Hop til indhold

Alt og Intet - om foder!


Eris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 732
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg køber Wolfsblut ved Futterfreund. Man skal lige huske at der bliver lagt fragt oveni prisen, og så betaler man via bankoverførsel med gebyr. Men ja, det er forholdsvis billigt.

 

Og husk så, at hvis de ikke sender varen og man derved skal have penge tilbage, så er det langt mere usikkert med bankoverførsel end med betaling med kreditkort....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil prøve Markus muhle nye variant - Black angus.

Siden juni måned har de været på specific join support cjd, men jeg er ikke imponeret må jeg indrømme. Selvom vi i 3-4 måneder kørte dem på foderet var der ingen ændring at spore hos Liva, mht slidgigt smerterne - det var først da vi begyndte med ha Matrix fodertilskud ved siden af, at hun viste sig smertefri.

 

samt det faktum at de spiser langt større mængde specific, og der kommer selvsagt mere ud i den anden ende også - end de gjorde på Markus muhle (den originale variant). Men nu vil vi prøve den nye Black angus variant, da den indeholder noget fra grønlæbet musling (glukosamin-kilde). Og så får hun kosttilskud og laskeolie oveni dagligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil prøve Markus muhle nye variant - Black angus.

Siden juni måned har de været på specific join support cjd, men jeg er ikke imponeret må jeg indrømme. Selvom vi i 3-4 måneder kørte dem på foderet var der ingen ændring at spore hos Liva, mht slidgigt smerterne - det var først da vi begyndte med ha Matrix fodertilskud ved siden af, at hun viste sig smertefri.

 

samt det faktum at de spiser langt større mængde specific, og der kommer selvsagt mere ud i den anden ende også - end de gjorde på Markus muhle (den originale variant). Men nu vil vi prøve den nye Black angus variant, da den indeholder noget fra grønlæbet musling (glukosamin-kilde). Og så får hun kosttilskud og laskeolie oveni dagligt.

 

Spøjst, jeg kunne se effekt på Luna på Specific CJD (eller dvs jeg kunne se manglen på effekt, da jeg tog hende af det:-D), men til gengæld er hendes pels blevet ekstrem fedtet:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Spøjst, jeg kunne se effekt på Luna på Specific CJD (eller dvs jeg kunne se manglen på effekt, da jeg tog hende af det:-D), men til gengæld er hendes pels blevet ekstrem fedtet:???:

Ingen effekt her, men heller ingen fedtet pels.

Men jeg vil naturligvis være ekstra obs på forandring når vi tager hende af det, men jeg tror det ikke - som sagt kørte hun på det nogle måneder inden hun kom på ha Matrix fodertilskud, og forandringer kom lynhurtigt efter tilskuddet blev tilsat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil godt slå et slag for regal hunde foder.

I min søgen efter noget som fungerede på alle planer til Sheila kom jeg til at huske at regal vist var sagen for hende engang. Jeg forlod det på grund af prisen.

Men det virker! Hun har spist sensi bites i en måned nu og har endelig Ingen øre eller klø problemer. Eneste minus er prisen og at hun laver temmelig store pølser. Men så længe det ikke volder hende problemer, så er det helt fint.

 

En skam de er så dyre og at det ikke sælges i Tyskland eller noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack
Jeg vil godt slå et slag for regal hunde foder.

I min søgen efter noget som fungerede på alle planer til Sheila kom jeg til at huske at regal vist var sagen for hende engang. Jeg forlod det på grund af prisen.

Men det virker! Hun har spist sensi bites i en måned nu og har endelig Ingen øre eller klø problemer. Eneste minus er prisen og at hun laver temmelig store pølser. Men så længe det ikke volder hende problemer, så er det helt fint.

 

En skam de er så dyre og at det ikke sælges i Tyskland eller noget.

Dengang jeg brugte Regal til Charlie købte jeg det i Tyskland - det er noget billigere der. Han spiste også sensi bites og lamb bites - jeg købte det hos mainzoo.de http://www.mainzoo.de/HUNDE-SHOP/Hundefutter-Trocken/Regal:::314.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...