Hop til indhold

August Billedtråd 2013


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Beholder i ham?:lun:

 

Det er ikke planen, men man ved jo aldrig. :lol: Keith er jo ret glad for de "rødhårede" og da jeg fortalte ham i går,at der muligvis var en, der var interesseret i Kaiser, så han ikke ovenud begejstret ud. Han er virkelig en sød og nem hund, så hvis Keith vil beholde ham, så gerne for mig. Jeg har min terapihund og min lydigheds- og agilityhund i hhv Chase og Leah, så jeg kan ikke ønske mig mere hvad angår træning osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 228
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Chili Con Caia
Det er ikke planen, men man ved jo aldrig. :lol: Keith er jo ret glad for de "rødhårede" og da jeg fortalte ham i går,at der muligvis var en, der var interesseret i Kaiser, så han ikke ovenud begejstret ud. Han er virkelig en sød og nem hund, så hvis Keith vil beholde ham, så gerne for mig. Jeg har min terapihund og min lydigheds- og agilityhund i hhv Chase og Leah, så jeg kan ikke ønske mig mere hvad angår træning osv.
spændende om han vil beholde ham. Sød ser han i hvert fald ud.
Link til indlæg
Del på andre sites

Chase havde et lidt anderledes klientel i dag... Vi var på besøg på vuggestue/dagplejecenter.

 

photo.jpg

 

Han var et stort hit, men jeg ved altså ikke rigtigt om det lige er mig. :genert: Når det ikke er ens modersmål, så kan sådan nogle små rollinger godt være lidt svære at forstå. Og så er de der 3-5 årige lidt voldsomme. Altså, han finder sig i alt, og jeg stopper dem hvis de prikker en finger i øjet på ham - men jeg tror nu, Chase nyder plejehjemmene meget mere. Vil godt besøge ungerne en gang imellem, men så hellere på biblioteket, hvor de er lige et par år ældre og har lidt mere styr på dem selv.

 

Edit - ungerne på billedet er 2-års gruppen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos terapihunde, så har Gracie haft sin første arbejdsdag i dag som besøgshund gennem Trygfonden. Hun havde en fest og var mægtig populær, så det skal nok blive rigtig godt.

Og jeg må knibe mig selv lidt i armen, når jeg tænker på den meget reserverede Gracie jeg overtog som 1½ års, hvor folk vi mødte på gaden helt bestemt mente hun måtte have fået tæsk inden jeg fik hende, siden hun ikke brød sig om kontakt, og det selvom jeg prøvede at forklare at det ligger til racen at være reserveret. Der havde jeg godt nok aldrig drømt om at hun skulle være professionel nussehund. :hjerte:

734349_10200861992966018_1337504422_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ludde og Chewie <3 <3 <3

 

[ATTACH=CONFIG]111669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111670[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111671[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111672[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111673[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111675[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111676[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111678[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111679[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]111680[/ATTACH]

 

Ha ha, skønt grin ham Chewie har. :lol: Og sikke et sødt billede, hvor de putter sammen. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Chase havde et lidt anderledes klientel i dag... Vi var på besøg på vuggestue/dagplejecenter.

 

[ATTACH=CONFIG]111627[/ATTACH]

 

Han var et stort hit, men jeg ved altså ikke rigtigt om det lige er mig. :genert: Når det ikke er ens modersmål, så kan sådan nogle små rollinger godt være lidt svære at forstå. Og så er de der 3-5 årige lidt voldsomme. Altså, han finder sig i alt, og jeg stopper dem hvis de prikker en finger i øjet på ham - men jeg tror nu, Chase nyder plejehjemmene meget mere. Vil godt besøge ungerne en gang imellem, men så hellere på biblioteket, hvor de er lige et par år ældre og har lidt mere styr på dem selv.

 

Edit - ungerne på billedet er 2-års gruppen.

 

Den hund er simpelthen utrolig :5up:.....snuser ville være mere end skræmt i det selskab :oops::stupid:rollinger er jo vilde :banan::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Apropos terapihunde, så har Gracie haft sin første arbejdsdag i dag som besøgshund gennem Trygfonden. Hun havde en fest og var mægtig populær, så det skal nok blive rigtig godt.

Og jeg må knibe mig selv lidt i armen, når jeg tænker på den meget reserverede Gracie jeg overtog som 1½ års, hvor folk vi mødte på gaden helt bestemt mente hun måtte have fået tæsk inden jeg fik hende, siden hun ikke brød sig om kontakt, og det selvom jeg prøvede at forklare at det ligger til racen at være reserveret. Der havde jeg godt nok aldrig drømt om at hun skulle være professionel nussehund. :hjerte:

734349_10200861992966018_1337504422_n.jpg

 

 

:hjerte: Nussehunden over alle nussehunde, og majestætisk ser hun ud, Gracie er det rette navn! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: Nussehunden over alle nussehunde, og majestætisk ser hun ud, Gracie er det rette navn! :mrgreen:

 

Tak tak, søde Snuser.:mrsgreen:

 

Ja altså det med navnet giver faktisk lidt problemer. Mange af de gamle kan ikke udtale det eller også tror de hun hedder Crazy. Jeg har så sagt til dem at hun heddder sådan, fordi hendes stamtavlenavn er Grace Kelly, ligesom skuespilleren. "Jamen hun hed jo ikke Gracie." var svaret.

Godt hun også lystrer udmærket på Daisy.:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos terapihunde, så har Gracie haft sin første arbejdsdag i dag som besøgshund gennem Trygfonden. Hun havde en fest og var mægtig populær, så det skal nok blive rigtig godt.

Og jeg må knibe mig selv lidt i armen, når jeg tænker på den meget reserverede Gracie jeg overtog som 1½ års, hvor folk vi mødte på gaden helt bestemt mente hun måtte have fået tæsk inden jeg fik hende, siden hun ikke brød sig om kontakt, og det selvom jeg prøvede at forklare at det ligger til racen at være reserveret. Der havde jeg godt nok aldrig drømt om at hun skulle være professionel nussehund. :hjerte:

734349_10200861992966018_1337504422_n.jpg

 

 

Gracie, reserveret? :shock:

 

Hun er jo blevet jordens største nussetrold, som vil gøre hvad der skal til for at finde et skød at sidde på! hun har simpelthen det lækreste sind :hjerte: :lun:

 

Så du kan godt klappe dig selv på skulderen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Tak tak, søde Snuser.:mrsgreen:

 

Ja altså det med navnet giver faktisk lidt problemer. Mange af de gamle kan ikke udtale det eller også tror de hun hedder Crazy. Jeg har så sagt til dem at hun heddder sådan, fordi hendes stamtavlenavn er Grace Kelly, ligesom skuespilleren. "Jamen hun hed jo ikke Gracie." var svaret.

Godt hun også lystrer udmærket på Daisy.:-)

 

:-D Fint nok.....bare der ikke er nogen der kalder hende Crazy-Daisy :genert:.....fy da, det ville jo være blasfemi! :shock:

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...