Hop til indhold

Golden Retriever sælges


Gæst Chabis
 Share

Recommended Posts

Tusinde tak skal du have Lykkeliv. Åh ha det er svært det her. Man kan virkelig knytte sig meget til et dyr på kort tid.

 

Det forstår jeg virkelig godt! Det er jo svært at forudse at din kæreste ville reagere så voldsomt på en hund i hjemmet. Nu har du så truffet det eneste rigtige valg for hunden - og det er virkelig godt, selvom det helt sikkert er hårdt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det forstår jeg virkelig godt! Det er jo svært at forudse at din kæreste ville reagere så voldsomt på en hund i hjemmet. Nu har du så truffet det eneste rigtige valg for hunden - og det er virkelig godt, selvom det helt sikkert er hårdt!

 

Tak for delingen Siri!

 

Helt sikkert og selvom det er SÅ hårdt så tror jeg det er det rigtige for os alle tre. Det er bare så hårdt og det føles virkelig som det største nederlag nogensinde. Havde sådan glædet mig til at få hund. Ja faktisk siden den dag vores gamle familiehund blev aflivet for 10 år siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for delingen Siri!

 

Helt sikkert og selvom det er SÅ hårdt så tror jeg det er det rigtige for os alle tre. Det er bare så hårdt og det føles virkelig som det største nederlag nogensinde. Havde sådan glædet mig til at få hund. Ja faktisk siden den dag vores gamle familiehund blev aflivet for 10 år siden.

 

Du skal ikke se det som et nederlag. Det er bare en erkendelse af at kemien ikke passer mellem kæresten og hunden, og så at det nok var en større mundfuld end i havde forudset. Og det er bedre at erkende det, og lade hunden få et godt liv et andet sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er så dejlig det er han virkelig, men vi kunne bare slet ikke give ham den opmærksomhed og aktivitet han havde brug for. Vi har fundet en ny far til Luffe i dag, helt perfekt match synes jeg selv. Tror virkelig de to får det godt sammen! ...og nu vil jeg så gå tilbage i min seng og tude resten af dagen.. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er så dejlig det er han virkelig, men vi kunne bare slet ikke give ham den opmærksomhed og aktivitet han havde brug for. Vi har fundet en ny far til Luffe i dag, helt perfekt match synes jeg selv. Tror virkelig de to får det godt sammen! ...og nu vil jeg så gå tilbage i min seng og tude resten af dagen.. :cry:

 

Årh hvor dejligt, jeg håber at de får det fantastisk sammen :klap::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har skrevet med den nye far hver dag indtil videre og det går bare så godt mellem de to. De er det helt rigtige makkerpar :) Men jeg savner nu stadig at komme hjem til en glad hun og de mange gåture.. Men det er dejligt at vide han har det så godt nu :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...