Hop til indhold

Hvornår har du sidst grinet af din hund?


Therese
 Share

Recommended Posts

Forudser at den her tråd bliver meget lang :mrgreen: Og forhåbentligt sjov :blink:

 

Jeg grinte af Bobo tidligere i dag, fordi det vist gik op for ham, at sneen snart smelter... Så det var med at nyde det sidste af den... I hvert fald tog fanden pludselig ved ham; han styrtede rundt, smed sig ned i et rullefald og rullede rundt som en tosset med ben ud til alle sider.. Så sprang han op igen, løb lidt i cirkler omkring sig selv, mens han pløjede sneen op med snuden... Kastede sig ned på maven og begyndte at "kravle" hen over sneen, han har et eller andet med at lægge med bagbenene strakt helt bagud, mens han hiver sig selv fremad i forbenene og skubber med bagbenene - ser vildt fjollet ud :lol: Var virkelig en skam at jeg ikke havde kameraet med :lol:

 

Han har aldrig gjort sådan før (ikke mens jeg har haft ham i hvert fald) men det var åbenbart dejligt at blive kølet lidt af i sneen efter en lang gåtur i solen :lun:

 

Og så er det jeres tur :mrgreen: Make me laugh :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Schæfertossen

Jeg grinede i går af min skønne dreng. På trods af, at han snart bliver 3 år, så er han endnu ikke begyndt at lette ben. I går var tiden så åbenbart kommet, for på vores daglige gåtur gik han helt hen til en af reflekspælene og stillede sig. Løftede så benet og tissede. Desværre for ham er der endnu at lære, at benet han skal løfte, er det der vender ind mod pælen og ikke væk fra. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det sker jo dagligt, men sidst jeg grinede af en af dem var her for lidt siden hvor Oluf tog genvejen gennem reolen for at komme ud i entréen.

 

Jeg har sådan en rumdeler reol stående for enden af min seng/sofa i stuen, og jeg har måtte fjerne alle ting fra en hylde i andennederste række, fordi Oluf betragter den som sin egen kattelem til omverdenen. Han kan lige klemme sig igennem hvis han kravler, og det ser ret sjovt ud når der pludselig stikker en hundenumse ud af reolen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Her sker det også dagligt jeg griner højt af mine hunde... her for lidt siden er min lab på snart 9 mdr. lige begyndt at lette ben, det gik godt lige i starten men balancen kunne han ikke holde, så han faldt om på siden lige i tis-pletten, men pyt så fandt han en bunke sne og så gned han hele kroppen i sneen, jeg stod på vejen og grinte højtlydt af ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

I morges. Jeg skulle afsted til sjælland og cookie var ikke at se da jeg gik ud. Hun har nok ligget i sin kurv. 1 minut efter kommer jeg tilbage efter mine solbriller og der sidder hun med munden fuld af mine strikkede strømper og logrer oppe i sengen ved min kæreste. Hun så bare så kær og sjov ud at jeg ikke kunne lade være med at grine :) jeg griner af hende hver dag.. hun fjoller altid rundt og laver et eller andet man kan grine af :)

Link til indlæg
Del på andre sites

I morges. Jeg skulle afsted til sjælland og cookie var ikke at se da jeg gik ud. Hun har nok ligget i sin kurv. 1 minut efter kommer jeg tilbage efter mine solbriller og der sidder hun med munden fuld af mine strikkede strømper og logrer oppe i sengen ved min kæreste. Hun så bare så kær og sjov ud at jeg ikke kunne lade være med at grine :) jeg griner af hende hver dag.. hun fjoller altid rundt og laver et eller andet man kan grine af :)

Haha... Hvor er hun fræk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hver dag.

 

Feks igår hvor sille fik en lidt større hundekiks..hun løb afsted med Den for at kaste den op i luften og så lave musespring på den, Hehe først når den er konstateret død kan den spises.

 

Eller når Mysla går baglæns op af trappen! Det ser så dumt ud, men hun gør Det tit, så hun synes vel det er smart, Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg griner også af Ozzie dagligt - senest for et par timer siden da hun endnu en gang ikke kunne finde ud af at begrave en skat. ... Hun graver et hul, smider skatten i (denne gang var det en okseknogle) og så begynder hun at dække til med jord, problemet er bare at hun (næsten altid) starter nede i selve hullet, så knoglen ender ovenpå jorden, og hun ser lige overrasket ud hver gang over at finde hvad hun troede var en godt gemt skat liggende der ovenpå jorden. :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg griner også af Ozzie dagligt - senest for et par timer siden da hun endnu en gang ikke kunne finde ud af at begrave en skat. ... Hun graver et hul, smider skatten i (denne gang var det en okseknogle) og så begynder hun at dække til med jord, problemet er bare at hun (næsten altid) starter nede i selve hullet, så knoglen ender ovenpå jorden, og hun ser lige overrasket ud hver gang over at finde hvad hun troede var en godt gemt skat liggende der ovenpå jorden. :sjov:

 

Irriterende, altså! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rosa leger tit med en Hovawart på 4 måneder. Den har damp og fiser rundt og hopper op og ned på Rosa og bider i hende ære og kæber, og Rosa har ikke en chance med sine klunte ben......MEN.... Idag fandt hun løsningen på det problem.

man fæller bare vuffe og sætter sig på den. :sjov: Så går den ingen vegne......

