Hop til indhold

Alt og Intet - om foder!


Eris
 Share

Recommended Posts

Nogen her er bruger våd foder og kan anbefale noget der ikke er for dyrt?

 

Ikke fordi det ikke må være dyrt, men i store mængder, som jeg overvejer at begynde på, så køber det hurtigt op hvis en almindelig dåse koster over 20 kroner og hun får en om dagen

I øjeblikket får hun hypoallergi fra royal canin dåse mad som supplement.

Det er super, men meget dyrt

 

Har set på det der hedder Rocco, nogen der har prøvet det?

 

Real nature har vi også brugt flittigt, men det er også lidt dyrt i de mængder.

 

Det skal være med kun en protein kilde og enten ris eller grøntsager .

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 732
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nogen her er bruger våd foder og kan anbefale noget der ikke er for dyrt?

 

Ikke fordi det ikke må være dyrt, men i store mængder, som jeg overvejer at begynde på, så køber det hurtigt op hvis en almindelig dåse koster over 20 kroner og hun får en om dagen

I øjeblikket får hun hypoallergi fra royal canin dåse mad som supplement.

Det er super, men meget dyrt

 

Har set på det der hedder Rocco, nogen der har prøvet det?

 

Real nature har vi også brugt flittigt, men det er også lidt dyrt i de mængder.

 

Det skal være med kun en protein kilde og enten ris eller grøntsager .

 

jeg fodrede vores tidligere hund, Basso, m Lukullus - først i Kong'er som snack og til sidst da han var syg brugte jeg det til alle måltider, fordi han havde madlede.

 

Rocco bruger jeg pt i Kong'er til Loui og det fungerer fint til madøret.

 

jeg har købt begge dele på Zooplus.de hvor de tit har haft tilbud

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen her er bruger våd foder og kan anbefale noget der ikke er for dyrt?

 

Ikke fordi det ikke må være dyrt, men i store mængder, som jeg overvejer at begynde på, så køber det hurtigt op hvis en almindelig dåse koster over 20 kroner og hun får en om dagen

I øjeblikket får hun hypoallergi fra royal canin dåse mad som supplement.

Det er super, men meget dyrt

 

Har set på det der hedder Rocco, nogen der har prøvet det?

 

Real nature har vi også brugt flittigt, men det er også lidt dyrt i de mængder.

 

Det skal være med kun en protein kilde og enten ris eller grøntsager .

 

Når jeg bruger vådfoder er det den der nature diet som jeg køber fra regal's hjemmeside.. Charlie er rigtig glad for det

http://www.regalpetfoods.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg fodrede vores tidligere hund, Basso, m Lukullus - først i Kong'er som snack og til sidst da han var syg brugte jeg det til alle måltider, fordi han havde madlede.

 

Rocco bruger jeg pt i Kong'er til Loui og det fungerer fint til madøret.

 

jeg har købt begge dele på Zooplus.de hvor de tit har haft tilbud

 

Tusind tak. Hvordan er konsistensen på de to? Meget sovs i eller pate agtigt eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg bruger vådfoder er det den der nature diet som jeg køber fra regal's hjemmeside.. Charlie er rigtig glad for det

http://www.regalpetfoods.dk

 

Tak. Jeg så godt de har det til en rimelig pris og vi har brugt det meget. Men jeg vil gerne have noget billigere. Sheila er jo stor og skal halvdelen af hendes mad være vådfoder, så skal hun have ca. 400 gram om dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Begge mine er kørt over på kingsmoore pure senior. Har ellers haft lidt modvilje overfor seniorfoder, for har jo så unge hunde....Men det fungerer super for begge hunde: faste små pøller og fin pels.

Nanna har ligesom fået en ny ungdom, hun springer omkring som en hundehvalp. Er dog ikke sikker på om det skyldes foderet eller det ekstra tilskud af canosan, jeg startede med ca samtidig med foderet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Jeg er ved at føre Luna over på Kingsmoor Senior. Det resultat er jeg lidt spændt på. Er der nogen, der ved om der er steder, hvor det evt bliver solgt i store mængde og dermed noget mængderabat?

 

Der var tilbud i Maxi Zoo da vi købte denne her sæk, men det er der jo ikke konstant

 

Petworld har mængde rabat på det meste foder de sælger også Kingsmoor. Den ordning har de kørt med længe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ved at føre Luna over på Kingsmoor Senior. Det resultat er jeg lidt spændt på. Er der nogen, der ved om der er steder, hvor det evt bliver solgt i store mængde og dermed noget mængderabat?

 

Der var tilbud i Maxi Zoo da vi købte denne her sæk, men det er der jo ikke konstant

 

http://www.foderxpressen.dk/shop/hund-foder-48s1.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der har erfaring med Josera (Kid) ? Det er ikke noget, at jeg fodrer med, men min hanhunds fodervært bruger det.

Jeg har joshera festival hjemme det meste af tiden, mine hunde elsker det og ser fantastisk godt ud når de får det;) men jeg skifter foder ret ofte så det er ikke konstant de får det;) men det er afgjort et af de mærker jeg oftest køber;)

Link til indlæg
Del på andre sites

http://www.patriciamcconnell.com/theotherendoftheleash/

 

I Patricias nyeste blog indlæg nævner hun en fantastisk bog om ernæring til hunde og ikke mindst hvordan man bliver godt til at navigere i foder junglen og ikke falde for reklamer fremstød fra foder firmaer

Jeg Har i dag købt den som e bog, meget billigt. Den virker god allerede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske ikke helt foder relateret, og så alligevel. Mysla har tabt sig yderligere til nu 15, 7 efter at have ligger stabilt på 16-16, 1 i nogle måneder.

Om det er muskeltab ved jeg ikke, men det tror jeg ikke da vi laver det vi plejer.

 

For halvandet år siden vejede hun to kilo mere. Hun var ikke fed bare lidt buttet. Jeg er faktisk overrasket over at der kunne komme 4 pakker margerine af uden at hun er for tynd.

 

Jeg kan nu mærke hendes let med flad hånd på begge sider på samme tid og jeg kan mærke hendes rygsøjle samt brystben uden at lede.

 

Alt hvad der skulle til var light foder og mere styr på dagligt indtag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...