Hop til indhold

Så er det nu!


Gæst
 Share

Recommended Posts

Jeg har i al hemmelighed planlagt ny hvalp efter tabet over min elskede Jack. Og nu er tæve i fødsel!

Jeg sidder i spænding og der er kommet to hvalpe indtil videre! Det er jo næsten ikke til at holde ud, jeg har været med fra parringen, da min veninde ejer hanhunden og tæve ejeren og jeg har været i tæt kontakt.

Og nu er det nu! Det er en dværg pinscher som jeg skal have. Jeg vil helst have en tæve men sindet frem for kønnet :)! Jeg ville lige dele det med jer alle og jeg opdaterer løbende denne tråd fra start til slut! Yay!!! Det er vildt det her

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak alle samme, det er så spændende at det næsten ikke er til at holde ud! Selvfølgelig får i MASSER af hvalpespam :lun:

Hvor spændende, tillykke! Og sikke et spring i race, hvor bliver det sjovt for dig, med noget helt nyt :banan: Har du tænkt i navne endnu?

Ja jeg har overvejet en del navne, men synes det er rigtigt svært denne her gang. Jack slog mig bare lige pludseligt. Også er der lige det at alle navne der kommer op i hovedet på mig er meget prinsesse agtige og det er bare ikke rigtigt mig :P Men de navne jeg har fundet indtil videre er:

 

Sava

Effy

Tana

Tessa

Kala

Taya

Aya/Aja

Jass

Maya

Hvis i har nogle ideer må i meget gerne dele dem :)

 

Det bliver spændende. God fornøjelse. Hvor skal du have den fra?

Jeg skal have fra et lille stueopdræt, ingen tavle, men forældrene har så fantastiske sind. Jeg har kendt hanhunden siden han var 9 uger og Jack og Diablo har alle dage været de bedste venner. Tæven Pixi er fra Viborg området og er den sødste lille pige med masser af go! Hvor Diablo har go, så er han mere nussende, hvor Pixi er mere til leg og damp :P Så det skal nok blive rigtigt sjovt at se, hvordan hvalpene bliver. Pixi er førstegangs hundemor og Diablo har lavet et kuld for et år siden

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde læst at man kunne ligge billeder ind fra telefonen, hvis man trykkede fuld skærm i hjørnet, men det virkede ikke og nu er den i fuld skærm som på min conputer og ikke som den plejer at være på mim telefon og jeg kan ikke lave det om igen? Hjælp

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der billeder! Hun skal hedde Kala :lun: Og her er hun så!

Pige nr 1.jpg

Hun er den som ligger krøllet og støtter sit hoved på gulvet, hende der ligger på siden er hende som desværre ikke overlevede

Kala.jpg

 

Jeg skal første gang ned og se hende når de er en måned, også igen når de er 6-7 uger. Og så kommer hun hjem den 26. Marts :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh nej:( Krydser max for de andre!!! Skal du så have den lille efternøler?:lun:

 

Ej, har tænkt på dig så mange gange, og det er bare så dejligt at du skal have en lille ny:bighug:

Tusind tak Anne :) Jeg er ikke sikker på at det er efternøleren, hun er i hvert fald den mindste med sin 83gram <3 Tak for dine tanker, sorgen over at miste Jack forsvinder aldrig, men jeg er klar til liv igen :) Og nu skal du jo også snart have lille vaps igen! Tillykke med hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...