Hop til indhold

Kontinuerligt noget som skal rettes - røntgenfotografering?


Buddha
 Share

Recommended Posts

Fik ikke lige Aschas kommentar med, men jeg stoppede helt med at bruge kiropraktor, da jeg så hvad en osteopat kunne. Jeg tror kiropraktik (på en hund som har længerevarende problemer) er symbolbehandling, da der er så mange andre ting i kroppen forbundet med det sted selve problemet sidder - ledbånd, arvæv, muskler osv. Dette arbejder osteopaten jo med. Nu har jeg også selv prøvet nogle behandlinger med osteopati og kan mærke at det gør noget f.eks. i nakken, selvom de altså står og trykker på en sene eller et punkt nede ved foden.

 

Som de har forklaret mig, så løsner de faktisk de ting som er rundt om punktet hvor kiropraktoren vil trykke, og når disse ting løsner, så smutter knoglen på plads. Det der så kan ske ved et knæk ved en kiropraktor er, at intet i resten af kroppen har ændret sig, så det sted der var skævt, bliver simpelthen trukket tilbage igen af muskler, sener, ledbånd og alt muligt andet, som jo har "indstillet" sig efter denne nye måde at sidde på.

 

 

Måske skulle du satse mere dér, på træning/øvelser? :vedikke: Nu ved jeg jo ikke om du allerede gør det i forvejen, selvfølgelig... Og jo, et røntgenbillede ville jeg selvfølgelig også ta'.

 

Lige nu gør jeg ingenting, er bange for at gøre noget værre, masserer ham så dårligt som jeg nu kan (men det tror jeg ikke hjælper noget som helst), de steder han virker som om han gerne vil have det, når jeg kæler ham igennem.

 

 

Og det er jo netop det jeg får hos min kiropraktor... Og som er common knowledge i mit fag, ALLE træner (undtagen dovne mig...), og især i genoptræning efter skader (som tit er behandlet hos kiro). Så hvorfor skulle det ikke også gælde hunde? Og synes ikke du lyder negativ! :-D

 

Jeg tror bestemt også på (genop)træning og øvelser, men det som længe har virket som om blev bedre og bedre, virker nu som om det bliver værre og værre. Det er det, som er humlen i det hele....

 

Og altså, efter de par osteopatiske behandlinger på mig, har jeg ikke haft den sindssyge rygsmerte som tvang mig afsted siden, jeg kan være øm ja, men ikke mere end at jeg så ligger mig på sofaen eller bare sover til næste dag, så er det fint nok igen. Det eneste jeg skulle træne, var at dreje overkroppen for at vedligeholde bevægeligheden, hvis man kan sige det sådan. Jeg har så også fået rettet hånd og knæ og lidt andet, men ikke noget jeg har kunnet mærke, i hvert fald så lidt at jeg ikke har opdaget det - men det kan så have noget at gøre med ryggen, som de forklarede. Forestiller mig lidt at Benny må føle det ligesom mig, bortset fra dengang lige i starten hvor det så gjorde ret ondt. Mere lidt generende end decideret ondt, og det tænker jeg ikke andet om, end det selvfølgelig skal fikses, men ikke noget vi skal afsted hver 4. dag for, men snarere "bare" rutinetjek i ny og næ.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 109
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Fik ikke lige Aschas kommentar med, men jeg stoppede helt med at bruge kiropraktor, da jeg så hvad en osteopat kunne. Jeg tror kiropraktik (på en hund som har længerevarende problemer) er symbolbehandling, da der er så mange andre ting i kroppen forbundet med det sted selve problemet sidder - ledbånd, arvæv, muskler osv. Dette arbejder osteopaten jo med. Nu har jeg også selv prøvet nogle behandlinger med osteopati og kan mærke at det gør noget f.eks. i nakken, selvom de altså står og trykker på en sene eller et punkt nede ved foden.

 

Som de har forklaret mig, så løsner de faktisk de ting som er rundt om punktet hvor kiropraktoren vil trykke, og når disse ting løsner, så smutter knoglen på plads. Det der så kan ske ved et knæk ved en kiropraktor er, at intet i resten af kroppen har ændret sig, så det sted der var skævt, bliver simpelthen trukket tilbage igen af muskler, sener, ledbånd og alt muligt andet, som jo har "indstillet" sig efter denne nye måde at sidde på.

