Hop til indhold

Min hund er blevet angrebet.!!!!


NickiA
 Share

Recommended Posts

Jeg har nok bare lidt svært ved at forstå, hvordan det kan være umuligt at finde to mand til at tage ud og snakke med ham her og evt. aflevere en skriftlig advarsel til ham - eller hvad man nu gør.

 

Men det er nok bare mig, der ikke ved noget om hvordan politiet fungerer...

 

Jeg har heller ikke fingeren på pulsen, men synes det siger sig selv, at når de ikke har mandskab til at udføre de "almindelige" opgaver, kan/vil de ikke prioritere et hundeoverfald, som ikke kan bevises, særlig højt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er vist ikke nogen hemmelighed at politiet mangler folk, når der er den store slags ballade i DK bliver der indhentet mandskab fra bl.a. Sverige. Selvfølgelig har de ikke tid til at tage ud til hver evig eneste som ringer ind med en klage, og da slet ikke 2 folk. Jeg siger ikke at det er det mest optimale, men før der kommer et dyrepoliti tror jeg godt man kan forvente at de kun handler på de mest alvorlige sager. Men en rapport kan vel optages, selvom det sikkert også tager sin tid (papirarbejde er vist besværligt i alle slags jobs).

 

Overvej også lige hvor mange som ringer for "ingenting", altså som bare har set sig sure på en eller anden og ikke har hold i sin klage. Det ved jeg godt ikke er tilfældet her, men der findes maaaaange af den slags mennesker.

Selvfølgelig skal de heller ikke tage ud til hver eneste klage, og slet ikke dem der ikke er noget hold i. Men når hunden bliver bidt...?

 

Jeg siger jo ikke, at de skal bruge alverdens tid på sådan en sag, men lige sende nogle ud (om det bliver 1 eller 2 er egentligt ligegyldigt - nævnte kun to, fordi jeg går ud fra, at man altid er to sammen) og snakke med ham. Eller i hvert fald på en eller anden måde informere ham om, at der er blevet optaget rapport på en anmeldelse mod ham og at han skal sørge for, at det ikke sker igen.

 

Selvfølgelig er det svært at få alting til at gå op og jeg har da også hørt historierne om indbrud eller lignende sager, som der heller ikke blev gjort noget ved og det er frygteligt! Men det ville også være ret forfærdeligt, hvis en hund bliver bidt ihjel næste gang, fordi der ikke blev gjort noget.

Jeg har heller ikke fingeren på pulsen, men synes det siger sig selv, at når de ikke har mandskab til at udføre de "almindelige" opgaver, kan/vil de ikke prioritere et hundeoverfald, som ikke kan bevises, særlig højt.
Så vidt jeg forstod, var der vidner. Og så er der jo altid bidsårene hunden efterlod...

 

Jeg svarede jo sådan set også bare på at Dina skrev, at det er helt rimeligt, hvad politiet burde gøre og at de ikke optager rapport på den anmeldelse. Det synes jeg faktisk som minimum de bør gøre :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig skal de heller ikke tage ud til hver eneste klage, og slet ikke dem der ikke er noget hold i. Men når hunden bliver bidt...?

 

Jeg siger jo ikke, at de skal bruge alverdens tid på sådan en sag, men lige sende nogle ud (om det bliver 1 eller 2 er egentligt ligegyldigt - nævnte kun to, fordi jeg går ud fra, at man altid er to sammen) og snakke med ham. Eller i hvert fald på en eller anden måde informere ham om, at der er blevet optaget rapport på en anmeldelse mod ham og at han skal sørge for, at det ikke sker igen.

 

Selvfølgelig er det svært at få alting til at gå op og jeg har da også hørt historierne om indbrud eller lignende sager, som der heller ikke blev gjort noget ved og det er frygteligt! Men det ville også være ret forfærdeligt, hvis en hund bliver bidt ihjel næste gang, fordi der ikke blev gjort noget.

Så vidt jeg forstod, var der vidner. Og så er der jo altid bidsårene hunden efterlod...

 

Jeg svarede jo sådan set også bare på at Dina skrev, at det er helt rimeligt, hvad politiet burde gøre og at de ikke optager rapport på den anmeldelse. Det synes jeg faktisk som minimum de bør gøre :hmm:

 

Jamen det synes jeg da også, det er åbenbart bare ikke sådan verden ser ud :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en ejer skal da have en advarsel om at få styr på sin hund, og evt. putte mundkurv på den. Det kan godt være, at Aya ikke skulle syes, men som jeg har forstået det, gik der jo stadig hul. Og når han nu åbenbart ikke selv kommer frem til, at det nok er en ret dårlig ide at gå en tur med hans hund i hundeskoven uden mundkurv eller snor, så må han jo have det at vide.

