Hop til indhold

Hvalp bløder under afføring


Gæst zucco
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne se på nettet at hun førhen har avlet pyrenærhunde og hvis også andre store racer. Og at hun dengang havde denne underlige dansk/tyske klub som registreringsklub.

Denne klub består jo nok hovedsagelig af folk, der er smidt ud af de mere seriøse klubber og nu bare laver hvalpe an mass.

Der er formegentlig slet ingen kontrol med noget i den klub.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 518
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hvis der er så ulækkert så prøv at melde det til Dyrenes Beskyttelse - det kan jo være det er nok til en dyreværnssag selv om der skal rigtig meget til, hvis der er rod med papirerne kan man måske også politianmelde det ( dokumentfalsk) , og sidst men ikke mindst - hvis hun har indtægt af sit salg skal det jo opgives til SKAT , så her er der jo også -måske - en mulighed for at ramme hende.......

I kunne også undersøge om hendes " kennel " er registrret som firma - det skal den være hvis hun har mere end 4 kuld om året. Håber det lykkes for jer , lad os følge med herinde . God Kamp & Held & Lykke !

Redigeret af anne-lise hansen
mangel
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg sidder her og ryster af raseri.

 

Jeg har købt den 3. hanhund af hende. Jeg er slet ikke i tvivl om hvem det er. Jeg hentede min hund som hun også påstod hed Thor. Præcis som en af de andre hunde åbenbart hed. Hun havde lavet op til flere fejl i de papirer jeg fik med. Forkerte datoer. Det virkede til hun ikke kunne komme af med han hurtigt nok. Jeg burde have bakket ud da jeg så det ulækre ulækre køkken alle de hunde boede i, men jeg var så fokuseret på at få en ny hund til min far som havde mistet sin gamle westie og jeg ville forærer ham en ny.

 

Det har næsten ikke kostet ham andet en bekymringer og dyre dyrlægeregninger. Han skal nok afsted med ham igen inden længe for han har lige fået en pencillin kur (for 3. gang).

Vi burde melde hende, den dumme kælling.

 

VH

Helle Carlsen (ikke den anden Helle, ja du ved hvem)

 

Hold da op. Håber virkelig også i og eventuelle andre i kan finde, vil stå sammen. Så bliver det måske også nemmere for jer at komme igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen

Sjældent græder jeg over noget jeg læser, men i dette tilfælde trillede tårerne og da min mand spurgte, hvad der dog var galt, kunne jeg ikke en gang sige noget. :megaked:

Jeg blev simpelthen så ked af at læse, hvad I og Jeres lille skønne hund har været og er igennem.

At der så er flere i samme situation fra samme opdrætter er jo ganske forfærdeligt.

Håber inderligt at I får stoppet det syge kvindemenneske. Jeg mangler simpelthen ord til at beskrive, hvad jeg mener om hende. :evil:

Et stort trøsteknus til Jer alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst zucco
Ja jeg har opdaget at der er flere hunde til salg igen, plus hun også sælger nogle af hendes "gamle" hunde på gul og gratis. Hun har bare ændret stedet hvor de sælges fra. Nu står der Pandrup og nogle gange Aalborg, men det er helt tydeligt at det er hende. Der står det samme i dem alle og de har samme stavefejl.

 

Det her er helt sikkert jeres 1. Thor. Den er nemlig opereret for lyskenbrok den 27.12.2012

 

Vax havde "skudt" bagud 8 gange indenfor de første 5,5 time, indtil det var sengetid, den første dag han blev hentet. Skulle den pludselig have fået det på turen hjem (hvilket er 15 km fra hende? Nej vel...

 

Min tanke er DR1's KONTANT

 

Jeg skal forresten lige høre. Hvor gammel har i fået at vide, at Vax er ? Han var jo 8 uger, da vi ville hente ham d. 27/12/12.. Der lå det kuld, vores Thor er fra i et bur ved siden af. De 2 billeder jeg har vedhæftet, er buret hvor vores Thor er den ene. Det andet billede er af den 1 Thor, altså jeres Vax. Billederne er fra samme dag.

 

Vi skal være sammen med et hold venner imorgen, hvor manden er politimand. Jeg hører ham mht en evt. politisag. Jeg vil have hende helt ned med nakken nu.. Dumme k......