 

 

 

 

Lige nu gør jeg ingenting, er bange for at gøre noget værre, masserer ham så dårligt som jeg nu kan (men det tror jeg ikke hjælper noget som helst), de steder han virker som om han gerne vil have det, når jeg kæler ham igennem.

 

 

 

 

Jeg tror bestemt også på (genop)træning og øvelser, men det som længe har virket som om blev bedre og bedre, virker nu som om det bliver værre og værre. Det er det, som er humlen i det hele....

 

Og altså, efter de par osteopatiske behandlinger på mig, har jeg ikke haft den sindssyge rygsmerte som tvang mig afsted siden, jeg kan være øm ja, men ikke mere end at jeg så ligger mig på sofaen eller bare sover til næste dag, så er det fint nok igen. Det eneste jeg skulle træne, var at dreje overkroppen for at vedligeholde bevægeligheden, hvis man kan sige det sådan. Jeg har så også fået rettet hånd og knæ og lidt andet, men ikke noget jeg har kunnet mærke, i hvert fald så lidt at jeg ikke har opdaget det - men det kan så have noget at gøre med ryggen, som de forklarede. Forestiller mig lidt at Benny må føle det ligesom mig, bortset fra dengang lige i starten hvor det så gjorde ret ondt. Mere lidt generende end decideret ondt, og det tænker jeg ikke andet om, end det selvfølgelig skal fikses, men ikke noget vi skal afsted hver 4. dag for, men snarere "bare" rutinetjek i ny og næ.

 

Det er lige det jeg har tænkt om kiro, ud fra mine egne erfaringer. Indtil jeg kom til den kiro jeg går hos nu. Han har arbejdet rigtig meget med bløddelene før han lavede det mindste knæk, og knækker stadig meget lidt, det er mest bløddelsarbejde - noget helt andet end mine tidligere kiropraktorer!

 

Mystisk at det pludselig bli'r værre og værre, hvis det før er blevet bedre og bedre... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, tak for uddybning. Han hopper op i sofa og seng når han vil ligge der, og efter massage og øvelser, hopper han gerne op af ting og mig (det var en af øvelserne). Han har aldrig ville rulle som en øvelse men nu er han jo også lidt en som forevigt vil nægte noget, hvis han først har besluttet sig for det - han ligger nemlig dagligt på ryggen ude i haven og siger sjove lyde, og så skal vi komme og klø ham på maven, så jeg ved sgu ikke rigtigt :vedikke:

Det lyder i det mindste opmuntrende, for så er der ikke tegn på spondylose, er jeg sikker på.

 

Stakkels lille vuf - og også jer. Jeg fortsætter med at krydse fingre. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er faktisk meget interessant dette her...For hvorfor holder behandlingerne ikke? Det er jo desværre det man oftest hører med hunde, synes jeg. Alle dem jeg selv kender kan i hvertfald blive rettet hver gang de er der.

 

Men alle hunde fejler åbenbart ikke noget- sheila har været ved 3 forskellige behandlere med års mellemrum som tjek, første fandt kun muskelspændinger, nr to en skæv nakkehvirvel (som ikke har haft behov for at blive flyttet mere end den gang) og nr 3 en skæv ryghvirvel (det fik jeg selv lov at mærke før og efter og det var tydeligt) og ellers små ting med musklerne på en gammel hund. Sheila har ikke haft behov for at blive rette igen - tilsyneladende har det holdt.

 

Mysla kan rettes og rettes og rettes og få dage efter er den gal igen. Men med det en skriver her (var det korvis) at det kan betale sig at give smertestillende efter en behandling for a få det til at holde, så lyder det helt logisk for mysla! Hun var såååå øm efter en behandling og så har hun jo selvfølgelig spændt op og så virker det jo meget logisk at det ikke vil holde så godt. Det gad jeg godt have vist dengang;)

 

Synes også det er interessant at Egon har været til så mange forskellige, at de finder noget forskelligt og at der er forskellige resultater.