Se, det kan jo godt være, at det var en god idé, men man kan næppe forvente, at politiet tropper op på adressen med den besked? Måske var forklaringen en helt anden end den, som - i dette tilfælde - Ayas mor fortalte politiet (det siger jeg VEL AT MÆRKE IKKE, at det var).

 

Men vi ønsker vel, at også politiet prøver at se en sag fra mere end én side?

 

Næste gang er det ikke sikkert, at "ofret" slipper med nogle huller. Og det er da sådan nogle ting politiet bør gøre noget for at forhindre.

Nej, men politiet kan nok ikke afsætte tid til at tale med en hundeejer om, hvad vedkommendes hund evt. engang i fremtiden kan forårsage af ulykker.

 

Jeg har ondt af Ayas mor, fordi hun måtte se sin hund overfaldet, men jeg noterer mig altså også, at det heldigvis "kun" drejer sig om 4-5 små huller. Havde den anden hund været uden for terapeutisk rækkevidde, så var lille Aya ikke sluppet med det. Og jeg mistænker politiet for at tænke det samme, skønt jeg af gode grunde ikke kan vide det.

 

Jeg går selv med mellemrum i hundeskove og - meget hellere - på stranden og jeg har inden accepteret, at det kan gå galt. Min hund kan blive rasende over et angreb og svare (måske for) hårdt igen eller han kan selv blive skadet. Men jeg vurderer, hvor i landet jeg ønsker at løbe den (lille, tror jeg) risiko, for min hund skal altså have lov at strække benene. Til gengæld er jeg nogenlunde parat til selv at kaste mig ind i kampen med det klare forsæt at skade en anden hund, hvis den overfalder min. Jeg har prøvet det en enkelt gang - og det virkede efter hensigten. Men hvis man ikke er parat til at møde en gykkelykhund, så skal man nok udvælge sine steder med stor omhu, for der ER altid en risiko.

 

Og den virker s'gu ærlig talt ret meget større end det gjorde for bare tyve år siden. Jeg tror ikke et øjeblik på, at hundene har forandret sig, for kun bananfluer muterer så hurtigt, men jeg tror, at mange af de nye hundeejere ikke havde hund før. Mange virker ret....underlige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Se, det kan jo godt være, at det var en god idé, men man kan næppe forvente, at politiet tropper op på adressen med den besked? Måske var forklaringen en helt anden end den, som - i dette tilfælde - Ayas mor fortalte politiet (det siger jeg VEL AT MÆRKE IKKE, at det var).

 

Men vi ønsker vel, at også politiet prøver at se en sag fra mere end én side?

 

 

Nej, men politiet kan nok ikke afsætte tid til at tale med en hundeejer om, hvad vedkommendes hund evt. engang i fremtiden kan forårsage af ulykker.

 

Jeg har ondt af Ayas mor, fordi hun måtte se sin hund overfaldet, men jeg noterer mig altså også, at det heldigvis "kun" drejer sig om 4-5 små huller. Havde den anden hund været uden for terapeutisk rækkevidde, så var lille Aya ikke sluppet med det. Og jeg mistænker politiet for at tænke det samme, skønt jeg af gode grunde ikke kan vide det.

 

Jeg går selv med mellemrum i hundeskove og - meget hellere - på stranden og jeg har inden accepteret, at det kan gå galt. Min hund kan blive rasende over et angreb og svare (måske for) hårdt igen eller han kan selv blive skadet. Men jeg vurderer, hvor i landet jeg ønsker at løbe den (lille, tror jeg) risiko, for min hund skal altså have lov at strække benene. Til gengæld er jeg nogenlunde parat til selv at kaste mig ind i kampen med det klare forsæt at skade en anden hund, hvis den overfalder min. Jeg har prøvet det en enkelt gang - og det virkede efter hensigten. Men hvis man ikke er parat til at møde en gykkelykhund, så skal man nok udvælge sine steder med stor omhu, for der ER altid en risiko.