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Caligo

Jeg griner lidt af Lupo, når han knurrer af mærkelige ting. F.eks. forsvarede han mig mod en 1 meter høj smattet snemand her den anden dag. Og han har også reddet mig fra den visse død, ved at skræmme en stor hvid plasticpose væk....eller også var det vinden, men det siger vi ikke til Lupo vel? :lol:

 

Og så griner jeg også en smule af ham, hver gang han får lov til at bære rundt på noget når vi er på tur. Hvis han f.eks. får lov til at bære en vante, så ser han bare SÅ stolt ud og bærer den rundt som om det er et trofæ :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg griner lidt af Lupo, når han knurrer af mærkelige ting. F.eks. forsvarede han mig mod en 1 meter høj smattet snemand her den anden dag. Og han har også reddet mig fra den visse død, ved at skræmme en stor hvid plasticpose væk....eller også var det vinden, men det siger vi ikke til Lupo vel? :lol:

 

Og så griner jeg også en smule af ham, hver gang han får lov til at bære rundt på noget når vi er på tur. Hvis han f.eks. får lov til at bære en vante, så ser han bare SÅ stolt ud og bærer den rundt som om det er et trofæ :-D

Bobo er også min helt - han redder mig fra farlige cykler og knallerter, der står der midt på vejen og ser dumme ud :roll:

 

Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sker tit! Men den seneste episode var vel for en times tid siden.. Tidligere i dag da vi var nede og handle, købte jeg et Pindsvin med en børste/måtte på, til at tørre sko i (kan ses i Rema 1000 reklamen :mrgreen: ) som jeg så har stillet ude på det nederste trin udenfor hoveddøren. Lidt senere skulle jeg så ud og tjekke postekasse og køre skraldespanden ind og så skal Chivas med, det er et ret fast ritual, hvis jeg har en fyldt skraldepose og/eller jeg tager mine nøgler, uden at signalere alene hjemme til hundene, så skal Chivas med mig ud og hente post eller smide i skraldespanden! :lun: Og det skulle han selvfølgelig også i dag, og det første han gør er selvfølgelig at løbe hen til Pindsvinet på trappen og så tænker man jo at han bare skulle snuse til den men næ nej, der er jo gået en ægte retriver tabt i Chivas så han mener da at den skal apporteres :lol: Det siger jeg dog nej til, og han kommer med hen og køre skraldespanden ind og tømmer postekasse hvor der ikke er kommet andet end kirkebladet som han så får i munden til at bære ind, det går også meget godt ind til han er halvvejs oppe af indkørslen hvor han så får øje på Pindsvindet igen, så smider han kirkebladet midt i indkørlsen for at løbe hen og samle skogrisen om i stedet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst cw3105

Jeg ved ikke om det er mig selv, eller min hund jeg griner mest af, men vores lille fb hvalp, Nani, på kun 11 uger har altså ikke helt forstået det der med indkald. Så er der bare noget komisk i, at man kan sidde lige foran hende, mens hun kigger direkte på ens ansigt, og lave alverdens møsse/pive/kom-her-lyde uden at der sker en fløjtende fis! Til sidst kommer jeg altid til at grine lidt, når jeg har spillet fandango til ingen verdens nytte i en længere periode - igen! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg grinte af Bobo i dag, da han igen begyndte at lege i sne og pludselig lagde sig ned lige så lang han var midt på gaden og bestemt ikke lignede en, der havde tænkt sig at gå derfra igen... Han lå bare og kiggede op på mig med et stort labrador-smil og lignede en, der synes det var rigtig hyggeligt :lun: Og selvom det så vældig sødt ud, så synes jeg altså ikke helt han skulle ligge lige der og slange sig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde givet Ludwig mad den anden dag, og som sædvanlig skyndte han sig at sluge det. Da han kommer tilbage i køkkenet går jeg ud for at se om han har spist det hele, og det har ham, så jeg kigger på ham og siger; neeeeej Ludwig du har allerede spist al din mad! Ludwig kigger op på mig og slår en stor bøvs og vender sig om og går.....:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er begyndt at børste tænder på Ninja, og hun synes MEGET godt om tandpastaen med mintsmag. Det resulterer i en tunge der simpelthen kører non-stop i alle mulige og umulige stillinger (nogle man slet ike havde troet var muligt), og at mit tøj er fuldstændigt smurt ind i tandpasta når vi kommer ud fra badeværelset igen. Det syn der mødte min kæreste var mig med en meget opgivende mine, og en helt vild Ninja der bare ville have meeeeereeee!!! Han var flad af grin :lol: MEN! Bisserne blev børstet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...