Hop til indhold

Hej med jer :)


Gæst louem91
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen. :-)

 

 

Mit navn er Louise, jeg er 22 år gammel og bor i Holstebro, sammen med min snart 3-årige søn.

Vi venter på at få vores lille Yorkshire Terrier Alfred hjem, vi skal hente ham fredag d. 29 november og vi glæder os helt sindssygt.

 

Indtil videre har jeg mest brugt siden til at spørge om gode råd, søge efter hjælp og vejledning, og jeg er allerede helt vild med miljøet herinde, og jeg er meget glad for, at jeg fik oprettet min profil!

 

Vh. Louise :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle sammen!

 

TAK skal i have :-D Vi var lige ude og se ham igen igår, han er simpelthen noget af det sødeste i hele verden. En rigtig kæletrold som puttede sig helt ind til min hals, og slikkede mig i hele ansigtet - fantastisk modtagelse at få! Han fløj lige hen til os, han var også rigtig glad for min søn, hvilket selvfølgelig var det vigtigste. :lun: Det er tydeligt at se at han har haft det rigtig rigtig godt hos opdrætter, og det er dejligt. Moderen og faderen var der også, de var rigtig søde, og virkede som nogle stabile hunde, så jeg er meget glad og tryg ved stedet - selvom det "bare" er køkkenopdræt. Han var den sidste af et kuld på 5, og er rigtig blevet forkælet, så jeg tror han bliver en dejlig familiehund for mig og min søn! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...