 

Og den virker s'gu ærlig talt ret meget større end det gjorde for bare tyve år siden. Jeg tror ikke et øjeblik på, at hundene har forandret sig, for kun bananfluer muterer så hurtigt, men jeg tror, at mange af de nye hundeejere ikke havde hund før. Mange virker ret....underlige.

Udfra TS's beskrivelse, så gik hunden målrettet efter Aya, selvom de slet ikke havde "snakket" med. Jeg ved ikke helt om jeg synes det er fornuftig hundeadfærd?

 

Men uanset hvad bør ejeren da være opmærksom på at hans hund kan finde på det og tage sine forholdsregler, så hans hund ikke bider en anden gang. Og det ville være rigtig rart, hvis politiet så fandt et alternativ, så sådan nogle advarsler kunne blive givet, selvom politiet evt. ikke havde tid til at gå ind i sagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Udfra TS's beskrivelse, så gik hunden målrettet efter Aya, selvom de slet ikke havde "snakket" med. Jeg ved ikke helt om jeg synes det er fornuftig hundeadfærd?

Aaarrh, det ved du nok godt.

 

Men uanset hvad bør ejeren da være opmærksom på at hans hund kan finde på det og tage sine forholdsregler, så hans hund ikke bider en anden gang. Og det ville være rigtig rart, hvis politiet så fandt et alternativ, så sådan nogle advarsler kunne blive givet, selvom politiet evt. ikke havde tid til at gå ind i sagen.

Se, nu ved jeg jo ikke, hvordan din retsbevidsthed går og har det, men min ville s'gu ærlig talt have det lidt skidt, hvis politiet ikke havde tid til at gå ind i en sag, men baserede en advarsel på, hvad en tilfældig borger kunne finde på at melde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aaarrh, det ved du nok godt.

 

 

Se, nu ved jeg jo ikke, hvordan din retsbevidsthed går og har det, men min ville s'gu ærlig talt have det lidt skidt, hvis politiet ikke havde tid til at gå ind i en sag, men baserede en advarsel på, hvad en tilfældig borger kunne finde på at melde.

Hehe... Tjo... Nu var det også inddirekte et spørgsmål til dig, fordi det lød som om du mente, at det var helt normalt og acceptabelt? Men ja, jeg ved udmærket godt hvad jeg tænker om det, det har du da ret i.

 

Og jeg mente selvfølgelig ikke, at de bare skulle godtage alle anmeldelser. Jeg skriver jo, at det kunne være rart, hvis der var et alternativ, hvor man kunne henvende sig, hvis ens hund blev bidt. Et sted, hvor der er tid og ansatte nok til at tage sig af det, når nu politiet ikke har tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Se, det kan jo godt være, at det var en god idé, men man kan næppe forvente, at politiet tropper op på adressen med den besked? Måske var forklaringen en helt anden end den, som - i dette tilfælde - Ayas mor fortalte politiet (det siger jeg VEL AT MÆRKE IKKE, at det var).

 

Men vi ønsker vel, at også politiet prøver at se en sag fra mere end én side?

 

 

Nej, men politiet kan nok ikke afsætte tid til at tale med en hundeejer om, hvad vedkommendes hund evt. engang i fremtiden kan forårsage af ulykker.

 

Jeg har ondt af Ayas mor, fordi hun måtte se sin hund overfaldet, men jeg noterer mig altså også, at det heldigvis "kun" drejer sig om 4-5 små huller. Havde den anden hund været uden for terapeutisk rækkevidde, så var lille Aya ikke sluppet med det. Og jeg mistænker politiet for at tænke det samme, skønt jeg af gode grunde ikke kan vide det.

 

Jeg går selv med mellemrum i hundeskove og - meget hellere - på stranden og jeg har inden accepteret, at det kan gå galt. Min hund kan blive rasende over et angreb og svare (måske for) hårdt igen eller han kan selv blive skadet. Men jeg vurderer, hvor i landet jeg ønsker at løbe den (lille, tror jeg) risiko, for min hund skal altså have lov at strække benene. Til gengæld er jeg nogenlunde parat til selv at kaste mig ind i kampen med det klare forsæt at skade en anden hund, hvis den overfalder min. Jeg har prøvet det en enkelt gang - og det virkede efter hensigten. Men hvis man ikke er parat til at møde en gykkelykhund, så skal man nok udvælge sine steder med stor omhu, for der ER altid en risiko.

