Gæst Kuzuri Skrevet Februar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2014 I dag gravede jeg lidt i mapperne på min computer, og faldt over en hel stak billeder af min afdøde Dalmatiner. Hun smilede meget, og jeg synes vi mangler en tråd med hunde der smiler, så her er lidt at grine af (og, ja, det er skam smil - det er en af racens kendetegn! ) Og for at vise at det ikke var tænder det hele, smider jeg altså også lige det her. Har nogen af jer smilende hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Min Sadie smilte også meget, og det er der mange dobere der gør. Fangede det desværre aldrig med kameraet, da det altid var meget hurtigt, men det er helt tydeligt, at det er en mimik af menneskers smil. Nogle mennesker tror fejlagtigt, at de "viser tænder" og at det er truende, men det er helt forkert opfattet - der er ingen tilbagetrukket læbe eller noget andet. Billedet her er hentet fra Google, men viser meget godt et lalleglad dober-smil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
pivpiv Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 min mors labber gør det når jeg kommer derned, men jeg har ingen billeder af det. Knap 40 kg labbe i fuld fart imod dig med fine bisser først - så er jeg savnet og hun er meget glad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Vivi1 Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Jeg har kun et billede, og det er uden tænder, men mon ikke det kan gå for at være et smilende billede alligevel...han er i hvert fald fjoget der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Jeg har kun det her og det er også uden tænder - dog er det tydeligt, at han smiler og er glad, synes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DorteDK Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Jeg har dette her af Walther, dog ikke med bisserne fremme men synes godt man kan se at han smiler / griner - og har det dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kipper Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Her er lige et af Bella også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Bananna hun smiler også rigtig meget ligesom dalmatinere, jeg synes det er så sødt, men har endnu ikke nået at fange det på kamera endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kuzuri Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Selvfølgelig gælder det også når det er uden tænder. Mht. Doberman, så har de jo desværre det dårlige ry, og når man så pludselig ser dem vise tænder bliver mange forskrækkede, desværre - og det er virkelig synd, for de er SÅ skønne! Men min Dalmatiner kunne altså også skræmme folk - hun var på et tidspunkt kommet ud af haven og gik sig en tur rundt i naboernes haver, og der var én som så hende og var ved at gå ud for at få fat i hende - men så smilede Codie, og så skulle naboen i hvert fald IKKE ud og hente hende. Da vi så forsøgte at forklare hende at det altså bare var et smil, kiggede hun på os som om vi var åndsvage, haha. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 En af mine veninde har en tervueren der også smiler med tænder - og jeg bli'r altid lidt stolt når jeg render ind i hende og får det støøøørste smil, med alle bisser!! Min gamle coton Daiwa smilte også med bisser, men når hun gjorde det så rynkede hun næsen og fik så åbenbart noget pels ind i næsen, så hun nøs og fnøs samtidigt, det var ret komisk at høre/se på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Både Chivas og Joya smiler ind i mellem ved at "vise tænder", Flica smilede meget, hvilket godt kunne skræmme livet af ikke hundevante mennesker, når sådan en stor, schæferligende (Tervueren) hund, viste hele tandsættet frem Jeg har desværre ikke nogle billeder af nogle af mine smilende hunde.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Soko smiler ikke, har vist bare for små læber Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Februar 4, 2014 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2014 Sheila viser nok mere et lege grin, hvilket hun er meget god til:) men mysla smiler med tænderne, me jeg har desværre ikke nogen billeder, for det går lynhurtigt;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts