Hop til indhold

Agilitykonkurrencer vinter / forår 2013-14


Amocca
 Share

Recommended Posts

Nogen der er begyndt at kigge på - og tilmelde sig - stævner i 2015? Jeg ta'r til Højme og Vejle i februar, begge DcH. I maj bli'r det nok til Ødis, Vestfyn og Viby (DKK), Ødis dog kun den ene dag... :cry: Så har jeg Harlev/Sabro i juni, og Ødis og Vestfyn i august. Håber virkelig der komme flere til... Men det er jo svært med mit pis-arbejdsskema... :fornaermet:

 

Forresten - nu er vi over 100 sider, og så skulle vi vel ha' en ny tråd? Hvad så med at bare ha' én for hele 2015? Det ser jo ikke ud til at der er den store forskel på funktionaliteten alligevel, uanset om tråden er under 100 sider eller over-flere-hundrede...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg regner med at deltage i alle DcH konkurrencerne her på Sjælland(med mindre der er sammenfald med en rallykonkurrence). Jeg leger stadig med tanken om at tage til Højme her til vinter, men nu må jeg se ad. Hvis det passer ind i planerne, så tager vi måske nogle DKK konkurrencer. Overvejer Jutlandia, har jo tvungen ferie i uge 28-29-30-31 :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg regner med at deltage i alle DcH konkurrencerne her på Sjælland(med mindre der er sammenfald med en rallykonkurrence). Jeg leger stadig med tanken om at tage til Højme her til vinter, men nu må jeg se ad. Hvis det passer ind i planerne, så tager vi måske nogle DKK konkurrencer. Overvejer Jutlandia, har jo tvungen ferie i uge 28-29-30-31 :blink:

 

Ja, melder mig selvfølgelig også til Jutlandia, så må man jo se om man kommer med. Og du kommer da til Højme!!! Suuupergodt og hyggeligt stævne!!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke begyndt at kigge endnu - meen har da overvejet lidt.

 

Ved DcH, Højme i januar, Vilhelmsborg i marts, løgumkloster i maj - de 3 stævner kan jeg godt lide så dem påtænker jeg er obligatoriske

 

Ved DKK, Ribe og Viby, muligvis en tur til sjælland, vil jo gerne kvalificere mig til DM hos DKK så har ikke voldsomt mange forsøg på den rigtige side af broen.

 

Jutlandia vil jeg også mægtig gerne med til!

 

Og så prøver at jeg at blive udtaget til WAO-

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg dropper højme i år. Jeg har ikke lyst til vinterstævner, og slet ikke med en lillebitte hundehvalp i bilen. Måske Vilhelmsborg i marts.... Ellers så venter jeg til vi kan få hræs under fusserne. Skal helt sikkert til Odder i april. Det var derjeg havde min debut i sin tid og jeg elsker det stævne. Så lille oghyggeligt.

 

De store ting såsom WAO og Jutlandia tror jeg jeg hopper over i år. WAO pga hundehvalpen og prisen, tror simpelthen ikke på, at jeg kan få råd til det, selvom det er en skam, for det er i Holland i år. Jutlandia pga prisen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg har ikke været herinde i evigheder - men nu må jeg lige vise hende den lille lidt frem.

 

Vi løb centerhop i november måned, og jeg er stolt som en pave. Vi havde ikke løbet i lang tid pga. skulderskade efter Lulu troede vippen var balancen og glemte at stoppe. Så vi er begge langsomme og ude af form(okay, det er jeg jo altid, men dog endnu værre). Men starten, slalom og felter sad lige i skabet :5up: Nu hvor jeg har set videoen mange gange, ser det altså grangiveligt ud som om hun snyder mig (og dommeren) ved at løbe ud af samme tunnelhul hun løb ind i? Men hun fik kun dømt vægring på tunnellen, så ved ikke om jeg ser synes. Anyway, hun var sej.

 

 

Jeg praler lige med kæresten også, han er lykkelig for at han har fået lov at låne en 11 år gammel schipperke næste år, de går målrettet efter at blive årets seniorhund i DcH:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke været herinde i evigheder - men nu må jeg lige vise hende den lille lidt frem.