 

Hvis det holder at Dyrlæge Gudrun kommer på banen igen, så overvejer jeg godt nok om mysla skal en tur ud til hende og behandles hele vejen rundt med nogle nåle. Har egon prøvet det? Altså Akupunktur?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg tror sgu ikke jeg får ham til at ligge stille med nåle i sig :lol:

 

Der kan selvfølgelig være hunde som er bygget dårligt, det kan vel godt give problemer? Tror dog Egon er ok bygget, de kigger selvf på ham efter justeringer og siger han bevæger sig fint. Der er endnu ikke nogen som har nævnt noget ved hans bygning.

 

 

Jeg kan godt forstå at det har taget mange gange at få rettet mange forskellige steder, da han jo faktisk har gået og spændt rigtig længe og kun fået fikset det basale ved de mange kiropraktor behandlinger, indtil osteopat og massør så gik i gang og begyndte at løsne resten af kroppen. Og det forklarede Sommer mig jo også, at det var naturligt nok at der dukkede "mærkelige" ting op, som hun kom længere ind, også fordi han så pludselig brugte kroppen på en ny måde.

 

Men jeg mener egentlig, at behandlingerne bør holde så længe man altså finder det rigtige problem? De holder ved Benny. Egons bækken holder jo også - og er endda rigtig fint og bevægeligt. Men selvfølgelig kan der komme nye ting til, især hvis man er lidt vild når man leger o.l. Der er bare stor forskel på mine, Benny kan man næsten ikke se forskel på før og efter justering, Egon kan man helt tydeligt se forskel på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bemærker at du skriver han altid er meget kontrolleret, også år han leger ........ :hmm: gad vide om det er fordi der er et eller andet som bare ikke er fundet, eller kan hunde bare også godt være sådan selvkontrollerende som nogen mennesker er :hmm:

 

Da Nynnes problem med benet skulle udredes blev vi også anbefalet ham i Fakse, men valgte Karlslunde Dyrehospital, og det har vi bestemt ikke fortrudt........... Fuld CT scanning hvor de bare kan se alt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad koster sådan en fuld ct scanning?

 

Jeg ved jo ikke om der er noget vi ikke ved af, men vi ved at ting har gjort ondt på ham før og han så husker det og undgår at gøre bestemte ting igen. Hvor meget der er det og hvor meget der er Egon, ved jeg ikke rigtigt lige nu :vedikke:

 

I leg er det feks det at han ikke vil løbe som så gør, at han slet ikke leger. Men i dag tog jeg ham med på en ekstra tur alene og han blev så glad at han styrtede haven rundt i cirkler, det plejer han alligevel ikke at gøre :lol: men dejligt at se.

 

Jeg synes jo han er lidt mærkelig mht til at lege med andre, han leger ligesom gennem Benny og stort set ikke direkte med de andre men havde tænkt at lidt tid og alle de behandlinger måske ville ændre det på et tidspunkt, men måske er han bare lidt.... genert?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå en genert hund ... ja hvorfor ikke, der er jo stadig meget om dem vi ikke ved :lun:

 

 

Host Host ......... tør næsten ikke skrive hvad sådan en koster :genert: prisen ligger mellem 6000 og 8000 kr, vi betalte 6000 kr for Nynne's..... Men takket være den kunne vi også få et helt klart billede af problemets omfang , hendes skade kunne jo ikke ses på røntgen billederne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg tror sgu ikke jeg får ham til at ligge stille med nåle i sig :lol:

 

Der kan selvfølgelig være hunde som er bygget dårligt, det kan vel godt give problemer? Tror dog Egon er ok bygget, de kigger selvf på ham efter justeringer og siger han bevæger sig fint. Der er endnu ikke nogen som har nævnt noget ved hans bygning.

 

 

Jeg kan godt forstå at det har taget mange gange at få rettet mange forskellige steder, da han jo faktisk har gået og spændt rigtig længe og kun fået fikset det basale ved de mange kiropraktor behandlinger, indtil osteopat og massør så gik i gang og begyndte at løsne resten af kroppen. Og det forklarede Sommer mig jo også, at det var naturligt nok at der dukkede "mærkelige" ting op, som hun kom længere ind, også fordi han så pludselig brugte kroppen på en ny måde.

