Hop til indhold

Forbrugertrends i markedet for hundeejere


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja.. man kan undre sig :vedikke:

 

Zamzam startede ud med rødt / pink udstyr, men har nu skiftet til drengefarver, netop fordi alle mulige sure hanhunde (dem synes jeg, der er kommet flere af) kom over til den søde tæve, det blev jeg ret træt af til sidst.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 68
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan godt se at Tot & Racer er nogle stakler - de har kun et halsbånd & 1 snor hver - de er IKKE i fancy farver - og det bliver værre endnu for de passer slet ikke sammen i farven og de udskiftes kun når de går istykker, deres legetøjskasse er ganske vidst stor , men den består mest af gammelt legetøj , noget af det stammer helt fra min 1 hund og er næsten 30 år gammelt - nyt legetøj er noget man kun får til jul. Stakkels hunde - med sådan en ejer må de være oplagte mobbeofre ! men de klager ikke og jeg tror egentlig de er godt tilfredse.

 

du godeste, man burde melde dig til dyreværnet :shock:

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Modtog idag et tilbud fra en Online dyrhandel. Istedet for at have fedtet godbidder i lommen, kunne man købe en" rulle deo " med kød smag, som hunden kunne slikke på som belønning. Og så var den også fedt fattig.....:shock:

hva sker der !!!!!!!

 

Den har været oppe før, jeg synes det er ganske smart! (Ville aldrig benytte den selv, men havde jeg en overvægtig hund, er det jo en fantastisk måde at belønne)

Link til indlæg
Del på andre sites

Modtog idag et tilbud fra en Online dyrhandel. Istedet for at have fedtet godbidder i lommen, kunne man købe en" rulle deo " med kød smag, som hunden kunne slikke på som belønning. Og så var den også fedt fattig.....:shock:

hva sker der !!!!!!!

 

De er faktisk ganske gode. Gracie har prøvesmagt en, og det hitter. Havde hun tendens til overvægt, ville jeg da klart køe den til at træne med. Det er jo det den er lavet til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er det jo med nogle nye ting. Noget skal man lige vænne sig til.:-)

Men synes stadig den er genial til hunde med tendens til overvægt. Så kan de stadig få deres normale foder, fordi de ikke er blevet proppet med ugffere under træningen.

Hmmmmmm....... Bare man ikke laver det til mennesker, vil MEGET nødig slikke på en deo, men Ben & Jerry smag

Link til indlæg
Del på andre sites

Modtog idag et tilbud fra en Online dyrhandel. Istedet for at have fedtet godbidder i lommen, kunne man købe en" rulle deo " med kød smag, som hunden kunne slikke på som belønning. Og så var den også fedt fattig.....:shock:

hva sker der !!!!!!!

 

Uden at kende sammensætningen af disse flydende guffer tænker jeg, det kan være rigtig fint til de små, små hunde. Når jeg har haft hold med f.eks. chi'er, er træningen ofte strandet på mæthed hos hundene, også selvom godbidderne stort set ikke kunne være mindre. Så har der været teori for resten, men havde hundene nu ville æde gufferne, havde man kunne træne langt mere effektivt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan huske jeg engang så en stor beholder med ting som dyrlæger havde opereret ud af hundemaver - jeg tror det var på Dyrehospitalet i Valby hvor de havde sådan en samling , min 1 ´ste hund åd engang 1 stk håndsæbe med magnet , en anden gang havde hun splittet nogle tuschpenne - heldigvis spyttede hun de spidse dele ud , men farverne gik igennem systemet og kom ud som et helt kunstværk i den anden ende - rød-grøn og brun på hvid sne - det var et helt maleri ! Heldigvis havde hun det godt bagefter !

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden at kende sammensætningen af disse flydende guffer tænker jeg, det kan være rigtig fint til de små, små hunde. Når jeg har haft hold med f.eks. chi'er, er træningen ofte strandet på mæthed hos hundene, også selvom godbidderne stort set ikke kunne være mindre. Så har der været teori for resten, men havde hundene nu ville æde gufferne, havde man kunne træne langt mere effektivt :-)

Indholdet af hunde deo'en er faktisk ganske udemærket uden alt for meget e-værk i.

 

Jeg bruger min dagligt på gåture - det er faktisk en befrielse at slippe for at have hundemadslugt i samtlige jakkelommer, og begge hunde er vilde med den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden at kende sammensætningen af disse flydende guffer tænker jeg, det kan være rigtig fint til de små, små hunde. Når jeg har haft hold med f.eks. chi'er, er træningen ofte strandet på mæthed hos hundene, også selvom godbidderne stort set ikke kunne være mindre. Så har der været teori for resten, men havde hundene nu ville æde gufferne, havde man kunne træne langt mere effektivt :-)

Ihhh, man kan blive klog på HF:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden at kende sammensætningen af disse flydende guffer tænker jeg, det kan være rigtig fint til de små, små hunde. Når jeg har haft hold med f.eks. chi'er, er træningen ofte strandet på mæthed hos hundene, også selvom godbidderne stort set ikke kunne være mindre. Så har der været teori for resten, men havde hundene nu ville æde gufferne, havde man kunne træne langt mere effektivt :-)

 

:5up: de er det helt store hit herhjemme, alle elsker smagen. Desværre har de ikke kræfter nok i tungen, til at køre kuglen rundt, så der er stadig mulighed for forbedringer, men deo-guf kan anbefales!

 

Deo med B&J-smag....for ikke så længe siden kunne man få nogle ganske små, meget luftige chokolader, der var ikke meget mere end et halvt gram chokolade i hver, men de fyldte munden med lækker chokoladesmag, men de er udgået af handlen :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: de er det helt store hit herhjemme, alle elsker smagen. Desværre har de ikke kræfter nok i tungen, til at køre kuglen rundt, så der er stadig mulighed for forbedringer, men deo-guf kan anbefales!

 

Deo med B&J-smag....for ikke så længe siden kunne man få nogle ganske små, meget luftige chokolader, der var ikke meget mere end et halvt gram chokolade i hver, men de fyldte munden med lækker chokoladesmag, men de er udgået af handlen :cool:

NU HOLDER I OP!!!!! Med de der salgs taler, ender sku med at købe. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...