 

Vi har det ret svært med Thor. Han har ikke haft en tur med kæben idag og har opført sig 85% som sig selv. Han har dog igen total tynd mave.. Det er også svært at gå rundt med ham og vide, at vi måske skal aflive ham i næste uge. Ungerne er dybt ulykkelige. Vi er totalt i vildrede. Men Thor skal også have et værdigt liv og have det godt, han skal ikke "kun" være her for vores skyld. Men når han så tumler rundt i haven og virker glad og frisk !

 

Jeg har faktisk en gammel kollega, der arbejder på Operation X, måske dette var en sag for ham ?

 

Og til jer andre, tak for tankerne :-)

IMG_0297.jpg

IMG_0304.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal jo heller ikke beslutte hvad i gør. Men når jeg læser om den sygdom, er der jo risiko for at hunden får varige mén.. Og hvis han skal gå med jævnlige smerter indtil han er 1 år, lyder det virkelig voldsomt. Ved ikke hvilken smertestillende i bruger lige nu, men f.eks. kan Metacam være rigtig hård ved maven ved længere tids brug, skal dog ikke kunne sige om der findes andre bedre midler.

 

En anden ting i skal overveje, er at smerter ved en hund kan gøre at den kommer til at reagere uhensigsmæssigt i andre forbindelser. Ser sig vred på andre hunde, får et smerteanfald og snapper efter den anden hund, for det må jo "være dens skyld". Osv. Mange adfærdsproblemer kommer fordi en hund går rundt og har ondt - dog er det selvfølgelig ikke alle hunde, det kan man bare ikke vide på forhånd. Nogle går bare gennem livet og man kan ikke se på dem at de har rasende HD eller andre ting.

 

 

Forstår virkelig godt at det er svært. Vores var jo også sød og normal det meste af dagen, men han var begyndt at vende sig om og snappe efter sit eget bagben, hvilket var ret tydeligt tegn på at noget gjorde ondt.

 

I må se på hvordan det går. Jeg synes bare det lyder som om jeres hund jævnligt har næsten ulidelige smerter, og det skærer i mit hjerte, må jeg indrømme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvor gammel er Vax? Det spørger jeg også mig selv om. I kontrakten og i sundhedsbogen står der 3. november 2012 og stambogen står der den 24. november 2012.

 

Ja Vax opfører sig også som en normal hvalp. Leger og er glad og frisk men når den skal "på toilettet" så er den gal.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg sidder her og ryster af raseri.

 

Jeg har købt den 3. hanhund af hende. Jeg er slet ikke i tvivl om hvem det er. Jeg hentede min hund som hun også påstod hed Thor. Præcis som en af de andre hunde åbenbart hed. Hun havde lavet op til flere fejl i de papirer jeg fik med. Forkerte datoer. Det virkede til hun ikke kunne komme af med han hurtigt nok. Jeg burde have bakket ud da jeg så det ulækre ulækre køkken alle de hunde boede i, men jeg var så fokuseret på at få en ny hund til min far som havde mistet sin gamle westie og jeg ville forærer ham en ny.

 

Det har næsten ikke kostet ham andet en bekymringer og dyre dyrlægeregninger. Han skal nok afsted med ham igen inden længe for han har lige fået en pencillin kur (for 3. gang).

Vi burde melde hende, den dumme kælling.

 

VH

Helle Carlsen (ikke den anden Helle, ja du ved hvem)

 

Hej Helle (Vax)

 

Hvor er jeg ked af at høre I også står i problemer.

Må jeg høre om I nogenside har konfronteret Helle med dette? Og i så fald, hvad sagde hun til det?

 

Hilsen Julbert (Victor)

Link til indlæg
Del på andre sites

Forside NY

 

Sysser vil sikkert gerne kigge på denne hundefabrik/"kennel".

 

Det gør mig ondt at Thor ikke umiddelbart har bedring ift. CMO. Det er hårdt at skulle sige farvel til en hund.

 

Mht. om din datter skal med hvis Thor skal aflives vil jeg bare komme med MINE erfaringer fra da jeg var barnet der bestemt ikke måtte komme med til den sidste tur ved dyrlægen.

