Hop til indhold

Bare for klamt....


Gæst Christina
 Share

Recommended Posts

Gæst Christina

Jeg er bare nød til at få lidt frustration ud her :damn:

 

At enkelte individer af byens borgere ikke klarer at lade være med at benytte sig af byens grønne lunger som sit eget udendørs toilet....

 

Der klarede hvalpen at gufle noget, som jeg jo så fandt ud af var afførring, før jeg fik stoppet ham :scared: Lort i hans mund og på min hånd.... Ved siden af, godt brugt toiletpapir. Yaks, hvor er det bare klamt! Og så i en grøn lille park, hvor unger har bygget et træhus i træet ved siden af....

 

:evil::evil::evil::evil:

 

Ved godt, at der skal være plads til alle, men dette var altså for ulækkert.

 

Fandt dog ud af, at tandbørste ikke er skummelt og at hundetandpasta med kyllingesmag er okay :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yep, sommertid er skide-i-skoven tid. Jeg har også haft en hund med "chokomousse" mellem tænderne til at sidde og ånde mig i nakken omme fra bagsædet hele vejen hjem fra stranden :shock:

 

Ufatteligt at folk har åndsnærværelse nok til at få toiletpapir med hjemmefra, men altså ikke nok til at sørge for at ramme en plasticpose :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yep, sommertid er skide-i-skoven tid. Jeg har også haft en hund med "chokomousse" mellem tænderne til at sidde og ånde mig i nakken omme fra bagsædet hele vejen hjem fra stranden :shock:

 

Ufatteligt at folk har åndsnærværelse nok til at få toiletpapir med hjemmefra, men altså ikke nok til at sørge for at ramme en plasticpose :roll:

:sjov: :sjov:

Altså jeg har gjort det én gang, fordi jeg ikke kunne holde mig :oops:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: :sjov:

Altså jeg har gjort det én gang, fordi jeg ikke kunne holde mig :oops:

 

Elsker at du indrømmer det! :klap: :sjov: Jeg er med i klubben :oops: har prøvet det et par gange hvor jeg blev akut dårlig og mulighederne var enten at gøre det i bukserne eller som det blev til - godt inde i noget buskads. Den ene gang var Ozzie unghund med og det blev ligesom endnu værre af at jeg synes hun kiggede underligt på mig :mrgreen: Og så var det en skamfuld og grufuld tur hjem bagefter. :mrgreen: Jeg kastede i øvrigt noget jord på mine uheld - et godt råd til andre der måtte komme i samme penible situation. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Elsker at du indrømmer det! :klap: :sjov: Jeg er med i klubben :oops: har prøvet det et par gange hvor jeg blev akut dårlig og mulighederne var enten at gøre det i bukserne eller som det blev til - godt inde i noget buskads. Den ene gang var Ozzie unghund med og det blev ligesom endnu værre af at jeg synes hun kiggede underligt på mig :mrgreen: Og så var det en skamfuld og grufuld tur hjem bagefter. :mrgreen: Jeg kastede i øvrigt noget jord på mine uheld - et godt råd til andre der måtte komme i samme penible situation. :mrgreen:

:sjov: :sjov: Elsker at DU indrømmer det :klap:

Walk of shame bagefter :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er så også hendt for mig 2 gange. En gang i Nordsjælland i stort grønt område og en gang her i området.Da det skete her, blev det en hæk omkring et grønt område og ved grød ringede en hundeejer til mig senere og fortalte at der skulle jeg endelig ikke slippe mine , for hendes flatter havde været indsmurt i lort.Og en stor hund at bade. Jeg indrømmede ikke.

Jeg ved godt hvordan en hund bliver ved at rulle sig i en sprøjteskid. For år tilbage boede jeg med en veninde og vore unger i lejet sommerhus og var på stranden en aften, hvor hendes datter fik akut diarre. Pigen klarede det i nogle buske , og ja, pludselig stod min ene hund der foran mig oversmurt i tynd mave. Jeg gik ud i vandet og fik det værste af og så hjem og i bad i børnechampoo..

Mine problemer med dette gør faktisk at jeg , da jeg jobbede , altid skulle vide hvor der var toiletter, fordi gigtpiller smadrede min mave. Er heldigvis som pensionist udtrappet af det værste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har heldigvis været forskånet for menneskebæ-spisende hunde - men Frostie har en gang rullet sig i noget der må ha' været menneskebæ. På en strand, hvor vi selvfølgelig var kørt dertil i nogle kollegers bil, og altså måtte køre hjem i den igen... :engel: Jeg fik godt nok skyllet hende (og hendes halsbånd!) nogenlunde ren, meeen der hang da en lidt underlig lugt i bilen alligevel... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan:Er bare så glad for at min aldrig har fundet andres lorte interessante. Hverken hunde, katte, menneske, ande, due eller andre lorte. Hmmmm, men han er kun 1 år så det kan jo stadig nå at komme...........måske. Snegle har vi haven i hobetal, dem tager han heldigvis heller ikke. DET var noget der kunne få brækket hos mig til at flyde i stride strømme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...