Hop til indhold

Stolt opdrætter.


Recommended Posts

Spørg mig lige, om jeg er stolt.

Har bare de bedste hvalpekøbere, ud af et kuld på 8, var 6 hvalpe + familier, troppet op til udstilling i Spanielklubben (5 tæver/1 han) alle tilmeldt i baby klasse, vi blev klappet ind i ringen og dommeren udbrød: what's happening here? da vi kom løbende med vores små rød/hvide. :klap:

Alle klarede det så flot, en enkelt fik påtegnet kritikken at dommeren kunne konstatere, at hun havde den rette mængde ben under kroppen :-D, hvilket ikke lige var til at se i ringen.

Jeg har jo udstationeret en hanhvalp, han fik en god kritik og gik videre i BIS baby finalen.

Min egen Wilma fik en kritik så flot. Hun blev BIS2 baby :banan:, så dagen sluttede fantastisk, er stolt af mit første welsh kuld.

Kritikken:

Absolutely stunning. Beautiful type, gorgeous balance. Lovely head and beautiful eyes with beautiful expression. Good shoulder assembly. Wonderful topline, wonderful rear angulation. Beautiful temperament. The best I have seen in a long time, would love to see it when she grows up.

Dommer: B. Pegan

 

IMG_3191.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Ja så gjorde lille Wilma det sørme igen, på en dobbelt udstilling i Spanielklubben, blev hun først BIS1 hvalp, derefter BIS3 hvalp og gik videre, til en til lejligheden lavet Surpreme BIS, hvor kun de 2 BIS1 hvalpe deltog, der måtte hun se sig "slået" af en welsh han, så godt gået, af min lille "hjemmelavede" :lun:

 

Wilma BIS1...jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Nå ja, jeg må jo hellere lige fortsætte min praletråd :mrgreen:

Jeg pakkede jo mand og 2 hunde i bilen, og så suste vi til Dortmund, International udstilling om fredagen og Bundes sieger om søndagen.

Min lille hjemmelavede Wilma blev BIR, på sin første udstilling som junior, kun 9½ måned gammel, stolt stolt var jeg :)

Søndagen blev Carlos BIR (Wilma BIM), nøj det var svært, at få armene ned, men jeg var på herrens mark og måtte spørge en tilfældig, om hun ville hjælpe mig i ringen, hvis nu at jeg skulle ind med begge 2 i finalen, det synes hun var helt fint, og vi grinede meget, da hun jo så stod med Carlos som BIR hund, så det måtte da lige, fejres med et glas rødvin :D

Endnu bedre blev det i Gruppefinalen, da Carlos blev shortlisted, det plejer at være en tur ind i store ring og ud igen, men nu fik vi skam 2 ture :D Både Wilma og Carlos løb i store ring, som havde de ikke bestilt andet, skøn følelse.

 

Men for at det ikke skulle blive for meget hal/hotel, tog vi et smut over grænsen til Holland om lørdagen, hvor vi ikke skulle udstille, så hundebasserne kunne få en fridag, vi mødtes med Carlos opdrætter, der havde Carlos mor med og Wilma's onkel og nevø, så èn stor familie.

En god week end der bliver svær at overgå tror jeg :)

Jeg ville have sat et par billeder ind, af vores hyggetur til Holland, men det kan jeg åbenbart ikke :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...