Jeg ville så meget ønske at jeg havde været med. Jeg ville ønske at jeg dengang vidste at det var en fredelig oplevelse og at det faktisk ligner at hunden bare sover.

Hvis din datter gerne vil med synes jeg at du skal lade hende komme med. Det er også hendes bedste ven.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst zucco
Vi skal jo heller ikke beslutte hvad i gør. Men når jeg læser om den sygdom, er der jo risiko for at hunden får varige mén.. Og hvis han skal gå med jævnlige smerter indtil han er 1 år, lyder det virkelig voldsomt. Ved ikke hvilken smertestillende i bruger lige nu, men f.eks. kan Metacam være rigtig hård ved maven ved længere tids brug, skal dog ikke kunne sige om der findes andre bedre midler.

 

En anden ting i skal overveje, er at smerter ved en hund kan gøre at den kommer til at reagere uhensigsmæssigt i andre forbindelser. Ser sig vred på andre hunde, får et smerteanfald og snapper efter den anden hund, for det må jo "være dens skyld". Osv. Mange adfærdsproblemer kommer fordi en hund går rundt og har ondt - dog er det selvfølgelig ikke alle hunde, det kan man bare ikke vide på forhånd. Nogle går bare gennem livet og man kan ikke se på dem at de har rasende HD eller andre ting.

 

 

Forstår virkelig godt at det er svært. Vores var jo også sød og normal det meste af dagen, men han var begyndt at vende sig om og snappe efter sit eget bagben, hvilket var ret tydeligt tegn på at noget gjorde ondt.

 

I må se på hvordan det går. Jeg synes bare det lyder som om jeres hund jævnligt har næsten ulidelige smerter, og det skærer i mit hjerte, må jeg indrømme.

 

Ja hvor gammel er Vax? Det spørger jeg også mig selv om. I kontrakten og i sundhedsbogen står der 3. november 2012 og stambogen står der den 24. november 2012.

 

Ja Vax opfører sig også som en normal hvalp. Leger og er glad og frisk men når den skal "på toilettet" så er den gal.

 

Forside NY

 

Sysser vil sikkert gerne kigge på denne hundefabrik/"kennel".

 

Det gør mig ondt at Thor ikke umiddelbart har bedring ift. CMO. Det er hårdt at skulle sige farvel til en hund.

 

Mht. om din datter skal med hvis Thor skal aflives vil jeg bare komme med MINE erfaringer fra da jeg var barnet der bestemt ikke måtte komme med til den sidste tur ved dyrlægen.

Jeg ville så meget ønske at jeg havde været med. Jeg ville ønske at jeg dengang vidste at det var en fredelig oplevelse og at det faktisk ligner at hunden bare sover.

Hvis din datter gerne vil med synes jeg at du skal lade hende komme med. Det er også hendes bedste ven.

 

Buddha: Når vi stiller os på sidelinjen og kigger på sagen og på, hvad vil selv siger/skriver. Ja så ved vi inderst inde, at det mest rigtige er en aflivning. Og tro mig allerede inden CMO var tanken forbi os mange gange. Men han er bare sådan en rar hund. Og ungerne forguder ham. Vi har lige snakket om det igen, hvis vi står igennem dette. Hvad bliver det næste så ? Julbert fandt jo en køber fra tidligere kuld. Den havde de samme tisseproblemer som Thor og Victor og noget med hofterne. Den endte jo med aflivning pga dårlige hofter og nyrer. Som dyrlægen sagde, det kan Thor også have, men det viser sig først for alvor ved ca 1 år alderen. Præcis som med den hund. Thor havde INGEN indikation på CMO, da Victor kom tilbage. Han havde det. Så vi var sikker på, at Thor gik forbi, men så fra den ene dag til den anden her over de sidste 14 dage, er det bare blevet periodisk værre og værre. Og sygdommen er jo nok kun lige begyndt..

Men igår aftes og hele dagen idag, her har han været sig selv uden bjæffen og uden kæben går af led. Her tuller han bare rundt efter os, leger og hygger..

 

VAX: Han er fra d. 3 November ! D. 24 November er vores nuværende Thor fra ! Og Vax var som sagt de 8 uger, da vi var oppe efter ham d. 27 December.. Er i ikke gjort klar over dette, ja så er det jo bedrageri..!!!

