Hop til indhold

Treateaters lick stick


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja det lyder frækt :slem: Men er der mon nogen der har prøvet den? Vi er store fans af guf på tube her i huset, og det her lyder også smart... især delen med at kræet rent faktisk ikke æder noget! Men tror den får noget.... :mums:

 

Men fungerer det? og føler man sig som en idiot ved at rende rundt med en roll-on deodorant i lommen :lol:

 

edit. link defekt. Vi prøver igen

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke få dit link til at virke - men jeg gætter på at du tænker på "deo'er" som hunden skal slikke på med smag af bacon, beef eller kylling.

Mine er ikke overvilde med dem, men jeg kender mange der er. En klar fordel ved deo'en er, at den er nem at bruge med hansker på. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger den og det fungerer rigtig godt. Den er smart når man har en hund der skal passe lidt på vægten. Han kan få "godbidder" på turene, uden at måltiderne bliver mindre. Vi er gået fra en hund der altid er sulten, til at han bliver mæt til måltiderne og lick treat til træning og på gåturene.

 

Btw. man skal lige selv deje kuglen nogle omgange, nå man starter på en ny (eller hvis den ikke har været brugt et stykke tid) da den ellers sidder lidt for godt fast.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor adfærdstante? Hvorfor udpumpes :shock:

 

Overvejer at afprøve, tror Zamzam vil være nem at narre med sådan en

 

Kugle faldt ud og hunden slugte kuglen.

Adfærdstanteagtig er alt i tuber og hvad være i deoform, minder mig helt vildt om mødre som giver deres børn sutteflaske som 7 årig, jeg magter det ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
:sjov: der er intet galt med tuber! Det er klamhedsguf uden at få klamme fingre... Whats not to like?

 

Eeeeelsker tuber.... Og når man så får sådan en tungeslasker af en hund der lige har ædt tube makrel... Mums :mrgreen:

 

Alene det kan få mig til at overveje en af de der deo ting omend historien om kuglen der faldt ud kan skræmme mig lidt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jer der bruger tuber, hvor finder I andet end makrelguf?

I nogle sammenhænge fungerer tuberne perfekt, men jeg kunne godt tænke mig at have nogle forskellige slags at skifte med.

 

Zooplus i tyskland har leverguf og lakseguf på tube. 3 styks for 5 euro mener jeg det er. Maxizoo har leverguf på tube, men det koster 28 kr tuben...

Link til indlæg
Del på andre sites

At der er nogen der ikke gider smagen, er jo som med al anden mad. Jeg synes det er smart til de helt små hunde der ellers er mætte på 15 min.

Spilop: hvor adfærdstanten kommer ind i billedet, kan jeg ikke gennemskue, men det er altid skønt at få sin kæphæst trukket af stalden:-D

 

Jamen har jeg sagt det var andet end det. Nope. En helt alm. kæphest, men sådan har jeg det med dem, og det stammer fra et seminar jeg var på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen har jeg sagt det var andet end det. Nope. En helt alm. kæphest, men sådan har jeg det med dem, og det stammer fra et seminar jeg var på.

OK. Jeg kunne ikke gennemskue hvordan indpakning og konsistens af en belønning kunne afgøre at det var tanteagtigt (hvad der så ligger i det ord). Men - du relaterer det til en bestemt begivenhed, så det havde jeg så heller ikke muligheden for. Fred være med det.

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: der er intet galt med tuber! Det er klamhedsguf uden at få klamme fingre... Whats not to like?

 

JEG synes de er mega geniale - især når man har vanter på. Men tea er desværre ikke overbevist, tror hun mangler noget at tygge på? Hehe

 

De er nemlig geniale, når det er -10 grader og ens fingre fryser til is uden vanter på.

 

Jer der bruger tuber, hvor finder I andet end makrelguf?

I nogle sammenhænge fungerer tuberne perfekt, men jeg kunne godt tænke mig at have nogle forskellige slags at skifte med.

 

Zooplus i tyskland har leverguf og lakseguf på tube. 3 styks for 5 euro mener jeg det er. Maxizoo har leverguf på tube, men det koster 28 kr tuben...

 

Nemlig zooplus har dem

Hunde Drops, Goodies & Leckerlies günstig bei zooplus

 

Jeg smider altid lige 3 tuber Tubidog med, når jeg bestiller

Link til indlæg
Del på andre sites

Zooplus i tyskland har leverguf og lakseguf på tube. 3 styks for 5 euro mener jeg det er. Maxizoo har leverguf på tube, men det koster 28 kr tuben...

 

Nemlig zooplus har dem

Hunde Drops, Goodies & Leckerlies günstig bei zooplus

 

Jeg smider altid lige 3 tuber Tubidog med, når jeg bestiller

 

Jeg anede ikke der blev lavet den slags målrettet til hunde, jeg henter en tube makrelguf i Netto og har gået og funderet over om man dog ikke burde kunne få noget andet indhold osse. I Sverige har de alt muligt på tube (til mennesker) så det var egentlig mit udgangspunkt.... hmm, jeg tror ikke jeg får bestilt to tuber godbidder fra Tyskland men måske kender jeg en der alligevel bestiller foder eller andet derfra, det må undersøges. Tak for henvisningen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...