Hop til indhold

Denne gang var der bid!


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

Der er SÅ spændende! Kan slet ikke være i mig selv :ivrig:

 

 

Hun var med til træning i dag for første gang siden hun har taget på. Hun var bare SÅ god :banan: Løb fint ud efter dummier, selvom det var over smågrene på jorden, osv (ingen vilde spring/hop!), men luntede dog tilbage, hvilket var helt okay :hjerte:

Og så tog jeg hende lige på vægten igen, bare for at bevise at jeg var ikke var skør, når jeg synes hun ligner en der havde taget på de sidste dage, så meget at det ku ses. Og jojo, 2,6 kg har hun taget på, på 3 dage :shock: Hun får foder som anvist. Vi vejer hende igen på torsdag og vurderer om hun ikke skal have helt så meget foder. Bare rolig, hun er under skaaaarp overvågning! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 237
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der er SÅ spændende! Kan slet ikke være i mig selv :ivrig:

 

 

Hun var med til træning i dag for første gang siden hun har taget på. Hun var bare SÅ god :banan: Løb fint ud efter dummier, selvom det var over smågrene på jorden, osv (ingen vilde spring/hop!), men luntede dog tilbage, hvilket var helt okay :hjerte:

Og så tog jeg hende lige på vægten igen, bare for at bevise at jeg var ikke var skør, når jeg synes hun ligner en der havde taget på de sidste dage, så meget at det ku ses. Og jojo, 2,6 kg har hun taget på, på 3 dage :shock: Hun får foder som anvist. Vi vejer hende igen på torsdag og vurderer om hun ikke skal have helt så meget foder. Bare rolig, hun er under skaaaarp overvågning! :blink:

 

Hvor mange så I på scanningen? For hvis hun har taget 7 kg på og stadig har noget tid igen, så er der bare mange hvalpe i hende!! :-D

Plejer man ikke at sige 7-900 gang pr. hvalp i den størrelse?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er SÅ smuk! :hjerte:

 

1000 tak Trei :kys:

 

Hvor mange så I på scanningen? For hvis hun har taget 7 kg på og stadig har noget tid igen, så er der bare mange hvalpe i hende!! :-D

Plejer man ikke at sige 7-900 gang pr. hvalp i den størrelse?

 

Dyrlægen ville ikke give et præcist tal, men nævnte vist om 8+. Jeg hørte ingenting af hvad han sagde, jeg hylede :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår melder de deres ankomst sådan ca? :lun:

 

Ca. 1. april, så de bliver små aprilsnar :lol::lun:

 

måske man skulle have en lille brun lab :lun:

er slet slet ikke hvalpeskruk! Hvornår kommer de??

 

Er sikker på de bliver SÅ lækre!

Ca. 1. april :blink:

 

øj! Så kom der gang i mælkeproduktionen :klap: Nu hedder hun altså Arla :mrsgreen:

 

 

Der er ikke mælk endnu, men patterne er vokset, så ikke Arla....-endnu :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

I torsdags vejede Katla 38, 6 kg., hvilket er meget passende.

 

------------------------------------------------------------------------

 

Imorgen kører vi hende ned til Kennel Labrander. Jeg tuder allerede over det, men hun begynder at vise tegn på, at hun skal vide at vi har en plan for fødslen og det vil hun vide når hun har været der nogle dage. Det gør meget ondt, at skulle undvære hende herhjemme, men samtidig ved vi også at de bedre kan tage sig af hende i den sidste del af graviditeten, under fødslen og når hvalpene er kommet. Hun er min lille brune stjerne og jeg glæder mig allerede til at hun kommer hjem igen.

Hun har muligvis hevet kennelhoste til sig, heldigvis en mild omgang hvis det er og jeg er derfor mest tryg ved hun er dernede. Hun har det fint, hoster kun et par gange i løbet af dagen. Hun skulle ellers først have været dernede på torsdag, men kan mærke at det er bedst for hende at komme derned inden.

Hun sover det meste af dagen og vil heller ikke så gerne putte mere, hvilket er helt normalt. Hun er også begyndt at grave i alle hendes sovepladser og hos Kennel Labrander har de pre-gravede huler i haven, som hun nok vil elske at komme ud og grave i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det vildt at det allerede er nu.

Heldigvis kan du flytte lidt med hende, så du ikke skal undvære hende helt. Men hvor må det bare være svært.

Jeg håber ikke i bor langt fra hinanden og jeg håber i sammen får en fantastisk fødsel snart, fyldt med chokoladeknapper og lakridspastiller

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...