 

Kirsten90: Vi har næsten besluttet, at ender det med aflivning, så bliver det hjemme i stuen hvor hele familien er ved ham ! Så må det koste det mere. Kan ikke lige overskue at skulle køre ned til dyrlægen med ham.

 

Ja jeg havde sgu ikke troet, at jeg ville få det så svært ved det. Torsdag aften da han fik nogle voldsomme bjæf anfald og midt undervejs et rigtig grim anfald med kæben, her var jeg helt klar til at køre med ham med det samme. Men nu hvor han igen tuller rundt og der ikke lige er noget, så giver det ingen mening for mig.. Men han får det sikkert skidt igen, måske endda senere idag. Desuden så har han igen tynd mave. Han tisser igen overalt indenfor, så ved det sgu ikke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Julbert

 

Nej vi har aldrig kontaktet hende siden. Jeg syntes jeg fik et dårligt indtryk af hende allerede da jeg købte Vax. Hun talte dårligt om de andre der handlede med hunde. Det var jo rene "hundefabrikker" som ikke gik op i deres hunde men kun i fortjeneste. Derudover spurgte hun om hvor vi ville få ham trimmet fordi der var mange der ikke gjorde det ordentligt. Da jeg sagde til hende at jeg ikke syntes om det lange hår "skørtet" under deres mave, så blev hun fornærmet fordi det mente hun at rigtige westier havde.

Der var også en snak om maden som hun ville have Vax skulle have. Nu var det jo min far der skulle have Vax og han har haft hunde i 30 år. Han har fodret hunde før.

Hun klippede hans negle og friserede ham også så voldsomt at jeg bare tænkte, lad mig få den hund væk herfra hurtigst muligt. Han virkede som en nervøs hund så vi troede den første dag at hans diarre var fordi han havde været bange og nervøs.

 

Hilsen Helle C

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst zucco
Hej Julbert

 

Nej vi har aldrig kontaktet hende siden. Jeg syntes jeg fik et dårligt indtryk af hende allerede da jeg købte Vax. Hun talte dårligt om de andre der handlede med hunde. Det var jo rene "hundefabrikker" som ikke gik op i deres hunde men kun i fortjeneste. Derudover spurgte hun om hvor vi ville få ham trimmet fordi der var mange der ikke gjorde det ordentligt. Da jeg sagde til hende at jeg ikke syntes om det lange hår "skørtet" under deres mave, så blev hun fornærmet fordi det mente hun at rigtige westier havde.

Der var også en snak om maden som hun ville have Vax skulle have. Nu var det jo min far der skulle have Vax og han har haft hunde i 30 år. Han har fodret hunde før.

Hun klippede hans negle og friserede ham også så voldsomt at jeg bare tænkte, lad mig få den hund væk herfra hurtigst muligt. Han virkede som en nervøs hund så vi troede den første dag at hans diarre var fordi han havde været bange og nervøs.

 

Hilsen Helle C

 

Vi snakkede også lidt foder med hende. Og hun sendte noget med os hjem, det var så for gammelt ??!! Men trimning og det ellers, det var der ikke meget snak om. Hundehandlerne fortalte hun også os om. Men hvad fanden er hun selv ?

 

Har i stadig problemer med Vax, så send mig din mailadresse, så skal jeg sende det, Thor fik for det. Han har stadig meget sart mave, lyder som om han er ved at brække sig, hvergang han er færdig med at spise. Får stadig skånekost, ellers er maven i udu. Det var Giardia, som både Thor og Victor havde.