 

Vi løb centerhop i november måned, og jeg er stolt som en pave. Vi havde ikke løbet i lang tid pga. skulderskade efter Lulu troede vippen var balancen og glemte at stoppe. Så vi er begge langsomme og ude af form(okay, det er jeg jo altid, men dog endnu værre). Men starten, slalom og felter sad lige i skabet :5up: Nu hvor jeg har set videoen mange gange, ser det altså grangiveligt ud som om hun snyder mig (og dommeren) ved at løbe ud af samme tunnelhul hun løb ind i? Men hun fik kun dømt vægring på tunnellen, så ved ikke om jeg ser synes. Anyway, hun var sej.

 

 

Jeg praler lige med kæresten også, han er lykkelig for at han har fået lov at låne en 11 år gammel schipperke næste år, de går målrettet efter at blive årets seniorhund i DcH:

 

:lol: Hun løber helt sikkert ud af samme tunnelhul.. Går den, så går den :mrgreen:

 

Hun er vildt sød, med massere af fart :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke været herinde i evigheder - men nu må jeg lige vise hende den lille lidt frem.

 

Vi løb centerhop i november måned, og jeg er stolt som en pave. Vi havde ikke løbet i lang tid pga. skulderskade efter Lulu troede vippen var balancen og glemte at stoppe. Så vi er begge langsomme og ude af form(okay, det er jeg jo altid, men dog endnu værre). Men starten, slalom og felter sad lige i skabet :5up: Nu hvor jeg har set videoen mange gange, ser det altså grangiveligt ud som om hun snyder mig (og dommeren) ved at løbe ud af samme tunnelhul hun løb ind i? Men hun fik kun dømt vægring på tunnellen, så ved ikke om jeg ser synes. Anyway, hun var sej.

 

 

Jeg praler lige med kæresten også, han er lykkelig for at han har fået lov at låne en 11 år gammel schipperke næste år, de går målrettet efter at blive årets seniorhund i DcH:

 

Cassi står og er helt forelsket mens vi så de to løb... Og det uden der var lyd på :stupid: Det ser fint ud... Men tænker at dommeren ikke opdager at hun kommer ind i det forkerte hul :vedikke: Med mindre der selvfølgelig var valgfri indgang og ehm.... udgang...

 

************************************************************************************************

 

Jeg tror jeg bliver hjemme fra Højme og sparer pengene til en tur senere på året... Skal jo til Rønde til april, så vi skal nok komme over vandet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, beslutningen/dilemmaet om hvad jeg skulle vælge på hjemmebane, rally eller agility, er truffet for mig. Ingen af delene, skal nemlig på det sidste modul af overbygningen til familiehunde... Det skulle også gerne være dagen hvor jeg får ny trænerbog. Den jeg har nu har lige akkurat plads til de fire moduler :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cassi står og er helt forelsket mens vi så de to løb... Og det uden der var lyd på :stupid: Det ser fint ud... Men tænker at dommeren ikke opdager at hun kommer ind i det forkerte hul :vedikke: Med mindre der selvfølgelig var valgfri indgang og ehm.... udgang...

 

************************************************************************************************

 

Jeg tror jeg bliver hjemme fra Højme og sparer pengene til en tur senere på året... Skal jo til Rønde til april, så vi skal nok komme over vandet...

 

Der var valgfri indgang ... Dog ikke valgfri udgang :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu hvor Rigmor og jeg starter træning hos Hillerød Hundevenner d. 20 jan, har vi fået lov til at komme med til en DGI landsdelturnering d. 18 jan., hvor vi skal løbe en debutant/begynder klasse.

 

Jeg er virkelig spændt på hvordan det går, fordi sidst vi løb, til klubmesterskabet hos DAF tilbage i juni, var Rigmor rigtig unghundeagtig :lol: Hun løb sin helt egen bane og havde sin helt egen fest.

 

Heldigvis er hun blevet ældre og har udviklet sig en del siden (ej, forglemme at jeg da også er blevet lidt bedre til at handle), så jeg håber at det går bare lidt bedre denne gang :lol: Jeg glæder mig i hvert fald!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da vist også på tide med en ny tråd her, men jeg ved ikke hvor meget den skal deles op tidsmæssigt, så det vil jeg overlade til en anden.

 

Men vi var til stævne i dag og sørme om ikke Leah vandt sin klasse! :banan:

 

Det betyder så at vi kan rykke op i åben (springklasse). Men det der betyder mest er, at hun overhovedet ikke var nervøs eller tøvende, hun var ivrig og bare PÅ inde på banen. Hun har virkelig rykket sig! :lun:

 

I morgen skal vi så have debut i åben springklasse, det bliver spændende. Men hun har bevist nok for denne weekend, hun behøver ikke gøre det så super i morgen. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...