Hop til indhold

Presenting Dorit Flæskepølseproppen


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

  • Svar 177
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

De er vildt søde sammen:hjerte: Jeg bliver så glad hver gang e hundehvalp skal ud i et hjem med en voksen fornuftig hund - det er bare guld værd og så meget nemmere at være både hvalp og menneske;)

 

Bella er guld værd!! Hun er super til at fortælle den lille hvad der er forbudt, og hun har endda skruet ned for nogle af sine egne dårlige vaner.

 

Og Dorit er så dygtig. I nat sov hun fra kl. 22 og til 4.30, hvor hun vækkede mand for at komme ud og tisse og pølle, og gik så i seng igen og stod op da jeg stod op kl. 6.30. Hun havde ingen uheld igår:banan:

 

Og hun siger ikke noget til at være alene et par minutter mens jeg henter ting i bilen eller er ude med skraldet.

 

Men der er godt nok turbo på hende:lol: Hun giver den max gas, og er fuldstændig frygtløs. Og så har hun fundet ud af at bade i den udendørs vandskål:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella er guld værd!! Hun er super til at fortælle den lille hvad der er forbudt, og hun har endda skruet ned for nogle af sine egne dårlige vaner.

 

Og Dorit er så dygtig. I nat sov hun fra kl. 22 og til 4.30, hvor hun vækkede mand for at komme ud og tisse og pølle, og gik så i seng igen og stod op da jeg stod op kl. 6.30. Hun havde ingen uheld igår:banan:

 

Og hun siger ikke noget til at være alene et par minutter mens jeg henter ting i bilen eller er ude med skraldet.

 

Men der er godt nok turbo på hende:lol: Hun giver den max gas, og er fuldstændig frygtløs. Og så har hun fundet ud af at bade i den udendørs vandskål:stupid:

Hun lyder i den grad som en corgi. De gearer først ned når de er fyldt to haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Jamen Anne hvor er de kære de to piger :lun: Har set videoerne mange gange hvor er Bella dog bare sød ved Dorit, og sikke store ører Dorit har :mrgreen:

Elsker videoen der hvor hun bider Bella i øret :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når mor arbejder hårdt, skal man være helt stille:sove:

 

image.jpg

 

Sisterlove:hjerte:

image.jpg

 

Man sover som man falder! Ingen grund til at rette ben ud eller noget:-)

image.jpg

 

 

Dorit er så dygtig! Hun er fuldstændig frygtløs, og møder alle nye mennesker med stor glæde. Hun har også hilst på en cotondreng i dag, og det gik super!!

 

Hun er ved at køre over på Orijen Puppy, og det ser ikke ud til at genere maven (eller energiniveauet:mrgreen:)

 

Hun elsker ALT legetøj! Som i alt!! Bella fortæller hende blidt og bestemt hvad der ikke er ok at lege med (sko, ledninger, bordben), så det er en stor hjælp at have min fornuftige pige:lun:

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...