 

Og den virker s'gu ærlig talt ret meget større end det gjorde for bare tyve år siden. Jeg tror ikke et øjeblik på, at hundene har forandret sig, for kun bananfluer muterer så hurtigt, men jeg tror, at mange af de nye hundeejere ikke havde hund før. Mange virker ret....underlige.

 

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare til det sidste her, for jeg har da accepteret at det kan gå galt, men der er da enorm forskel på om min hund kommer op og tottes med en anden hund og de får nogle skrammer ud af det, eller at en hund bevidst uden at have hilst på min hund går efter den.

Kan sku mærke at jeg bliver mere end almindelig harm over den kommentar

"Men hvis man ikke er parat til at møde en gykkelykhund, så skal man nok udvælge sine steder med stor omhu, for der ER altid en risiko."

Hvad mener du ærlig talt med det, at fordi jeg er rasende over at min hund bliver angrebet uprovokeret i en hundeskov at jeg så ikke har overvejet situationen nok eller har tænkt over hvad jeg laver, amen så kan jeg jo ikke gå udenfor en dør, der er jo altid chance for at møde en idiot.! Jeg har netop tænkt over konsekvensen og jeg reagerede også i situationen hvilket nok er den primære grund til at min hund er i live i dag.!! så det er fint du synes det er syndt for mig, men du behøver sku ikke at nedværdige mig, som jeg føler du gør med den kommentar, for jeg ved godt hvad jeg laver.

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig skal de heller ikke tage ud til hver eneste klage, og slet ikke dem der ikke er noget hold i. Men når hunden bliver bidt...?

 

Jeg siger jo ikke, at de skal bruge alverdens tid på sådan en sag, men lige sende nogle ud (om det bliver 1 eller 2 er egentligt ligegyldigt - nævnte kun to, fordi jeg går ud fra, at man altid er to sammen) og snakke med ham. Eller i hvert fald på en eller anden måde informere ham om, at der er blevet optaget rapport på en anmeldelse mod ham og at han skal sørge for, at det ikke sker igen.

 

Selvfølgelig er det svært at få alting til at gå op og jeg har da også hørt historierne om indbrud eller lignende sager, som der heller ikke blev gjort noget ved og det er frygteligt! Men det ville også være ret forfærdeligt, hvis en hund bliver bidt ihjel næste gang, fordi der ikke blev gjort noget.

Så vidt jeg forstod, var der vidner. Og så er der jo altid bidsårene hunden efterlod...

 

Jeg svarede jo sådan set også bare på at Dina skrev, at det er helt rimeligt, hvad politiet burde gøre og at de ikke optager rapport på den anmeldelse. Det synes jeg faktisk som minimum de bør gøre :hmm:

 

 

Prøv at sæt det i perspektiv til andre sager end lige hunde - det er sådan i DK at du er uskyldig til modsatte er bevist (eller... i de fleste sager), derfor har der også været sager om folk som er blevet truet af psykopat x-kærester eller andet, hvor politiet stort set ikke har kunnet gøre andet end at sige, kontakt os hvis han er ved at hakke din dør ned med en økse. Totalt fucked up, men de kunne ikke arrestere manden for noget som de ikke vidste om han kunne finde på at gøre. Dog har nogle vist fået overfaldsalarm, det er jo altid noget.

 

Jeg siger ikke at det er godt, men sådan er det nu engang. Brænder man nok for at det burde være anderledes, kunne man måske selv blive panser, det har jeg bare virkelig ikke lyst til.

 

 

 

NickiA, forstår godt at det bliver en ret personlig diskussion for dig, men håber at du forstår at det IKKE handler om dig, men om de mange mennesker som ødelægger det ved at anmelde falsk osv. Det med risikoen, altså jeg går ikke selv i hundeskov pga jeg er bange for sammenstød med en anden hund. Der hvor vi tit går tur, havde jeg en dag forvildet mig ind på et fritløbsområde (uden at opdage det), på vej væk kommer en sort labrador imod os med ejer reeet langt bagude. Jeg trækker så langt væk som muligt med min hund i snor, og heldigvis går hunden bare forbi os men med hele tandsættet fremme, ejer er HELT blank og tror seriøst på at hans hund bare gik og hyggede sig, han sagde noget ala ja, den vil så gerne hilse, da vi passerede hinanden :confused:

 

Og det er så MIT indtryk, der færdes virkelig mange folk rundt omkring som enten helt mangler indsigt i hvad deres hund har gang i eller som mener hunde selv skal klare det, at deres hund er en alfahund og derfor gerne må irettesætte andre, at deres hund bare er venlig og gerne vil lege osv osv osv - det sker også udenfor hundeskove men der er der alligevel flere som har snor på hunden, pga de mange påbudsskilte og vel også efterhånden mange ejere som råber at de skal få deres hund til sig.