 

Men jeg mener egentlig, at behandlingerne bør holde så længe man altså finder det rigtige problem? De holder ved Benny. Egons bækken holder jo også - og er endda rigtig fint og bevægeligt. Men selvfølgelig kan der komme nye ting til, især hvis man er lidt vild når man leger o.l. Der er bare stor forskel på mine, Benny kan man næsten ikke se forskel på før og efter justering, Egon kan man helt tydeligt se forskel på.

 

 

jo, et kan godt være at dårlig bygning kan være skyld i noget nogengange og at hvis det egentlige problem ikke findes så bider det sig selv i halen. Men jeg tror også at det md træning faktisk kunne betyde meget mere end man måske tror med hunde?

 

Der har lige været en artikkel i hunden om en dame hvis hund fik gigt og hvor de faktisk trænede sig ud af det, via bedre muskler. Hun fik alle mulige øvelser og gik faktisk til træning i det en gang om ugen. måske man skulle gøre noget mere i det, som opfølgning på behandling?

Link til indlæg
Del på andre sites

Men der behøver jo ikke nødvendigvis være en (gammel) skade der gør at man bruger musklerne forkert/kompenserer. Det kan jo også være at man simpelthen har for svage muskler dér hvor der er brug for dem. Det er jo f.eks. tilfældet med mange af de hunde der mangler stabiliseringen, eller som mig selv med min ryg. Og det kan jo ha' mange grunde - dovenskab, sjusk, "bare" forkert brug af kroppen. Altså, ikke møntet på Shandie, men sådan generelt!

Det lyder logisk og jeg kan godt høre at du har ret. Er bare ved at være træt af at rende til behandlinger med min hund.

 

Og det er jo netop det jeg får hos min kiropraktor... Og som er common knowledge i mit fag, ALLE træner (undtagen dovne mig...), og især i genoptræning efter skader (som tit er behandlet hos kiro). Så hvorfor skulle det ikke også gælde hunde? Og synes ikke du lyder negativ! :-D

Det skulle det vel også, jeg har bare aldrig oplevet at en behandler har talt om genoptræning før sidste gang da jeg var hos Thomas, hvor jeg spurgte direkte. Og jeg har efterhånden været hos en del forskellige. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå en genert hund ... ja hvorfor ikke, der er jo stadig meget om dem vi ikke ved :lun:

 

 

Host Host ......... tør næsten ikke skrive hvad sådan en koster :genert: prisen ligger mellem 6000 og 8000 kr, vi betalte 6000 kr for Nynne's..... Men takket være den kunne vi også få et helt klart billede af problemets omfang , hendes skade kunne jo ikke ses på røntgen billederne.

 

Uuuii. Tænkte nok det var deroppe af. Det bliver ikke lige i år, jeg tror vi starter med ryg-delen. Hans ben er jo også blevet lyst og knæ/albuer blev også tjekket af en dyrlæge igen (bare med hænderne), da han fik et kæmpe tjek. Så jeg satser ikke på der skulle være noget der.

Link til indlæg
Del på andre sites

jo, et kan godt være at dårlig bygning kan være skyld i noget nogengange og at hvis det egentlige problem ikke findes så bider det sig selv i halen. Men jeg tror også at det md træning faktisk kunne betyde meget mere end man måske tror med hunde?

 

Der har lige været en artikkel i hunden om en dame hvis hund fik gigt og hvor de faktisk trænede sig ud af det, via bedre muskler. Hun fik alle mulige øvelser og gik faktisk til træning i det en gang om ugen. måske man skulle gøre noget mere i det, som opfølgning på behandling?

 

Hvor spændende! Jeg har skrevet med en af Egons behandlere, han sagde at hvis vi fandt gigt, vidste han en masse om kosttilskud, så skulle jeg bare skrive.

Og se svaret til Ascha.

 

Det lyder logisk og jeg kan godt høre at du har ret. Er bare ved at være træt af at rende til behandlinger med min hund.

 

 

Det skulle det vel også, jeg har bare aldrig oplevet at en behandler har talt om genoptræning før sidste gang da jeg var hos Thomas, hvor jeg spurgte direkte. Og jeg har efterhånden været hos en del forskellige. :vedikke:

 

Det er jeg godt nok også. Træt af det. Især de perioder hvor man ikke føler det virker og rigtig meget det, at man selv skal finde muligheder og forskellige behandlere osv. Jeg aner jo ikke en skid om det, må bare google og ræsonnere mig frem til hvad man kan gøre. Synes virkelig der mangler noget samarbejde mellem dyrlæger, genoptræningssteder, massører, ja alle behandlere. Vores dyrlæge er sød og støttende men hun kan ikke give mig navne eller ideer til behandlinger.

