Hop til indhold

Billedtråd Marts 2013


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Chase på arbejde på plejehjemmet i dag..

 

 

Dette er Chase's største fan, hun ville stjæle ham hvis hun kunne :lol: Jeg må hver gang love højt og helligt, at vi altid kommer og finder hende, når vi er på besøg. :-D

photo.jpg

 

 

Denne kære gamle dame er blind, men hun lyser totalt op og det helt store smil kommer frem, når vi kommer og hun kan mærke hundene. :hjerte:

photo.jpg

 

Jeg glæder mig til at vi bliver aktive i den nye gruppe så vi kan komme afsted meget oftere. Det er givende for alle parter, og Chase elsker det!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 229
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har jo desværre ikke min egen hund endnu (Men nu sker det lige om snart, at jeg har), men bor lige pt. hos en familie der har et par eurasier hunde. Virkelig virkelig søde og fantastiske hunde, hvis man opfylder de behov de har...

 

Den ene, som jeg lige synes jeg ville dele billeder af, hedder Daisy. Jeg kalder hende dog Crazy Daisy. Aldrig har jeg mødt en hund, med så mange sjove påfund og så meget energi. Gåture med hende, går altid for langsomt i følge hendes hoved, så langt størstedelen af vejen, foregår med hende dansende på to ben :lol:

 

Hun er simpelthen så fin og så sød en hund!

Tag jer ikke af nummer 2 billede.. Der var vidst kommet lidt kludder i den pels der :engel:

 

[ATTACH=CONFIG]105145[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]105144[/ATTACH]

 

Janni kom forbi :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chase på arbejde på plejehjemmet i dag..

 

 

Dette er Chase's største fan, hun ville stjæle ham hvis hun kunne :lol: Jeg må hver gang love højt og helligt, at vi altid kommer og finder hende, når vi er på besøg. :-D

[ATTACH=CONFIG]105416[/ATTACH]

 

 

Denne kære gamle dame er blind, men hun lyser totalt op og det helt store smil kommer frem, når vi kommer og hun kan mærke hundene. :hjerte:

[ATTACH=CONFIG]105417[/ATTACH]

 

Jeg glæder mig til at vi bliver aktive i den nye gruppe så vi kan komme afsted meget oftere. Det er givende for alle parter, og Chase elsker det!

 

Fantastiske billeder:hjerte: Er det kun Chase, som du finder egnet til det af dine hunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Fantastiske billeder:hjerte: Er det kun Chase, som du finder egnet til det af dine hunde?

 

Nej, de kunne allesammen sagtens bestå prøverne, men Chase lever og ånder virkelig for nærkontakt, så han var det oplagte valg.

 

Det program jeg er i nu, er virkelig strikst, så jeg kan ikke bare tage en anden hund med - jeg skulle starte forfra med en af de andre, dvs. orienteringsmøde, evaluering, workshop og "overvågede" prøvebesøg. Hund og menneske bliver godkendt som et team, og det er ikke tilladt at skifte hund eller menneske ud - heller ikke hvis de var godkendt med en anden hund.

 

Det nye program jeg skal i gang med er ikke så striks, så der kunne jeg godt finde på at begynde med en af de andre også. Men så skal jeg lige finde ud af, hvordan jeg kan snige mig afsted med en anden hund, uden at Chase ser det, for det ville da knuse hans hjerte! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra sommerhus i weekenden

 

IMG_5696.JPG

Cody er smuk, men Dumle er muligvis den mest charmerende hund i verden :lun:

[ATTACH=CONFIG]105391[/ATTACH]

Sikke en herlig tråd, dejligt at hyggekigge i den.

I får lige sidste foto af Freddy, taget på et skue , hvor han ikke er speciel på, for hvad kan man lave sådan indendørs.

Godt jeg havde husket hans campingstol.

Super nuttet! :lun:

Chase på arbejde på plejehjemmet i dag..

 

[ATTACH=CONFIG]105416[/ATTACH]

 

 

Jeg håber og beder til at der kommer et dejligt par som dig og Chase på besøg når jeg en dag sidder i en stol og ikke kan noget selv :pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været på dejlig hyggebesøg hos opdrætter idag:hjerte: Martha og Cleo fik leget med deres søskende (Oline er Marthas kuldsøster, og Marie er Cleos). Det er bare så specielt, når de får lov at mosle og lege med nogen fra deres samme race. Begge tøser er helt smadret nu - og meget beskidte.

 

Jeg kan virkelig nikke genkendende til det du siger her! Vi har jo også været på besøg hos vores opdrætter her i weekenden, og Carla lyste op som en lille sol da hun fik lov at boltre sig på opdrætters kæmpe område med både hendes søster, en hanhvalp der er 3 måneder yngre, og et par store unghunde!

 

DSCN2648.jpg

Dræberhunde :lol:

DSCN2650.jpg

DSCN2670.jpg

 

En af opdrætters hunde.. 2 år gammel tæve.. Synes bare hun er SÅ smuk :lun:

DSCN2680.jpg

 

Carla og hendes mor

DSCN2685.jpg

 

Jeg kan ikke begrænse mig idag.. Lidt flere billeder fra weekendens tur til Jylland, her er vi på besøg hos kærestens bedsteforældre i Ribe:

DSCN2640.jpg

 

 

 

img2117vr.jpg

 

Han er bare noget af det kæreste der findes :lun: Det blik der!

DSCN2644.jpg

DSCN2656.jpg

DSCN2665.jpg

DSCN2628.jpg

DSCN2635.jpg

DSCN2637.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan virkelig nikke genkendende til det du siger her! Vi har jo også været på besøg hos vores opdrætter her i weekenden, og Carla lyste op som en lille sol da hun fik lov at boltre sig på opdrætters kæmpe område med både hendes søster, en hanhvalp der er 3 måneder yngre, og et par store unghunde!

 

Uh, jeg drømmer om at få lov til at vælte mig i sådan en hel bunke mastiffer :mrgreen:

Carla er ved at blive en flot stor pige :lun:

 

Han er bare noget af det kæreste der findes :lun: Det blik der!

 

Tak :-D Hjemme hos os synes vi også han er ret kysselig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...