Hop til indhold

Advarsel mod dyrlæge.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

:shock:

 

Delt fra FB :

 

 

[h=5]ADVARSEL! Jens Breth Hansen også kendt som Dr. Dyredød er kommet til Amager.

 

Han har nu en klinik på Kastrupvej 243. "Amager dyreklinik". Han er kendt for at sjuske med operationer og i det hele taget ikke har respekt for vores elskede dyr.

 

Mig og min kærestes hunkat skulle steriliseres, så vi fandt en billig pakke hos Amager dyreklinik. Vi aflevere hende hos ham og henter hende ca. 1½ time efter. Da vi kommer hjem kan vi ikke se nogle sting og selve såret ser åbent ud samt er blødende. (billed 1) Da det langt fra ser ud som vi havde forstillet os, går vi ind og undersøger på nettet og det vi finder er enhver dyre ejers mareridt.

STOP-Dyrlaege-Breth-Hansen.dkMGP sRHICws9AzPg8MOzpx8VgaoE8qFhgEADLQAoXdonEAkRYQJxySKowJ0DWAPxOPAjEB0OHIBYmSNBUAQzGDAEkhFoT6AjHjzwCaRjTQezSSgEWtFjS6A2ECC4CFSGQhEEVYMsCGQkQIArXwJQCYRnwQInZQUZsJMi0AzHAfIEGtOg9JMcAjNgSWAiEBMIXQLJSUAbRVGWBtAIOBPoQ6AlAoILUFOC4AAEcQhcCHSBgHMCUkKsHDigBogRD7LDcDMEiQKKOyxUDdggJkrEGBQTFiCSPiAAOw==

 

 

Morgenen efter kunne vi kun få øje på to tråde, der hang ud af hendes blodige sår. Vi ringede til klinikken og fik en tilbagemelding på, at vi bare skulle tage det roligt og se tiden an. Vi fik hverken krage eller smertestillende, vi havde derimod fået besked på, at skulle sy hende ind i et viskestykke som beskyttelse. Det virkede ikke for os, hun kravlede ud af det.

 

Vi tog derefter ned på dyre klinikken på Amagerbrogade og fortalte om situationen og fik købt en krage. På Klinikken sagde de, at de ville sige, at han skulle have taget hende ind med det samme. Efter vores lille kat, på kun et år, havde siddet i smerter i to dage med åbent sår ind til buen (lægenes beskrivelse), tog vi hende med ned på klinikken på Amagerbrogade, som tog hende ind med det samme for, at få lukket det rædselsvækkende sår ordentligt! På klinikken opdagede de hurtigt fejl og mangler i papirene, som vi havde fået af Dr. Dyredød. Vi fik at vide, at han kun havde lukket to lag i kattens mave i stedet for de tre der skal til. Han fortalte også at han ville lave enkle sting, så hvis det ene gik op, ville de andre ikke ryge med op, men dyrelægerne på Amagerbrogade kunne se, at han havde gjord det helt omvendte! De kunne også se, at hans sting ikke var lagt i en lige linje, men var mere "s" formet. Vi havde fået en recept på nogle piller, som vi troede var smertestillende, men var kun bakterie dræbende, som vi senere får fortalt af dyre lægerne på amagerbrogade, at det er piller der ikke bliver brugt meget mere, da de før hen er blevet brugt hvis man har været i tvivl om operationen er blevet udført i sterile omgivelser.

Billed 1 = sådan skal det IKKE se ud. Åbent sår og ikke barberet. Så sådan ud da vi fik hende tilbage fra Jens Breth Hansen.

Billed 2 = Præcis som det skal se ud.

Efter lægerne på Amagerbrogade gjorde en fantastisk indsats, har vi nu vores glade og livlige kar tilbage. Så god som ny. :)

 

Så hold jer langt væk fra Amager dyreklinik! Spred ordet!

DEL DEL DEL DEL! Også til dem der ikke er så aktive på internettet.[/h]954648_10151668100209434_1492953581_n.jpg

945215_10151668100294434_26380902_n.jpg

 

1.958Del

 

 

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Han kommer fandeme da omkring den mand... Det er da kun få år siden han havde praksisser i Horsens, Århus og Vejle. Den i Horsens lukkede efter få måneder...

Det må man sige! Det er ved at være en 12-15 års tid siden han nær havde slået min kat ihjel ved at tørste hende i de 3 døgn hun var indlagt pga vejrtrækningsproblemer.

 

Intet mindre end utroligt at han får lov til at fortsætte! Om jeg fatter det!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Han kommer fandeme da omkring den mand... Det er da kun få år siden han havde praksisser i Horsens, Århus og Vejle. Den i Horsens lukkede efter få måneder...

Han har vist også været i Odense..? Men ved ikke om han stadig er. Fatter heller ikke at den mand ikke kan bli' stoppet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha Jens Breth.....Jeg husker, da min svigerfar var i gang med at shoppe dyrlæge til sterilisering af sine to hunkatte. Disse hunkatte var som killinger pludselig dukket op hos min svigerfar, og da ingen ville kendes ved dem, ja så endte min svigerfar med at adoptere dem. Min mand og jeg pressede på for, at de skulle neutraliseres som voksne. Min svigerfar ville dog gerne spare penge, hvis han kunne, så han var glad, da han ringede til mig og fortalte, at han havde fundet en dyrlæge, som ville neutralisere begge hunkatte til 800kr. Jeg spurgte om navnet på den dyrlæge, og da min svigerfar svarede Jens Breth, ja så ringede alarmklokken!! Jeg bad ham google navnet. Det gjorde han, og fem minutter senere ringede han igen. Han var ret chokeret og sagde til mig, at der skulle han ikke have neutraliseret sine hunkatte.