 

Hvorfor har kiropraktor eller osteopat aldrig nævnt det ville være godt at få Egon masseret? :vedikke: Det kom fra Korvis og jeg kunne jo se på hunden, hvor meget der blev masseret løst.

 

Massøren gav os jo opgaver og øvelser, men det er også den første som har gjort det, det giver super god mening i mit hovede, især når det er problemer som strækker sig over flere år. Jeg har slet ikke haft tanken selv, har spurgt de forskellige, er der noget vi skal gøre? Noget han ikke bør gøre? Men det er der ikke.

 

Og hvem går man så til? Et genoptræningssted måske, eller massøren? (Og hvorfor bliver man ikke foreslået det....?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg godt nok også. Træt af det. Især de perioder hvor man ikke føler det virker og rigtig meget det, at man selv skal finde muligheder og forskellige behandlere osv. Jeg aner jo ikke en skid om det, må bare google og ræsonnere mig frem til hvad man kan gøre. Synes virkelig der mangler noget samarbejde mellem dyrlæger, genoptræningssteder, massører, ja alle behandlere. Vores dyrlæge er sød og støttende men hun kan ikke give mig navne eller ideer til behandlinger.

 

Hvorfor har kiropraktor eller osteopat aldrig nævnt det ville være godt at få Egon masseret? :vedikke: Det kom fra Korvis og jeg kunne jo se på hunden, hvor meget der blev masseret løst.

 

Massøren gav os jo opgaver og øvelser, men det er også den første som har gjort det, det giver super god mening i mit hovede, især når det er problemer som strækker sig over flere år. Jeg har slet ikke haft tanken selv, har spurgt de forskellige, er der noget vi skal gøre? Noget han ikke bør gøre? Men det er der ikke.

 

Og hvem går man så til? Et genoptræningssted måske, eller massøren? (Og hvorfor bliver man ikke foreslået det....?)

Jeg kan fint følge dig. Min egen dyrlæge er nu flink til at anbefale forskellige behandlere/ behandlinger, men dem jeg så har valgt ud, gør bare det de nu gør og siger man skal komme tilbage til check efter et par måneder,.. og så er der sørme noget galt igen. Jeg synes heller ikke de husker særlig godt, for forklaringer har det med at skifte fra gang til gang. Man får ikke nogle oplysninger om hvorvidt der er støttebehandlinger der kan sættes ind med, eller noget, og det synes jeg måske er lidt forkert. :vedikke: Er vist ved at miste tilliden lidt til "alternative" behandlere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville kontakte Ken Lindeblad på Faxe Dyrehospital, han og Claus Sloth er de førende på markedet og jeg ville til enhver tid vælge Ken:-D

 

Jeg er enig. Ken er meget dygtig, og så er han rigtig behagelig (efter min mening..).

 

Og god bedring med Egon :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hvorfor har kiropraktor eller osteopat aldrig nævnt det ville være godt at få Egon masseret? :vedikke: Det kom fra Korvis og jeg kunne jo se på hunden, hvor meget der blev masseret løst.

 

Massøren gav os jo opgaver og øvelser, men det er også den første som har gjort det, det giver super god mening i mit hovede, især når det er problemer som strækker sig over flere år. Jeg har slet ikke haft tanken selv, har spurgt de forskellige, er der noget vi skal gøre? Noget han ikke bør gøre? Men det er der ikke.

 

Og hvem går man så til? Et genoptræningssted måske, eller massøren? (Og hvorfor bliver man ikke foreslået det....?)

Her tror jeg der er et problem mellem hundemassører og -kiropraktorer, sådan virker det i hvert fald på min hundemassør-veninde... De erfaringer hun har af kiropraktorer er, at de glemmer alt om muskler. De knækker knoglerne på plads, og så trækker de stive muskler knoglerne tilbage igen. Hvilket også er min erfaring, før jeg kom til min nye kiro.

