Hop til indhold

Kortfilm, drikkende hund i slowmotion


Louisen
 Share

Recommended Posts

Er der forskel på små og store hundes "vanden gulv" når de drikker? Selvfølgelig er der en forholdsmæssig forskel. Men derudover? Jeg har jo haft newfoundlandshund, og jeg siger jer, der var sjaskvådt på gulvet, og faktisk dryppede han hele vejen hen til der hvor han nu valgte at gå hen efter at have taget sig en tår vand.

Nu har jeg jo chihuahua, og der er ALDRIG vådt på gulvet, og jeg har heller aldig set andre chier drikke og efterlade dråber på gulvet.

 

Jeg har tænkt på om det mon gælder for alle toyracer/små racer at de ikke spilder vand udover skålen, eller er det en "chihuahua-ting"?

Og hvad med nummeret større hund, måske i 5-8 kilo klassen, spilder de heller ikke?

Det må også have noget at gøre med mundvigenes indretning tænker jeg (et godt eksempel er newfen med sine hængelæber) og måske også noget med pelslængde?

 

Men hvad er jeres erfaring med små racer, er det sådan at jo mindre de er, des mindre spilder de, eller er det noget sludder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Min springer ødelagde fuldstændigt mit køkkengulv og mine flatcoats har aldrig spildt ret meget ved siden af vandskålen. Tror det må have at gøre med hvor stramme læber de har.

 

Så I videoen ved siden af?,.... priceless. :sjov:

 

 

 

hehe hvor godt :-)

 

Jeg har også to labber den ene drikker uden at spilde en dråbe - den anden (den lille) sjasker helt vildt der ligger nok en halv liter efter han har drukket, og man kan følge ham hvor han er gået hen - vandet følger med det render ud af munden / læber ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...