Hop til indhold

hvilken race vil du have, hvis du kun måtte vælge en?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Ups, det missede jeg lige, sorry. In that case er mit svar sort labrador :-D

 

Jamen så overtager jeg da bare JRT, for dem er jeg også helt vilde med :-D ..så det skulle helt sikkert være sådan en...når nu man ikke må vælge en DSG igen.

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg skal helt sikker have en Chodsky-pes, eller også kaldet Tjekkisk hyrdehund, som min næste hunderace :-)

og det sker forhåbentlig om 3 uger - jubiii

 

Den oplevelse jeg har fået af racen, er at man bliver glad i låget af at være i nærheden af dem, glæder mig helt vildt meget :banan:

 

Fortæl ALT!!! Det bliver næsten med sikkerhed sådan én der skal afløse min schæfer, når den dag kommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fortæl ALT!!! Det bliver næsten med sikkerhed sådan én der skal afløse min schæfer, når den dag kommer.

 

Ja, jeg er altså også lidt nysgerrig på den race. Kan jo som udgangspunkt godt lide schæfere, men synes bare der er så meget bøvl med den race. Har i hvert fald hørt mange skrækhistorier! Så hvis man kan få en der minder en hel del om, ville det jo være perfekt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fortæl ALT!!! Det bliver næsten med sikkerhed sådan én der skal afløse min schæfer, når den dag kommer.

Hi, der er ikke så meget at fortælle endnu, han er 8 uger den 26. jan.

Jeg er virkelig blevet forelsket i racen, har set 4 tæver og 1 han, de hænger ikke på træerne i dk.

Hvis jeg skal hæfte nogle ord på den, så bliver det: glad, ivrig, livlig, omgængelig, børnevenlig der skal ske noget, men hviler også i sig selv.

Meget alsidig race, kan bruges til næsten alt. Racen skulle være meget rask og bliver op til 15 år. Størrelsen gør, at den er nemmere at have med omkring end en stor hund på 40 kg.

 

Sidst men ikke mindst, de gør mig i godt humør med deres dejlige ukomplicerede væsen.

 

Vil meget gerne vænne tilbage, når han er kommet hjem til mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...