 

Massørerne (og min kiro) arbejder omvendt - får man gjort musklerne smidige og stærke, så trækker de knoglerne ret igen. Og det tror jeg personlig mere på. Massørerne har også øvelser for at træne muskler, og kan skræddersy træningsprogrammer til de enkelte hunde. Men lige som hos os mennesker, så skal der regelmæssig træning til, over lang tid, og her tror jeg at mange af os vælger at tro på "quick fixes", og får en tid hos kiro/massør/osteopat eller hvad vi nu vælger. Min personlige overbevisning er, at hvis vi fik lavet de daglige øvelser, skræddersyet til hunden, så burde vi kunne komme mange problemer til livs. Men får vi gjort det? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo, et kan godt være at dårlig bygning kan være skyld i noget nogengange og at hvis det egentlige problem ikke findes så bider det sig selv i halen. Men jeg tror også at det md træning faktisk kunne betyde meget mere end man måske tror med hunde?

 

Der har lige været en artikkel i hunden om en dame hvis hund fik gigt og hvor de faktisk trænede sig ud af det, via bedre muskler. Hun fik alle mulige øvelser og gik faktisk til træning i det en gang om ugen. måske man skulle gøre noget mere i det, som opfølgning på behandling?

 

Det er Maj-Britt Hansen fra Nordsjællands Hundecenter, der er nævnt som behandler/instruktør i artiklen. Det er hende, Tyson er i gang med et genoptræningsforløb hos efter sin knæoperation. Hun afholder jævnligt kurser i kropskontrol hos Hundefyssen i Farum, faktisk starter der et op til januar:

 

http://www.nordsjaellandshundecenter.dk/

 

Hun er også hundemassør, og Tyson får massage som en del af behandlingen hos hende. Jeg er rigtig glad for de øvelser, vi skal lave som lektier, og jeg har et forsæt om at fortsætte med at lave dem (måske ikke to gange om dagen som nu, men nogle gange om ugen), også når genoptræningsforløbet er slut. Øvelserne går jeg både ind og opbygger muskler og optræner balance, koordination og smidighed, og jeg tænker, at det måske kan være med til at holde kroppen på plads, så der kan gå længere tid mellem behandlinger hos kiropraktor og osteopat (som Tyson normalt jævnligt er af sted til).

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man er ude i CT tror jeg det billigste er henvisning til CT (uden udredning) på Universitets Hospitalet for Familiedyr. Du kan undersøge hvis det bliver aktuelt?

 

Ved godt jeg har svaret, men den kommer lige igen :) Mht. dyrlægevalg har jeg intet at sætte på Claus Sloth fagligt. Personligt ville jeg tage til Faxe, både Ken Lindeblad og Lars Christoffersen (mener jeg han hedder, har talt med ham et par gange) de virker yderst kompetente og venlige! God bedring :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Diagnosen på papiret er spondylose men dyrlægen omtalte det som gigt/knogleforandringer. Er 3 steder på rygsøjlen, mellem skuldre (hvilket sjældent giver hunden smerter), cirka midt på og så nede ved bækkenet.

 

De kan ikke sige om det er sådan det forbliver eller om det udvikler sig, heller ikke om det går hurtigt eller langsomt.

 

Vi bør få et genoptræningsforløb, jeg talte også med Lea, hun lød meget positiv (noget med at han pt bruger de forkerte muskler, da han aflaster, han skal opbygge og bruge de rigtige og så, i teorien, burde han kunne komme ud og løbe igen). Dyrlægen kunne selvfølgelig ikke love eller garantere noget.

 

Nu er han på smertestillende i i hvert 10 dage...

 

Dyrlægen sagde at det jo ikke var alle hunde som havde ondt men det forklarede jo de ting vi ser på ham, så han må jo mærke til det.

 

 

Har har talt med et par stykker som anbefaler kosttilskud, det vil vi selvfølgelig prøve. Har lige skrevet til forsikringen, er spændt på om de dækker noget som helst. Også med genoptræning. Det lyder dyrt.

 

Er rigtig ked af det, stakkels lille hund altså. Håber vi kan gøre ham god igen. Han så virkelig nuttet ud da han kom ud til mig, morgenhår und alles :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...