i sine synspunkter. Eller hvis jeg synes du skriver et super sjovt indlæg... Eller... Ja man kan helt selv vælge. Du kan give karma ved at trykke på den lille stjerne nederst under et indlæg, og du kan vælge at vedhæfte en lille besked ved det.
Tak så blev jeg så meget klogere. Har prøvet at give dig :)
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen
Hov!

 

VELKOMMEN! Er da helt forelsket i din Joker, han er bare SÅ smuk! (Det er Zorro nu også!).

 

Min søsters kæreste er også vokset op i et hjem med schæfer "fanatikere". De har dog ingen hunde mere.

Ja Joker er en utrolig smuk hund. Det sjove er, at da jeg var barn, solgte mine forældre de langhårede til reduceret pris, da det var en fejl. De kunne ikke udstilles. Jeg købte ham netop med garanti på, at han blev langhåret. :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen
Haha... Vidste godt schæferen var alsidig, men vidste sgu ikke at den også kunne køre scooter :mrgreen: Hej og velkommen til :-D

:blink: Zorro og sønnike er nærmest uadskillelige, så Zorro må jo gøre sit til, at drengen ikke kører fra ham. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985

Velkommen til og tak for de skønne billeder (flere af dem!) :) Hvor er det nogle smukke hunde I har <3 Jeg er selv vokset op på landet med en masse hunde og der er altså ikke noget bedre <3 Man følte sig altid i sikkerhed og behøvede aldrig en varmedunk :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...