AnneMangetal Skrevet Oktober 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Gør jeres hunde nogle gange noget, som egentlig er helt normalt for andre hunde, men helt atypisk for DIN hund? Bella har jo altid haft et underligt spisemønster, og interesserer sig ikke rigtig for mad. Hun får 2 daglige måltider, men har tit sprunget både 3 og 4 måltider over. Men den sidste uge har hun spist hver gang hun har fået serveret. De føste par dage var det fordi vi havde en anden hund i huset, men så er hun fortsat efter han er taget hjem. Hun gjorde det også i en periode sidste år, hvor jeg gik i små-koma og oprettede en tråd. Var hun mon syg? Havde orm? Hvad gør jeres hunde som er normalt, men som alligevel får jer til at tænke over om der er noget galt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2013 Søde Bella Min Zeus 15 mdr gammel, har opført sig meget stille og rolig i to dage i træk nu, jeg har haft lidt bøvl med ham de sidste 3 uger. Ville ikke gå pænt, kom ikke når jeg kaldte, det gjorde han inden - tror det måske er noget teenagehalløj Som min hundetræner siger han er teenage-rocker lige nu Men her mandag og tirsdag har han bare hørt efter ? gået lige op og ned af mig - gået plads til UG med pil op af Ikke bidt den gamle hund - ikke humpet på den gamle hund! Det har faktisk betydet at jeg har gennemtjekket ham. Hans afføring er fin, han ser kvik og frisk ud, har tjekket hans ben - poter mv. tænder - øjne ja alt. Men kan ikke finde noget han halter heller ikke Men måske er han bare NORMAL og vil igen please mig??? Det håber jeg, for det var så fedt her i går, selvom det øsede ned da vi gik jeg var ligeglad min hund gik så flot så håber VIRKELIG han er færdig med det teenage ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2013 DorteDK: Sådan har jeg det også med Luna, hun er dog ikke længere teenager, men når hun pludselig bare forholder sig i ro 2-3 dage i træk, så bliver jeg altså bekymret :hmm: Normalt er Luna en tøs med krudt i og hun skal nok gøre opmærksom på hvis hun føler sig understimuleret, så hvis hun lige pludselig holder op med at kræve ind, så er jeg nærmest på vej til at tage hende til dyrlæge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Oktober 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2013 DorteDK: Sådan har jeg det også med Luna, hun er dog ikke længere teenager, men når hun pludselig bare forholder sig i ro 2-3 dage i træk, så bliver jeg altså bekymret :hmm: Normalt er Luna en tøs med krudt i og hun skal nok gøre opmærksom på hvis hun føler sig understimuleret, så hvis hun lige pludselig holder op med at kræve ind, så er jeg nærmest på vej til at tage hende til dyrlæge Havde også lige nævnt ordet dyrlæge for min mand i går aftes pga Zeus´s dejlige stille og rolige opførsel meeen han synes lige vi skulle se tiden an - og det er jo nok rigtig nok for han ser altså frisk ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2013 Nix, Iso er lige så unormal og sær som hun plejer!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Oktober 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2013 ja, tit men kan ikke lige komme i tanke om noget konkret. Men alt der afviger fra deres normale opførsel er jo værd at lægge mærke til;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2013 Da Karla var 2,5 - 3 år og virkelig blev voksen mentalt besøgte vi mine forældre... efter vi havde der et par timer spurgte min far forsigtigt: "Har du bedøvet den? Den er jo sådan helt.... normal?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 16, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2013 Da Karla var 2,5 - 3 år og virkelig blev voksen mentalt besøgte vi mine forældre... efter vi havde der et par timer spurgte min far forsigtigt: "Har du bedøvet den? Den er jo sådan helt.... normal?" haha den fik vi også rigtig meget da skipper nåede den alder, inklusive dem der spurgte om vi havde fået ham byttet med en rolig model Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Oktober 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2013 jeg ved ikke om det hører ind under denne tråd - men Ollie kan klokken ! SUK -jeg er ved at være træt af at han forlanger at blive luftet kl 18,30 - nogen gange har de været nede kl 16 og så vil han alligevel ud kl 18.30 ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2013 jeg ved ikke om det hører ind under denne tråd - men Ollie kan klokken ! SUK -jeg er ved at være træt af at han forlanger at blive luftet kl 18,30 - nogen gange har de været nede kl 16 og så vil han alligevel ud kl 18.30 ! Haha, det kender jeg godt! Bortset fra at Bella bare forlanger at blive luftet efter aftensmaden (menneskernes, altså). Og hun er fint tilfreds med en lille tur rundt i kvarteret..... Igår gik vi 1½ time og var hjemme igen kl. 18.30. Jeg lavede mad og spiste, og koen blev ved med at larme og insistere, så kl. 19 gik vi igen:stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anne-lise hansen Besvaret Oktober 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2013 Haha, det kender jeg godt! Bortset fra at Bella bare forlanger at blive luftet efter aftensmaden (menneskernes, altså). Og hun er fint tilfreds med en lille tur rundt i kvarteret..... Igår gik vi 1½ time og var hjemme igen kl. 18.30. Jeg lavede mad og spiste, og koen blev ved med at larme og insistere, så kl. 19 gik vi igen:stupid:ja de er møgforkælede de hundebasser ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Oktober 17, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2013 Jeg bliver også helt urolig hvis Darko spiser sin mad flere dage i træk både morgen og aften... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 17, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2013 Jeg bliver også helt urolig hvis Darko spiser sin mad flere dage i træk både morgen og aften... Hun har gjort det i en uge nu:shock: Hun ender jo med at blive tyk og fed! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 22, 2013 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2013 Mine spiser alle uden problemer. Men Snoopy har en ting, jeg aldrig har set med mine andre hunde: Hvis han skider på græsset i haven, står han længe og prøver at dække det til med løs græs, ala en kat der vil begrave dette. Det er sjældent at de det , hvis han er løs i naturen. Og Nana har en ide om , at når det bliver mørkt udenfor, så går vi i soveværelset, dvs, hun nu daffer nedenunder ved 17 tiden efter sin aftensmad. Og graver sig ned under en dyne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts