Hop til indhold

Trygfonden søger besøgshunde.


Tullemus
 Share

Recommended Posts

meget prisværdigt, synes bare det er meget ærgeligt med deres regler om at hunden ikke må få nogen former for råt kød... (må åbenbart ikke poste link til de regler da jeg er ny bruger...)

 

det vil diskvalificere vores Molly, ville synes det var synd hvis hun aldrig måtte få nogen former for råt, f.eks et råt tyggeben...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Kan ikke lige finde hvor der står noget om intet råt - hvad giver de som årsag til det? Chase var besøgshund hos to forskellige organisationer og kom på diverse plejehjem og hospitaler. Vi har aldrig stødt på en lignende regel?

 

Bakterier. At de kan sidde i hundens mund, og omkring, i flere timer efter fodring. Og nogle af de, man besøger er svækkede og mere modtagelige

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaa.....

Jeg meldte min hund til for ½ år siden. Fik besked om at opdatere min profil for et par måneder siden. Spændt på om jeg snart får den samme meddelelse som jeg fik på min forrige hund.

"Desværre har vi hunde nok i området, så du kommer ikke til session"

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Vi har været til session i dag og blev godkendt!! :banan:

Er bare rigtig stolt af mit lille monster, som opførte sig eksemplarisk :lun: (eller så eksemplarisk som mit monster nu kan opføre sig :engel:) vi fik i hvert fald en masse ros med på vejen.

Men kan også godt fortælle at jeg har en rimelig død hund lige nu, hun storsnorkede bare på busturen hjem, og har genoptaget succesen nu på sofaen :lun:

20140511_121306.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...