 

 

Synes overhovedet ikke at det er fair at hunde som kan finde på at gå til angreb har lov til at færdes steder som hundeskove, men sådan er det desværre, som det er nu er det op til folks egen samvittighed. Så jeg har valgt at gå mine ture steder hvor jeg kan gå i fred. Ja og det kan vi så ikke engang rigtigt alligevel.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen kan i så ikke tage en snak om dem i en anden tråd, for jeg gider ikke sammensættes med folk der anmelder af falske grunde og ikke overvejer konsekvenserne af at have sine hunde fritløbssteder.

Det er fint der er forskellige holdninger til det at anmelde, da det her skete ville jeg slet ikke anmelde, men efter snak med en masse hundeejere, politiet, dyrlægen, og en hundetrænere som alle var noget bekymret over lige præcis den måde denne hund reagerede på netop ved at angribe uden grund samt tage en hund op og ruske den. Så besluttede jeg mig for at det var en god idé, ikke for at hunden skulle aflives, men netop så der blev lavet en rapport, og manden eventuelt fik en advarsel og et påbud om ikke at komme sådanne steder med sin hund.

Den anden politimand var så ikke enig med denne idé og sådan er det jo, jeg synes dog stadig der skulle skrives rapport netop hvis det skete igen jamen så kunne man se mønstret.

 

Jeg har i dag snakket med ejeren af shar pei'en og han har ombestemt sig og besluttet ikke længere at komme i hundeskoven, så det er da en enorm lettelse og vi fik en god samtale, med en god tone. Nu skal vi bare have styr på hans forsikring. For min forsikring har allerede betalt noget af beløbet.

 

Aya er desuden på sin sidste smertestillende i dag, hun klarer sig rigtig godt, og der er kun få problemer. Det ene er at hun er blevet yderst vagtsom herhjemme, og knurrer en del af lyde hun ikke kender. Hun er også lidt mere vagtsom når vi er ude og gå, og vil gerne gø af fremmede ting. Men i forhold til de fremskridt hun har gjort fra i weekenden går det bare fantastisk. Og jeg er hundrede pct. optimist.

 

Vi var i hundeskoven den anden dag dog kun med hunde vi kendte og hun fulgte pænt med i hvad de andre hunde lavede uden selv at deltage alt for meget, men hun var ikke bange. Så det var super.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aya mødte en shar pei i dag.

En super skøn og sød 8 årig dreng til DRU's udstilling i Nyborg i dag, forklarede ejeren situationen og så satte vi os og hyggesnakkede.

Aya var rædselsslagen, der var ingen tvivl om at hun kunne genkende typen, hun ville slet ikke i nærheden af den og ville hele tiden krybe om og gemme sig bag ved mig. Til slut kunne hun sidde en meter fra den så det var et stort skridt, men har snakket med hende om at næste gang vi ses til en udstilling skal jeg bare komme forbi og kigge.

Men lige meget hvad er det jo totalt plus at hun har mødt en sød shar pei så har hun en god oplevelse at opveje imod en dårlig.

Og kunne også mærke det var godt for mig, for at se min hund panikke var nok til at jeg fik et øjeblik hvor jeg fik et stort sug i maven, og det hjalp at sidde og blive møsset af sådan en hund, og ingen tvivl om at det var en helt fantastisk hund, der bare håndterede situationen og min lille bange hund rigtig flot.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Nu synes jeg altså godt at systemet må begynde at samarbejde. For i dag fik jeg brev fra den anden hundeejers forsikring. Og der stod.

 

Vi har modtaget en anmeldelse på ansvarsforsikringen for hunden *******, som har påført skade på din hund Aya.

 

Da hunden var i din varetægt/blev passet, er du at betragte som besidder af hunden. Da du således ikke kan betragtes som sagesløs i policens forstand, er skaden ikke omfattet af policens punkt 6.1.

 

Konsekvensen af dette er, at vi ikke kan tilbyde dig erstatning.

