Hop til indhold

Ballerup d. 21-22 september.


Recommended Posts

Hvem kommer? Og hvad skal i? Udstille, kigge på en speciel race, shoppe osv.

 

Rigmor og jeg kommer. Rigmor skal udstilles for første gang. I babyklassen :klap:

Udfordringen bliver at skulle gøre hende klar :shock::mrgreen: Og kommer nok til at skide grønne grise, når vi skal i ringen. Heldigvis er Janni der :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Både irsk ulvehund og grand danois var i ringen lørdag.

Mødte du en harlekin om søndagen, så har det ikke været en der var der for at blive udstillet.

Nej, det var en gæst... Pænt nederen da jeg havde lokket manden med for at kigge på Grander.

må prøve om jeg kan ramme den rigtige dag ved en anden udstilling. Havde ellers glædet mig.. Øvøvøv

det der søn og fodbold fylder sku for meget, men han har lovet mig den første million han tjener....hehehe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik Exellent, vist nok med Ck og nr 4 bedste han af en meget flot gruppe hanhunde i åben klasse. Desværre overså jeg at skulle i ringen en gang til, pga ringsekretæren havde frygtelig travl, så CK-erne ofte ikke fik det blå bånd. Så blev kaldt ind , hvor Freddy var i buret og måtte i for stor haft lige låne en line af andre- ØV. Jeg opholdt mig i den anden ende af ringen, så vi kom hu hej ind-.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så et par GD `der passerede vores ring om lørdagen - de var flotte og store , har svært ved at forestille mig migselv med sådan et par , Ollies udskejelser skriver vi ikke om - han fik kun lovende , han var ikke dommerens type , skrev hun ihans kritik !

de er rolige og lige så godmodig som de er store;-)

og den nemmeste hund. Hun er flot lydig i en alder af 10 måneder og sidst men ikke mindst en dejlig sofa hygger. Egentlig nemmere end mange af de små racer tror jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...