Hop til indhold

Chase's hjertesygdom


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Der har æret en knude i maven på mig hele dagen, samt dig i mine tanker. Det gør mig så ubeskriveligt ondt!

 

Vi har fulgt Chase og hans (og dit) fantastiske arbejde. Du har beskrevet det så godt, at jeg virkelig føler jeg kender ham :lun:

Mit hjerte græder. For Chase. For dig. For de mennesker I har besøgt og som holdte af ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 108
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vågenede også torsdag morgen og første tanke var dig & Chase!! Masser af tanker i denne tid.....og hvor var Chase bare verdens heldigste og bedste doberdreng. Og han fik muligheden for at have en fantastisk tid hos jer og gøre så meget godt for mange!

Vær stolt af det I nåede sammen....:bighug::bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker igen - også for alle de søde karmakommentarer. Går lidt rundt i en tåge og får ikke svaret på dem, men I skal vide at de varmer.

 

Har læst i AOI i dag, men husker nada af hvad jeg har læst. Nå, men det bliver bedre med tiden.

 

I morgen skal jeg på langfart med en doberdreng, Valentino, som blev udskudt fra sidste weekend. Bliver sikkert godt med lidt distraktion.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...