Hop til indhold

Treateaters lick stick


Amocca
 Share

Recommended Posts

På et tidspunkt havde de en svensk ost på tube i Bilka; noget smelteost med baconsmag. Nøj den var et hit herhjemme hos os.

 

Fordelen ved hundetuberne er også størrelsen. Den er noget mere handy end en tube makrelguf

 

Jeg bestiller foder på zooplus og hvis jeg er lige under enten gratis-fragt grænsen (€69) eller 5% rabat-grænsen (€100), så ryger der lige tuber i kurven for at fylde op

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg anede ikke der blev lavet den slags målrettet til hunde, jeg henter en tube makrelguf i Netto og har gået og funderet over om man dog ikke burde kunne få noget andet indhold osse. I Sverige har de alt muligt på tube (til mennesker) så det var egentlig mit udgangspunkt.... hmm, jeg tror ikke jeg får bestilt to tuber godbidder fra Tyskland men måske kender jeg en der alligevel bestiller foder eller andet derfra, det må undersøges. Tak for henvisningen :-)

 

Er lidt i tvivl, om det er fordi du ikke vil give menneskemad - men jeg henter gerne et ordentligt læs i Sverige (og skal fx til udstilling i Fredericia 10. februar, hvis du vil have levering)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kugle faldt ud og hunden slugte kuglen.

Adfærdstanteagtig er alt i tuber og hvad være i deoform, minder mig helt vildt om mødre som giver deres børn sutteflaske som 7 årig, jeg magter det ikke.

 

Fnis, kan heldigvis ikke følge din sutteflaske-tanke, og mine kan næppe sluge kuglen, så jeg tror stadig jeg må afprøve det :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er lidt i tvivl, om det er fordi du ikke vil give menneskemad - men jeg henter gerne et ordentligt læs i Sverige (og skal fx til udstilling i Fredericia 10. februar, hvis du vil have levering)

 

Jeg er helt lige glad om det er til mennesker eller dyr, det skal bare være i en tube og smage godt for en vovhund ;-)

Jeg kommer ikke selv til Fredericia men kender nogle der skal afsted, så det ville da være super hvis du ville ta' nogle tuber med til mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er helt lige glad om det er til mennesker eller dyr, det skal bare være i en tube og smage godt for en vovhund ;-)

Jeg kommer ikke selv til Fredericia men kender nogle der skal afsted, så det ville da være super hvis du ville ta' nogle tuber med til mig!

 

Du kan også købe en tom tube i feks en friluftsbutik og så selv putte egnet fyld i, feks leverpostej;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan også købe en tom tube i feks en friluftsbutik og så selv putte egnet fyld i, feks leverpostej;)

 

Man kan simpelthen købe tomme tuber?

Hvordan fungerer det?

 

Leverpostej er så en af de ting jeg ikke gi'r mine hunde, men jeg kunne godt komme i tanke om ting der kunne laves og kommes i.... det må undersøges :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har prøvet den, til mit lille kræ sidder den der kugle liiige stramt nok til at den ruller rundt ordentligt..

Konceptet synes jeg ellers er ret smart, men hold da op nogen blikke jeg har fået :shock::mrgreen:

 

Ej - mine hvalpe har da kunnet dreje den rundt siden de var 4 uger eller deromkring???

 

Jeg synes især de har været et hit til hvalpene, som ikke måtte få alverden, men som jeg gerne ville belønne for at komme på kald osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg vil forsøge mig med Roll-on godbidden, jeg er nemlig lidt en klovn til at huske at få godbidder med på tur :oops: så var sådan en jo smart bare at have i lommen! :5up: og mht at sluge kuglen, så tror jeg ikke det er noget jeg behøver være bekymret for, sker for vores tre... :engel: men afprøves må de, med de madglade hunde vi har os, bør de nok kunne fungere.. Evt skal jeg også have købt nogle tuber, når det skal være lidt mere lækkert, men uden jeg behøver stå og skære godbidder lige når vi skal ud af døren.

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: der er intet galt med tuber! Det er klamhedsguf uden at få klamme fingre... Whats not to like?

Iso var helt syg med det, da hun fik prøvet din i går! Og nu vil hun gerne høre hvor hun kan købe dem..? :engel:

 

Zooplus i tyskland har leverguf og lakseguf på tube. 3 styks for 5 euro mener jeg det er. Maxizoo har leverguf på tube, men det koster 28 kr tuben...

Og der fik hun måske svaret? Var det den med leverguf hun fik prøvet?

 

Du kan også købe en tom tube i feks en friluftsbutik og så selv putte egnet fyld i, feks leverpostej;)

Hmm, blev der ikke på et tidspunkt også solgt tomme tuber der var beregnet til hunde..? :hmm: Hvor pokker var det nu jeg så noget om det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har linket til hvor de tomme tuber kan købes længere oppe. Den Iso smagte igår var leverguf på tube... Det var så godt nok Zooplus versionen, men mine plejer at være lige syge med den og Trixies version som kan købes i Maxizoo

Taak!! Iso er glad, hun syntes det var reddi godt! Mht. tubene så mener jeg nogle andre, som var decideret til hundeguf. Men kan ikke huske hvor pokker det var. Men de campingtuber er jo garanteret lige så gode, ved ikke hvad det specielle skulle være med de hunde-tuber, og det var det jeg var lidt nysgerrig på... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt en med kylling og indviet med kort træningssession i stuen. Begge kræ virkede begejstrede og Asta lærte efter 2 x nej at der ikke skal bides i kuglen.

 

Ved ikke om det er noget jeg vil bruge til træning, men jeg synes det virker smart at have en liggende i lommen til gåture osv. Så har man ligesom noget med, men uden at alle ens jakker nødvendigvis behøver at stinke af hundemad. Ville være en helt ny oplevelse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook har prøvet tuben og nixenbixen om det var noget han gad. Selv lækkert laksekræs sagde han nej til - der skal være noget han kan tygge på, så jeg tror ikke lige at "deoflasken" bliver nogen hit herhjemme :genert:

 

 

 

 

hehe, mine kan blive ligesom små egern, der holder godt fast i tuben med begge poter....

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook har prøvet tuben og nixenbixen om det var noget han gad. Selv lækkert laksekræs sagde han nej til - der skal være noget han kan tygge på, så jeg tror ikke lige at "deoflasken" bliver nogen hit herhjemme :genert:

 

hehe, mine kan blive ligesom små egern, der holder godt fast i tuben med begge poter....

 

Mine de bliver helt skeløjede, når de får fra den

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må prøve og se om jeg kan håndtere tube og kamera

Jeg har også forsøgt om jeg kunne håndtere både deo og kamera, men det lykkedes ikke. Min hund viser nemlig hele gebisset (krænger overlæben op) når jeg kommer med deoen.

Det ser meget farligt ud, men jeg tror at det er et "glædessmil". Jeg så også det "smil" hos min gamle hund i meget specielle situationer.

 

Tuberne elsker hun, men har en evne til at smadre gevindet med sine fortænder.

Jeg skal se om jeg kan få taget et billede af en salig schæferhund :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...