Hop til indhold

Spist Pu skum


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Skal jeg gå i panik nu eller vente ?? På gåturen nu her, fik Tjaldur fat i noget meget mærkelig stads. Det lå på græsset, en kæmpe klump,som han stod og åd af. Han nåede at få nogen stykker i munden, som han slugte. Jeg rørte ved det og lugtede til det, det stank kemisk, og var gummi/klæbende agtig, men uden at det klistrede fast til fingerne. Konsistens lidt ala " elefanttyggegummi " til at hænge plakater op med. Det var hvidt og lidt guligt. Der var bide mærker i det, efter Tjaldur. Ringede og spurgte min storebror, som mener at det luder som Pu skum, der er hærdet lidt.

 

Skal jeg gøre noget eller kommer sådan noget op igen ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ringet til vagtdyrlægen og betalt 275 kr i telefon konslutation :damn: rådet var enten at se tiden an,eller tage til århus dyrehospital og give ham brækmiddel så han kastede op. Dyrlægen mente at der skulle en del til, før det gav forgiftningssymptomer og at det nok blot kom ud igen, men det kunne dyrlægen jo ikke sige med 100 % sikkerhed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har desværre ingen gode råd, men er bare sur over at folk skal gå og smide alle mulige ting i naturen!

God bedring!

 

Ja jeg synes også det er MEGET mærkeligt, det var i et plantage område.

 

Men ved simpelthen ikke om jeg skal tage chancen og vente og se, eller om jeg skal betale en formue i taxa til århus og en formue hos dyrelægen og lade ham kaste op. Kan ikke betale det nu og her hvert fald. De ville have kontant betaling.

 

Prøver at berolige mig med at han ikke virker syg og at han ikke spise overdrevet meget og at det var let hærdet og derfor ikke helt klistret.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ringet til vagtdyrlægen og betalt 275 kr i telefon konslutation :damn: rådet var enten at se tiden an,eller tage til århus dyrehospital og give ham brækmiddel så han kastede op. Dyrlægen mente at der skulle en del til, før det gav forgiftningssymptomer og at det nok blot kom ud igen, men det kunne dyrlægen jo ikke sige med 100 % sikkerhed.

 

Seriøst koster det at ringe til vagtdyrlægen hos dig :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tør næsten ikke skrive det her, det er simpelthen for pinligt.

 

Men jeg valgte at gå tilbage til stedet, jeg ville tage et billede af det og se på det igen. Jo mere jeg rørte ved det jo mere dej agtig blev det. Det lugtede stadig meget mærkelig. Jeg valgte at smage på det, men det smagte ikke at noget. Samlede noget op i en plastik pose, da en mand kommer hen og spørger hvad jeg laver. Jeg forklare at min hund har spist af det og jeg er bange for at det er giftig pu skum, da det er et område tæt på med byggeting og der bliver jævnligt smidt spraydåser og andre grimme ting på stedet. Manden kigger meget mærkeligt på mig og forklare så at det er hans kone der har smidt en mislykkes kryddersdejs kage ud til fuglene, så det er ubagt dej !!!

 

Jeg skammer mig virkelig, synes det er så pinligt. har været i små panik i snart 2 timer. Det ligende VIRKELIG PU skum og lugtede ikke spor af krydderier. Havde ikke fantasi til at forstille mig at det var dej. Det andet ville have været langt mere sandsynligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Seriøst koster det at ringe til vagtdyrlægen hos dig :shock:

 

Ja og det gør det RIGTIG mange steder efterhånden. Det er bestemt ikke første gang jeg har måtte betale telefon konslutation til en vagtdyrlæge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Området er svært at forklare. Det er gamle forladte kolonihaver, men der er en "plantage" tæt ved, desværre er der mange steder smidt så meget affald. Ikke langt derfra er der nogen som går og bygger på et større område af huse, så der ligger tit affald derfra, smidt i naturen. Men først synes jeg det var meget mærkeligt med Pu skum, men nu synes jeg det er endnu mere mærkeligt med dej.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gad godt vide hvad manden har tænkt. Men det er da virkelig mærkeligt at det lige er hans kone, de må jo bo meget tæt ved? Virkelig underligt.

 

Men han har altså set en kvinde sidde og fotografere dejen, spist af den og puttet en klump i en plastik pose. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gad godt vide hvad manden har tænkt. Men det er da virkelig mærkeligt at det lige er hans kone, de må jo bo meget tæt ved? Virkelig underligt.

 

Men han har altså set en kvinde sidde og fotografere dejen, spist af den og puttet en klump i en plastik pose. :oops:

 

Undskyld, men det er simpelthen noget af det sjoveste:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er bare total sjovt, men ved du hvad drop flovheden, du fik nogle til at grine i dag og du vil bare din hund det bedste, det kunne sagtens have været mig.

Jeg synes det var fedt gjort, Tjaldur skal være glad for sin omsorgsfulde hundemor :lun:

Det koster i øvrigt også her at ringe til vagtdyrlægen - og så er det da sindssygt mærkeligt at smide dej ud til fuglene?!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...