Hop til indhold

Billedtråd Marts 2013


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

  • Svar 229
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hundenes begejstring for mine nye indkøb er nok svær at se på de her billeder.... (Det kan måske spores at vores hunde er sovetryner, og var gået i seng da jeg tvang dem til at stå modeller :lol: )

 

Penny har fået regntøj, dog er det liiidt for stort! Men hun er jo også kun 8 månederm så forventer det passer næste år! Umidelbart er det faktisk mest på brystet det sidder mest elendigt tror jeg... Og så er hun for tynd, længde mæssigt synes jeg den passer okay.

nyt 005.jpg

 

Dexter fik ikke regntøj, han fik nyt tørklæde....

 

nyt 010.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ludwig går all in med pinde.....denne var med på en stor del af turen og flere gange blev jeg slået med den i haserne.... :roll:

 

(beklager mobilkvaliteten....)

[ATTACH=CONFIG]105545[/ATTACH]

 

Søde Ludwig med områdets længste pind :klap:

 

Og er vild med at Pennys reaktion på at blive vækket bare er at se træt ud hvor Dexter v i r k e l i g ser olm ud. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo også hans rette element. :-)

 

Bestemt ja! Og det kan man virkelig gjort se på ham, når han bliver så kulret i hovedet lige så snart der ligger sne udenfor :lol: Han prøver at angribe sneen, at spise den, at grave sig ned i den, at splatte hovedet direkte ned i den, og at kaste rundt med den. Skøre hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gracie og jeg har haft lidt kvaliteetstid sammen i solen i dag.:lun:

893271_4946911384498_553773360_o.jpg

 

 

Og i går aftes invitterede Gracie sin niece Skvesa på besøg, selvom hun ellers var på besøg hos naboen.:-)

Jeg kunne simpelthen ikke få Skvesa til at sidde eller bare blive i nærheden af Gracie, så jeg kunne tage et godt familiebillede, så jeg måtte holde en bøfstang i vejret over deres hovedet, hvilket også tiltrak Flæske-Felix og gjorde vinklen ret så kikset.:-D

882643_4946653378048_481093374_o.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...