 

Så af hvad forsikringen har fået af vide så har jeg åbenbart passet den hund der bed Aya da hun blev angrebet. Jeg kontaktede Agria og fandt ud af at ham der havde min sag var på ferie og først er tilbage i midten af August, så skulle en anden kontakte mig men det har han så ikke gjort. Jeg har desuden talt med Shar pei'ens ejer som har sagt han vil ringe, om han gør det ved jeg ikke men det må jeg følge op på i morgen.

 

Ahrg hvor er jeg træt af at alt skal være en krig, hvorfor kan systemet ikke bare fungere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg har også lige modtaget en erstatning som i første omgang blev afvist af agria - pga. En misfortolkning af oplysningerne. Jeg synes også bare du skal klage over afgørelsen hurtigst muligt, og så ellers selv sørge for at de har alle oplysningerne.

I mit tilfælde havde de forsikret mig om at de ville ringe og tale med min dyrlæge ang. Teas sterilisation. Det gjorde de aldrig, så jeg fik først pengene efter at jeg havde sendt dem hendes fulde journal, samt sikret at de tog sig en uddybende snak med min dyrlæge.

Link til indlæg
Del på andre sites

De har alle oplysningerne, som jeg fik fra min dyrlæge. Så der burde være styr på det. Nu er det en uge siden jeg fik af vide de havde modtaget det.

Har ringet til dem igen i dag, om sekretæren sagde at hun nok skulle give mit nummer videre, jeg har ikke modtaget et opkald endnu, så håber da snart at han ringer.

 

Fluffykins: hvem behandlede din sag? synes da det er utroligt hvis det er noget der sker ofte. Nu kender jeg ikke Agria udover lige denne oplevelse men det er jo bestemt ikke en positiv en af slagsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så af hvad forsikringen har fået af vide så har jeg åbenbart passet den hund der bed Aya da hun blev angrebet. Jeg kontaktede Agria og fandt ud af at ham der havde min sag var på ferie og først er tilbage i midten af August, så skulle en anden kontakte mig men det har han så ikke gjort.

Verden må sgutte stå stille, blot fordi en ansat i et forsikringsselskab er på ferie, så kan du ikke skrue bissen på og forlange at komme til at tale med vedkommendes chef? Selskabet har sjusket og må omgående rette deres fejl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom jeg endelig igennem, de har i anmeldelsen fået at vide at jeg både er beslægtet med Peder samt at jeg passede hunden :evil:

Nu har jeg sendt en mail med min version af historien hvori der også står at jeg har vidner og hvis det ønskes kan jeg få numrene på dem.

 

Hvor usandsynligt frækt!

 

Hvis det er overfaldshundens ejer, som har oplyst dette, er det så ikke lige på kanten til at være ulovligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Først, ej hvor er det frækt af modparten at give falske oplysninger - det håber jeg da meget han får smæk for på den ene eller anden måde!

 

Fluffykins: hvem behandlede din sag? synes da det er utroligt hvis det er noget der sker ofte. Nu kender jeg ikke Agria udover lige denne oplevelse men det er jo bestemt ikke en positiv en af slagsen.

 

Jeg har ikke navnet på sagsbehandleren, men de afviste min erstatning på baggrund af en ikke-fyldestgørende diagnose på den regning jeg sendte ind. (min dyrlæge havde givet mig en regning på en alm. sterilisation, selvom der var tale om en livmoderbetændelse - ironisk nok for at spare mig lidt penge)

Da jeg sendte den, talte jeg med deres kundeservice om det, forsikrede de mig om at de aldrig afviste uden at tale med den behandlende dyrlæge. Det er så det opkald de ikke fik foretaget, og derfor blev den i første omgang afvist. da de fik alle oplysninger, dækkede de uden problemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

WEEEE!!!!

 

Aya har i hundeskoven den anden dag leget med en shar pei!!!!! og ikke bare en hvilken som helst shar pei, en stor, brun hanhund som ikke var kastreret og næsten på en prik lignede den hund der angreb... faktisk lignede den så meget at da jeg så den komme løbende hev jeg Aya op fra jorden (ja ikke bedste reaktion ved det godt, men jeg panikkede) Men på trods af det så hilste de to fint på hinanden og bagefter søgte Aya selv hunden som virkelig var et pragteksemplar for sin race, er du gal han var sød og tålmodig med hende og på et tidspunkt da han blev lidt voldsom pev hun og han gik straks væk fra hende.

 

Det var bare sådan en god oplevelse og er så glad for vi mødte ham og hans ejer som var en meget sød og forstående mand.

 

 

Når det så er sagt så kører vi stadig forsikringssag. -_-

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...