Hop til indhold

Den indre ulv


Amocca
 Share

Recommended Posts

Haha - hvor er hun sød:klap:

 

Har ikke en race der rigtig siger noget nogensinde.... Kun det "sædvanlige" kedelige :0)

 

 

MEN! Jeg kendte til gengæld en mand som havde 2 ulve (sagde han, de var vist blandet med noget husky også tror jeg), men ham stødte jeg på en dag.. Samtidig mødte vi så en mand der ejer 2 Tjekkoslovakiske ulvehunde.... Den dag var så sjovt nok den første onsdag i maj, dvs. den dag sirenerne lyder over hele landet, og 3 sekunder efter det går igang står ALLE 4 hunde/ulve og HYYYYYLER højere og højere, næsten så højt at man ikke engang kunne høre de der sirener :mrgreen: Ærger mig stadig over at jeg ikke fik optaget det :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Jeg har også sirener i huset :mrgreen:

 

Når sirenen afprøves på Raffi - så begynder Charlie at tude - sådan noget helt nede fra struben mens lyden bliver højere og højere - Oscar plejer at stemme i. Men ellers er det Brandbilen Charlie efterligner.

 

Er en af dem "ulykkelig" så starter sirenen også - men det gælder så at de alle 3 tuder om kap.

Darwin gør det når en bestemt ældre mand går forbi vores hæk - fordi han lige plejer at snakke lidt med beaglerne. Darwin tuder også hvis madskålen indeholder noget han ikke vil have.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Vores forrige hund, reagerede med nogle meget lange og sørgmodige hyl, og tydelig ophidselse, når vi afspillede et bestemt afsnit af "rejseholdet". Det var ved en scene fra en hundekennel, med en schæferhvalp der stod og peb i sit bur. Vi har ikke afprøvet det på den hund vi har nu.

 

Ambulancer gjorde ikke noget indtryk, og det gør de heller ikke på vores nuværende hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Pelle reagerer ikke på isbilen, men når sirenerne afprøves en gang om året hyler han med som en ulv.

Hvis han hører ulve i TV og de hyler længe nok, hyler han med og jeg opmuntrer ham til det.

 

En af hans veninder hyler altid med når hun høre udrykningskøretøjer.

 

Til gengæld kan Pelle hyle i søvne nogle gange og det er en meget dyb og hjertegribende lyd, lige så håret rejser sig på mit hoved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...