Hop til indhold

Juni billeder


Sitto
 Share

Recommended Posts

Gå tur i det dejlige vejr:mrgreen:

[ATTACH=CONFIG]119552[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119551[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119547[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119555[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119554[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119549[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119548[/ATTACH]

 

Tillykke med ham! Hvor er han flot!

 

ja hans pels er ret flot når jeg selv skal sige det :-) det er der mange der siger, jeg gør ikke noget specielt ;-) lige så lækker skinnende pelsen er lige så silkeblød er han at røre ved, han er bare for lækker og mors hund min guldklump ;-) nok praleri for nu :oops:

 

Man kan ikke prale for meget af en lækkermås! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Luna klædt ud.jpg

I går til hundetræningsafslutnings skulle vi klæde hundene klædes ud, men noget af tøjet var varmt.

Så knægten var hurtig og smed sin fodboldtrøje med Madrid og wupti var hunden klædt ud ;) Det var en ekstra præmie til knægten fordi han brugte sit eget tøj. Så nu har han SINE hundekiks ;)

De skal så bruges til at han vil øve dogdancing med Luna efter vi så det i århus i lørdags og de er startet godt ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder. :)

 

___

 

Efter at have været hjemmefra nogle måneder, er det så godt at være sammen med A igen.

Forleden fik hun et slaske-egern (Alma ELSKER slaske-legetøj, og dette var på tilbud... Og hun trængte. :blink::mrgreen:), og så måtte der jo lige skydes et par billeder af Alma og det "farlige" dyr. ;)

 

 

[ATTACH=CONFIG]119580[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]119581[/ATTACH]

Argh - hr. egern stikker af!

 

[ATTACH=CONFIG]119583[/ATTACH]

Haha, fanget.

[ATTACH=CONFIG]119586[/ATTACH]

Nooo - det stikker af. Igen.

IMG_1009.jpg

Jeg har den!

IMG_1012.jpg

IMG_1013.jpg

Galskaben står ud af øjnene (muligvis mest på Alma)

IMG_1015.jpg

"Den stikker af - pas på, grib, duk dig!"

IMG_1018.jpg

"Hov, lille ven, har du givet op?"

IMG_1024.jpg

"Det var lige godt sørens..."

IMG_1026.jpg

"Nå - pyt. Tag et billede af mig (og giv mig så en godbid)"

IMG_1028.jpg

Alma med sin "fangst".

IMG_1033.jpg

Min solstråle. :lun::hjerte:

IMG_1047.jpg

IMG_1050.jpg

IMG_1052.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt af Conrad..

 

Han var med til træning, da vi skulle ha nogle stå-billeder af ham.

Bette pus havde det varmt, så jeg prøvede at lokke ham i søen med en dummy. Den var slet ikke spændende nok til at vove sig ud efter.

Så prøvede vi en due.. Se dét kunne få den lille lort i vandet og han svømmede afsted som en lille vandrotte

 

17.06.2014 c.jpg

17.06.2014 d.jpg

17.06.2014 e.jpg

17.06.2014 f.jpg

17.06.2014 h.jpg

17.06.2014 i.jpg

17.06.2014 j.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh der var dejlige Luna :klap: :lun: vi ser hende alt for lidt

 

Lidt af Conrad..

 

Han var med til træning, da vi skulle ha nogle stå-billeder af ham.

Bette pus havde det varmt, så jeg prøvede at lokke ham i søen med en dummy. Den var slet ikke spændende nok til at vove sig ud efter.

Så prøvede vi en due.. Se dét kunne få den lille lort i vandet og han svømmede afsted som en lille vandrotte

 

[ATTACH=CONFIG]119658[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119656[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119657[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119655[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119654[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119653[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]119652[/ATTACH]

 

han er den smukkeste brune lab hvalp jeg nogensinde har set :lun:

 

og så er man så flad bagefter:roll:[ATTACH=CONFIG]119683[/ATTACH]

 

Hvor er hun sød :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK

Vejret her til eftermiddag er regn meget regn og blæst og småkoldt man skulle tro vi havde efterår ;-)

 

Så Walther han smutter da lige i sofaen en tur når nu det slår mod ruden :hjerte:

 

IMG_1267.jpg

 

Men inden nåede vi da lige at være ude og solen var da også fremme i ny og næ, hynden på solvognen var lige taget ind da det øsede ned, men så går vi da bare på terrassen der er også hynder - så Zeus og jeg fik en dejlig kop kaffe her:

 

IMG_1266.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...