Hop til indhold

Vejen til chokoladeknapperne


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

  • Svar 159
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Janni privat

Er det ikke ved at være en måned siden, hun blev parret? Du burde kunne se om brystvorterne er blevet lyserøde og maven må være vokset?

Min ene som er drægtig (29 dag nu) har jeg kunnet se den sidste uge er drægtig.. Fra 3 uge (21 dag) er vorterne vokset meget og antager en lyserød farve startende i den yderste halvdel...Fra 4 uge (28 dag) begynder man at kunne se maven er vokset og så går det hurtigt (maven er markant større især i lysken).. 5 uge ((35 dag ) er der virkelig bule på som m hunden har overspist.. og fra 40 dag er den begyndt at bule ud overalt især set oppefra..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lone hansen
Er det ikke ved at være en måned siden, hun blev parret? Du burde kunne se om brystvorterne er blevet lyserøde og maven må være vokset?

Min ene som er drægtig (29 dag nu) har jeg kunnet se den sidste uge er drægtig.. Fra 3 uge (21 dag) er vorterne vokset meget og antager en lyserød farve startende i den yderste halvdel...Fra 4 uge (28 dag) begynder man at kunne se maven er vokset og så går det hurtigt (maven er markant større især i lysken).. 5 uge ((35 dag ) er der virkelig bule på som m hunden har overspist.. og fra 40 dag er den begyndt at bule ud overalt især set oppefra..

5 uger må det være.. Kan en hund ikke gå tom? Prøver man så igen næste gang med den samme hanhund?

Jeg krydser da for at der er nogen i hende..bare en enkel lille en

Link til indlæg
Del på andre sites

En rigtig øv-mandag!

Katla skulle i dag scannes, men nerverne sad som en klump i maven. Hun har desværre ingen hvalpe i mavsen

Vi er temmelige sikre på, at Katla har været drægtig, men af en eller anden grund, har livmoderen resorberet (tror jeg nok det hedder) hvalpene. De har muligvis ikke være raske og så går naturen jo sin gang.

Vi er alle rigtigt kede af det, men har ikke mistet modet til at prøve at parre hende igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...