Hop til indhold

Skal jeg belønne hende for at være en sneaky bitch?


Amocca
 Share

Recommended Posts

Ja, Karla er klogere end mig. Trist men sandt :roll:

 

Det er jo ganske fantastisk vejr og hundene og jeg er i haven. Jeg malef træværk og de drysser rundt og hygger sig - og hjælper lidt med hvad jeg nu laver.

 

den ene nabo (ham med kattene) laver havearbejde og den anden (polakkerne) har grillfrokost. Så jeg har klikker og kylling i lommen og belønner kræene for ikke at gø når ungerne skriger eller haveslanger bliver trukket over fliser og den slags...

 

så udvides grillfrokosten med nogle unge mennesker og deres lille tæppetisser. Gården deromme er ikke indhegnet, så tæppetisseren bindes til hækken... Kræet går relativt meget amok da den opdager mine to på den anden side af hækken, men vi bruger det som træning og det går fint.

Udover et lille forkølet gruf lige først, så er Karla stille - og hvis hun er stille er medløber Johna det også. Det bliver de så belønnet for en del gange og efter relativt kort tid, så gider tæppetisseren heller ikke gø af dem mere...

 

alt ånder ro og fred i et stykke tid. Jeg maler afsted og karla kommer hen og puffer på min lomme og beder om kylling. Jeg siger Næh, nej min ven, de skal fortjenes... Hun puffere igen og jeg siger nej...

 

Så går hun direkte til hækken, hvor hun laver udfald mod hegnet - uden en lyd - tæppetisseren går amok! Karla står bomstille uden en lyd og stirrer på mig med et stort smil....

 

WTF! Sneaky bitch! Hun blev ikke belønnet, men altså hallo...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Ha ha den var god. ;-) jeg har lidt det samme med Zeus. Vi har haft lidt bøvl med at han har været lidt hård ved vores gamle hund. Bidt ham i benet. Det har vi stoppet. Da den gamle ikke kan sige fra. Stoppede han når jeg sagde det så var det dygtig og en guffer. Nu går han hen til den gamle og gør som om han vil til at bide ham i benet. Men bider ikke hvorefter han kigger efter min lomme ! For det må jo gi guf. Ja hunde er dælme kloge :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

:klap: fantastisk Karla :klap:

 

B gør lidt det samme som det Dorte beskriver. Han har en meget lille hundeven, som han leger rigtig godt med. Nogle gange har han været lidt for voldsom, hvor det hjalp at stoppe ham og enten give godbid eller evt en bold.

 

Han begyndte at "skinbide" og så løbe hen for at få bold eller godbid :lol: lille lort altså

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...