Min svigerfar afbestilte selvfølgelig sin tid. Jens Breth ringede efterfølgende til min svigerfar, og spurgte ham, hvorfor han dog havde aflyst aftalen. Min svigerfar svarede, at han gerne ville have sine katte med hjem igen i live!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Kattetæmmer

Først og fremmest god bedring til den lille kat. Det er altid trist når der sker sådan noget.

 

Som Aut. veterinærsygeplejerske får jeg tit henvendelser fra folk som ønsker den billigste pris for operation eller behandling.

Jeg gør meget ud af at forklare hvad man får for prisen og at kvalitet og pris tit hænger sammen.

 

I DK betaler vi til vores sundhedsvæsen over vores skat. Så vi mærker ikke til nogen regning når vi opsøger læge eller skadestue. Sådan er det desværre ikke når det gælder behandling af vores dyr. Derfor betyder prisen selvfølgelig også noget for de fleste.

 

Men vidste du at udgifterne til vores sundhedssystem er den samme, hvad enten det er human eller veterinær. Medicin, udstyr, laboratorium, husleje, forsikringer, medarbejderudgifter, uddannelse m.m. koster det samme.

 

På min klinik er der altid koblet en veterinærsygeplejerske på til at overvåge patienten fra ankomst til hjemsendelse, samt under hele operationen. Vi ringer også altid serviceopkald dagen efter for at sikre at alt går godt.

Vi gør meget ud af smertedækning og brug af mild narkose, samt ilt under hele indgrebet. Vi uddanner os løbende, så vi altid er up to date.

 

Et godt råd til alle der indhenter tilbud hos forskellige dyrlæger skal derfor lyde: hvis der er et tilbud der lyder for godt til at være sandt, så er det nok også tilfældet.

 

Har før stået på Overgades Dyreklinik i Odense og modtaget de sørgelige patienter efter Breth Hansen har været i gang.

Han har desværre ikke ændret sig siden dengang. Husk at den eneste grund til at han stadig har virke er fordi der er nogen der bliver fristet af hans "billige" priser.

 

Er glad for at "Tullemus" valgte at opsøge Dyreklinikken Amagerbrogade. Har arbejdet der som vikar og der er styr på tingene og personalet er meget dygtige dyrlæger og veterinærsygeplejersker.

 

Så et godt råd er at undersøge hvad du får for prisen.

Sidste gode råd er: sørg for at jeres kæledyr bliver sygeforsikret. Det kan blive en god hjælp, hvis jeres kæledyr kommer til skade eller bliver syg.

 

Breth Hansen skal stoppes, så han ikke laver mere ballade!

Link til indlæg
Del på andre sites

Først og fremmest god bedring til den lille kat. Det er altid trist når der sker sådan noget.

 

Som Aut. veterinærsygeplejerske får jeg tit henvendelser fra folk som ønsker den billigste pris for operation eller behandling.

Jeg gør meget ud af at forklare hvad man får for prisen og at kvalitet og pris tit hænger sammen.

 

I DK betaler vi til vores sundhedsvæsen over vores skat. Så vi mærker ikke til nogen regning når vi opsøger læge eller skadestue. Sådan er det desværre ikke når det gælder behandling af vores dyr. Derfor betyder prisen selvfølgelig også noget for de fleste.

 

Men vidste du at udgifterne til vores sundhedssystem er den samme, hvad enten det er human eller veterinær. Medicin, udstyr, laboratorium, husleje, forsikringer, medarbejderudgifter, uddannelse m.m. koster det samme.

 

På min klinik er der altid koblet en veterinærsygeplejerske på til at overvåge patienten fra ankomst til hjemsendelse, samt under hele operationen. Vi ringer også altid serviceopkald dagen efter for at sikre at alt går godt.

Vi gør meget ud af smertedækning og brug af mild narkose, samt ilt under hele indgrebet. Vi uddanner os løbende, så vi altid er up to date.

 

Et godt råd til alle der indhenter tilbud hos forskellige dyrlæger skal derfor lyde: hvis der er et tilbud der lyder for godt til at være sandt, så er det nok også tilfældet.

 

Har før stået på Overgades Dyreklinik i Odense og modtaget de sørgelige patienter efter Breth Hansen har været i gang.

Han har desværre ikke ændret sig siden dengang. Husk at den eneste grund til at han stadig har virke er fordi der er nogen der bliver fristet af hans "billige" priser.

 

Er glad for at "Tullemus" valgte at opsøge Dyreklinikken Amagerbrogade. Har arbejdet der som vikar og der er styr på tingene og personalet er meget dygtige dyrlæger og veterinærsygeplejersker.

 

Så et godt råd er at undersøge hvad du får for prisen.

Sidste gode råd er: sørg for at jeres kæledyr bliver sygeforsikret. Det kan blive en god hjælp, hvis jeres kæledyr kommer til skade eller bliver syg.

 

Breth Hansen skal stoppes, så han ikke laver mere ballade!

 

Vil gerne lige pointere, at det ikke er min kat, der har været under kniven hos Jens Breth, men det er et indlæg, jeg fandt på FB og postede herinde...som jeg også skriver i første indlæg, er den delt fra FB ;-)

 

Men udover det, har du ret, han skal stoppes !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst biccibonny

Hej Dorte

Har sendt Tullemus en privat besked, måske kan hun sende linket til den der har delt på FB :) Det vil jo være umuligt at finde det når man ikke ved hvor man skal lede :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...