 

Thor har ellers haft 2 gode dage nu. Hans kæbe har knækket et par gange, så man kan høre det. Men ikke sat sig fast, så det har generet ham. Hans flip er blevet bedre. Dog er han i skrivende stund i gang med en, der snart har varet 10 minutter. Lige nu ligger han stadig og knurrer og småbjæffer i gangen, da badeværelsedøren lige har givet det samme piv, som det har gjort alle de 4 måneder, han har været her. Kan simpelhen ikke få ham ned, når han går igang. End ikke med godbidder, han knurrer og bjæffer videre imellem, han har tygget af munden. Han er "kun" på smertestillende lige nu.. Det har ikke gjort beslutningen lettere, at han har lignet sig selv og ikke haft kæbeflip de sidste 2 dage. At han ligger og bjæffer lige nu, det trækker selvfølgelig, men det kan ligeså godt være Terrier sindet, der er igang..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Nu skriver jeg bare lige min mening, håber ikke det kommer til at fremstå for hårdt, det er bestemt ikke sådan ment :-D Jeg forstår et eller andet sted ikke helt, at I er i tvivl om, hvorvidt det er den rigtige beslutning at aflive Thor, selvom han måske lige har haft et par gode dage, synes ikke det opvejer de smerter og anfald han har og som helt sikkert vil komme igen... Jeg synes klart, at aflivning vil være det rette valg og det bedste I kan gøre for Thor, det er hamrende svært at tage afsked med en hund, men når den har så store smerter/lidelser med en så dårlig prognose, så er der efter min mening kun en mulighed..

 

Jeg håber, at I får taget afsked på en god måde, og at I på et tidspunkt, når I er klar til det, vil få en rask og sund lille hvalp i huset :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst zucco
Nu skriver jeg bare lige min mening, håber ikke det kommer til at fremstå for hårdt, det er bestemt ikke sådan ment :-D Jeg forstår et eller andet sted ikke helt, at I er i tvivl om, hvorvidt det er den rigtige beslutning at aflive Thor, selvom han måske lige har haft et par gode dage, synes ikke det opvejer de smerter og anfald han har og som helt sikkert vil komme igen... Jeg synes klart, at aflivning vil være det rette valg og det bedste I kan gøre for Thor, det er hamrende svært at tage afsked med en hund, men når den har så store smerter/lidelser med en så dårlig prognose, så er der efter min mening kun en mulighed..

 

Jeg håber, at I får taget afsked på en god måde, og at I på et tidspunkt, når I er klar til det, vil få en rask og sund lille hvalp i huset :bighug:

 

Jeg forstår udemærket, hvad du mener. Det bliver ikke taget ilde op. Jeg har bare 2 meget kede af det børn. Jeg er selv utrolig glad for Thor. Min anti hundekone er helt vild med ham. Selv min antidyr svigerforældre..

Jeg syntes, det er svært, at han skal aflives, hvis han ellers er ok . . . Det var meget nemmere, om han lagde i et hjørne. Jeg har kastet bold og frisbee med ham idag. Han har tullet rundt og været glad ved mine fødder, det meste af dagen.

Så ja puha, jeg har det svært ved at skulle sige slut til ham. Jeg ved godt selv, det er til næste gang, han står og slår hovedet i gulvet pga kæben.. Jeg ved det godt - tro mig. Men jeg syntes det er svært..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil lige tilføje at i min dyrlægebog beskrives jo, at CMO normelt er overstået i 10 mdr´s alderen og så ved ingen jo, om den allerede er begynddt at gå i sig selv nu.For derefter skulle det være usædvanælig med bivirkningen af denne sygdom.

Jeg da set hvalpe fra Grækenland , der har rendt rundt med brækkede ben, afklippede betændte ørerkanter, og udsultede, der efter behandling har rettet sig uden pzykiske skavanker.

Og jeg er sikker på at når man elsker sin hund, kan man nok vurderer, hvornår nok er nok.

Det glæder mig da at han har overskud til hver dag at lege.

Så forstår godt at I håber på snarlig ændring.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne90

Hvor er det dog en forfærdelig historie. :cry: Jeg ønsker jer alle det bedste.

Jeg kan se, at hun stadigvæk sælger både hvalpe og voksne hunde på guloggratis (dog under andet navn (Tulle)). Se links nedenfor.

GulogGratis.dk - 2 smukke hvalpe

GulogGratis.dk - westi tæve sælges

 

Anmeldelser på guloggratis vil blive noteret, så sælger (efter et vist antal anmeldelser) ikke vil få lov til at sælge derigennem længere. Dog henviser de til at anmelde hende til dyreværnet:

Dyrevrnssager

 

Som tidligere nævnt, så må der da være over 4 kuld om året, altså bør Skat være informeret.

