Hop til indhold

Ignorer


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Ignorer i hovedet.

 

Men i dit kontrolpanel er der et menupunkt der hedder: "Rediger ignorerliste", under "indstillings og muligheder"

 

Men det resulterer i en masse manglende posteringer i trådene hvis du bruger den mulighed. (afhængig af hvordan dette forum er sat op naturligvis. Der KAN være lavet om på det, men det tror jeg ikek der er)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ignorer i hovedet.

 

Men i dit kontrolpanel er der et menupunkt der hedder: "Rediger ignorerliste", under "indstillings og muligheder"

 

Men det resulterer i en masse manglende posteringer i trådene hvis du bruger den mulighed. (afhængig af hvordan dette forum er sat op naturligvis. Der KAN være lavet om på det, men det tror jeg ikek der er)

 

Okay, tak for hjælpen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aner det ikke, men vil bare minde dig om, at du kommer til at gå glip af mange popcorn :mrgreen:

 

Det kan altså godt være svært nogen gange når man har et temperament :cry: at bare 'nyde' popcornene :cry:

 

Jeg har 2 på min igno liste, de er her næsten aldrig, men når de endelig sætter deres skrift herinde......:evil: og hvorfor ødelægge en god dag pga folks.....vaner og tendenser (eller noget):blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tilgi' mig men jeg er nysgerrig :engel: :engel:

 

Men hvad får én til at sætte en anden på ignore :confused::engel:

 

Tanken er aldrig faldet mig ind, så er nysgerrig efter at vide, hvilke forhold / kritierer man skal anvende i en sådan situation :genert:

 

Jeg har ikke nogen på ignore her, men på jubii havde jeg en enkelt. Vedkommendes indlæg var ikke til at finde hoved og hale i, og de irriterede mig til slut så meget at jeg ikke gad læse flere fra brugeren...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilgi' mig men jeg er nysgerrig :engel: :engel:

 

Men hvad får én til at sætte en anden på ignore :confused::engel:

 

Tanken er aldrig faldet mig ind, så er nysgerrig efter at vide, hvilke forhold / kritierer man skal anvende i en sådan situation :genert:

 

Det er vel forskelligt fra person til person, i mit tilfælde havde jeg bare fået nok af de 2's måde at skrive til mig på :blink:

 

Træd på mig, fint, hop på mig, så stopper jeg legen :mrgreen:

 

Det er faktisk første gang jeg er stødt på mennesker hvis skrive måde kunne genere mig så meget!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan altså godt være svært nogen gange når man har et temperament :cry: at bare 'nyde' popcornene :cry:

 

Jeg har 2 på min igno liste, de er her næsten aldrig, men når de endelig sætter deres skrift herinde......:evil: og hvorfor ødelægge en god dag pga folks.....vaner og tendenser (eller noget):blink:

:5up:

Jeg har haft det på samme måde, men har ikke nogen på ignorer nu. Jeg springer simpelhen indlæg over der er skrevet af de 2-3 personer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaaa - Jeg indrømmer gerne at jeg skal squ have det hele med :oops:

 

At der så er en enkelt eller to jeg ved der sikkert misforstår alt hvad der bliver skrevet eller hvor jeg ved hvad der står bare jeg ser brugernavnet, det er så en anden ting :blink:

 

Der er jo heldigvis også nogle hvor man stadig bliver overrasket - og de fleste på den positive måde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilgi' mig men jeg er nysgerrig :engel: :engel:

 

Men hvad får én til at sætte en anden på ignore :confused::engel:

 

Tanken er aldrig faldet mig ind, så er nysgerrig efter at vide, hvilke forhold / kritierer man skal anvende i en sådan situation :genert:

 

Jeg har heller aldrig haft nogen på min ignorer liste før, men jeg syntes ikke jeg kunne læse et eneste indlæg fra personen uden at ryge op i en spids, så for ikke at svare meget groft igen vælger jeg indlægene fra...

og så syntes jeg det er meget smart hvis jeg lige pludselig kan se en ordentlig debat hvis jeg springer de indlæg over :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaaa - Jeg indrømmer gerne at jeg skal squ have det hele med :oops:

 

At der så er en enkelt eller to jeg ved der sikkert misforstår alt hvad der bliver skrevet eller hvor jeg ved hvad der står bare jeg ser brugernavnet, det er så en anden ting :blink:

 

Der er jo heldigvis også nogle hvor man stadig bliver overrasket - og de fleste på den positive måde :mrgreen:

 

Hihi den nysgerrighed :mrgreen:

 

Ja, jeg er også spændt på om jeg nu kan holde min afholdenhed fra popcornene :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink:

Jeg har heller aldrig haft nogen på min ignorer liste før, men jeg syntes ikke jeg kunne læse et eneste indlæg fra personen uden at ryge op i en spids, så for ikke at svare meget groft igen vælger jeg indlægene fra...

og så syntes jeg det er meget smart hvis jeg lige pludselig kan se en ordentlig debat hvis jeg springer de indlæg over

 

se den fornuftige debat vil du jo ikek kunne se hvis alle indlæg fra bestemte personer ikke er der. Ret ofte kommenterer man jo ud fra dém :blink:

 

 

Og hvis jeg er "den anden" person, så er der ingen der kan læse det her nu

jeg synz alzzå i er zmadderdumme hele bundtet og jeg zmadrer jer allezzzzzzammen hviz i bliver ved med det her... :mrgreen:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink:

 

se den fornuftige debat vil du jo ikek kunne se hvis alle indlæg fra bestemte personer ikke er der. Ret ofte kommenterer man jo ud fra dém :blink:

 

 

Og hvis jeg er "den anden" person, så er der ingen der kan læse det her nu

jeg synz alzzå i er zmadderdumme hele bundtet og jeg zmadrer jer allezzzzzzammen hviz i bliver ved med det her... :mrgreen:

 

:lol:

 

Hvad nu hvis den fornuftige debat ikke eksistrere fra bestemte brugere?

Hvorfor så læse deres - i mine øjne - irriterende posts?

 

Desuden kan man jo altid Uignorere dem og læse deres posts - hvis man føler behov for at stille sin 'videnbegærlighed' :blink:

 

Trusler!!!!!!!!!!! Måske med henblik på popcorn!!!!

 

 

Nå......men alt i alt, hvis det gør det hele nemmere for nogen af os, så er det jo dejligt at vi har denne ignorere ting :blink:

Tak oh du skønne admin :hjerte: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink:

 

se den fornuftige debat vil du jo ikek kunne se hvis alle indlæg fra bestemte personer ikke er der. Ret ofte kommenterer man jo ud fra dém :blink:

 

 

Og hvis jeg er "den anden" person, så er der ingen der kan læse det her nu

jeg synz alzzå i er zmadderdumme hele bundtet og jeg zmadrer jer allezzzzzzammen hviz i bliver ved med det her... :mrgreen:

 

:lol:

 

:evil::evil::evil:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad nu hvis en bruger fra ens ignorerliste starter en ny tråd? Kan man så stadig se tråden, f.eks. under Dagens Indlæg? Hvis man kan, og så klikker sig ind i tråden, vil den så bare være tom, hvis der endnu ikke er nogle der har svaret?

 

 

 

 

 

P.S. Jeg ville aldrig kunne sætte nogen på en ignorerliste - jeg er aaalt for nysgerrig. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...