 

Jeg håber, at I vil finde den løsning, der passer jer bedst. I har ihvertfald gjort alt hvad I kunne gøre for Thor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst zucco

Jeg skylder lige en opdatering.

Thor har ikke siden fredag aften haft nogle deciderede kæbeflip. Man kan godt høre, den kan sige et knæk, og han kan lige tage et ekstra par smasketure og så er det det. Slet ikke nogle flip hvor den bare sidder uhjælpelig fast. De sidste par dage har han heller ikke haft de der bjæffeflip.

Specielt de sidste 2 dage har han bare været en glad hvalp. Han tumler rundt og hygger sig. Han har vitterligt været en glad hvalp. Når jeg kommer hjem, flyver han hen og vil op. Når han har været det, så skal der leges hvor han fiser rundt og bider i mit bukseben.

Snakkede med dyrlægen igår og fortalte, vi havde bestemt, at han skulle aflives, men hvad hun syntes nu, når han var sådan ? Hun mente bestemt, at vi skulle give ham en ekstra uge så. Han render tør for smertestillende torsdag, men derfra syntes hun, vi skal se, hvordan han reagere uden.

Hans renlighed er desværre gået en del tilbage. Han tisser stadig indenfor, igår lavede han 2 gange. Det er selvfølgelig ikke optimalt.

Men alt i alt, med mindre der sker en voldsom tilbagegang, så venter vi en uge mere.

 

Vi var ude at gå til aften, der var det lige før, det havde givet sig selv ! Vi bor meget tæt på skoven. Da vi nåede derned, og der ikke var andre, så lod jeg ham gå fra, som så mange gange tidligere. Men idag fangede alt hans interessere, så tilsidst ville jeg have ham i snor. Det lurede han og løb op mod vejen, jeg kunne slet ikke kalde ham til mig. Da spurtede jeg efter ham, han løb lige ud foran en bus, jeg fangede ham i halsbåndet lige inden..

Her kommer det næste så. Trods stor forspring så kunne jeg løbe ham ind. Han kan ikke løbe særlig stærkt, han er heller ikke supermand til længere gåture. Han er generelt lidt gumpetung i bagenden. Han kan næsten ikke hoppe, selv trinet fra terassedøren er en udfordring. Han kan ikke hoppe op i sofaen osv.. Han er god til at stå på bagben, men det er også det. Vores venners jævnaldrende Westie, den kan fra stående hoppe sidelæns over Thor. Nu skal man ikke male fanden på væggen, men det giver mig da en lille frygt for hans hofter. Syntes heller ikke, det er normalt, at jeg skulle kunne løbe en terrier ind, der vitterligt prøver at løbe fra mig. Selvom jeg er begyndt at løbetræne, så er jeg ikke nær så hurtig som for 15 år siden, da jeg altid var i god form. Her kunne jeg ikke tilnærmelsesvis løbe den terrier ind, som jeg havde hos mine forældre..

Link til indlæg
Del på andre sites

men han har jo været syg så længe at hans muskelmasse næppe er opbygget optimalt , så det tror jeg ikke I skal være nervøse for - men når han er løs og du skal kalde ham ind - skal du løbe VÆK fra ham - ikke efter ham for sådan en fangeleg vil han synes er sjovt og du vil på forhånd være dømt til at tabe - hvis I går i en skov så gem dig med hyppige mellemrum - så vil han hurtigt finde ud af at HAN skal holde øje med dig , fordi du jo gerne skal være det han forbinder med noget positivt og rart og sørg for masser af gode spændende godbidder + evt hans yndlingslegetøj og lok ham ved at hoppe og danse og kalde med lys stemme - ja man må gerne se og lyde totalt tosset !

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da lidt opløftende at det går så godt med ham. Håber virkelig det fortsætter :x:

 

Angående at han er lidt langsom, det er jo klart, han har været rigtig meget syg og så kan man altså ikke det samme som en normal hvalp. Du kan ikke sige noget om hofterne ud fra det, min kunne snildt spæne hurtigere end mig trods ødelagte hofter.

 

Og husk hvalpe/unghunde ikke skal gå alt for langt, i hvert fald ikke dagligt, stille og roligt og hellere en masse sjove og gode oplevelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...