Hop til indhold

Back on Track og Boris


Rams
 Share

Recommended Posts

Boris skal have et (måske 2... 3.... :engel: ) back on track dækken, som kan beskytte hans hofter lidt mere end et almindelig dækken kan.

Hvor har I gode erfaringer fra at købe dem?

 

Til specielt jer med ledhunde. Hvilke af de forskellige typer BoT dækkener har I gode erfaringer med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo netdækkener til begge mine, de sidder af H til på mine hunde, men siden jeg er begyndt at bruge dem til vinterstævner, har Karla ikke haft vandhale om vinteren af at løbe i ridehal, så nu tør jeg ikke lade være :lol:

 

johna er dog ved at være så voksen, at hun har fået lagt bryst, så det bot netdækken hun fik tilbage i 2012 er altså for lille. Det er en str. 34. Dett kan du købe for en slik hvis Boris kan passe det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca: tror da helt sikkert det er et tilbud, jeg vil tage imod! Det må næsten være Boris størrelse, for mener at det optimale til ham er 32-33 cm. Og han er da lige den størrelse mindre gnalling end johna :blink:

Hvor meget kan det ses på det, at det er brugt?

 

Selve dækkenet ser ud som nyt - har dog været vasket et par gange, da hun jo er et lille svin :roll: men jeg har skrevet hendes navn og mit tlf nummer på mavestroppen... Ved dog ikke om det kan vaskes af...

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Pivpiv: har også hørt det skulle være et godt sted at købe :5up:

 

Luckyluna: tak for input :5up: Det er lidt det samme, jeg også håber på ved daglig brug af bot dækken om vinteren i stedet for et almindeligt dækken.

Hvad er grunden til at du har netdækken i stedet for det almindelige dækken?

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca: super :5up:

Hvordan er det i længden på hende? Lige langt nok eller? For hvis det er langt til hende, kunne jeg frygte at det er foe langt til Boris..

 

nej det er lige til den korte side - men tror det skyldes mest at hun er blevet bredere for til - altså omkring bringen (hedder det det på en hund?)... hun kan ikke længere bruge benstropperne, for så bliver hun "klemt sammen" med krum ryg.... men tør ikke sige om det bliver for stort til Boris alligevel. Ved hende er alle elastiksnore spændt helt ud og det er stadig lige til den lille side til hende...

 

Jeg skal desværre ikke nordpå foreløbig, ved ikke om du skal sydpå? Evt kan jeg jo sende det til dig, så du kan prøve det i en lille tid, hvis du synes det ikke fungerer, kommer det kun til at koste dig porto i at sende det retur igen... det vejer ikke ret meget, så vil tro det kan sendes for en 20-25 kr. hvis du synes det fungerer kan du jo købe det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil næsten gætte på det passer Boris så. Typisk, det lige er en uge efter, du var i Nordjylland :lol:

 

Du må rigtig gerne sende det! Skal nok betale portoen. Hvad regner du med at ville tage for det, hvis jeg køber det?

 

Det har kostet 450 fra ny. havde egentlig tænkt at sætte det til salg til 250. Men speciel price for you :mrgreen: kan du få det for 200 (minus porto) hvis det passer ham... hvis mine skriblerier ikke kan komme af, så sætter vi det lige lidt yderligere ned....

Link til indlæg
Del på andre sites

Pivpiv: har også hørt det skulle være et godt sted at købe :5up:

 

Luckyluna: tak for input :5up: Det er lidt det samme, jeg også håber på ved daglig brug af bot dækken om vinteren i stedet for et almindeligt dækken.

Hvad er grunden til at du har netdækken i stedet for det almindelige dækken?

 

Mine har det stort set kun på indendørs. Egentlig dækken er ikke nødvendig for nogen af dem, nede mindre det fryser rigtig meget udenfor, så har Sheila dækken på.

 

Jeg bruger det for at få den magnetiske varme når de er i hvile, så gigten ikke gør dem på stive når de skal op igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca : bring it on :mrgreen: mht skriblerier, så gør det ikke noget. Har en sort tekstiltusch, som bare kan male det over.

 

Luckyluna: ja, der er forskellen så på små kræ med pyntepels og rigtige hunde. Boris har brug for et for at holde varmen udendørs på regnvejrsdage og kolde dage.

 

Sonja: er Tysons også et netdækken?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis Amoccas dækken ikke passer, kan du købe Tysons - han har også et BOT netdækken, han ikke bruger. :-) Det ser ud som nyt, og jeg vil tro, at Tyson og Boris er samme størrelse?

 

 

Kun baseret på billeder - da jeg vist aldrig har mødt Tyson live? Tror jeg at Boris er noget længere end Tyson :vedikke: men jeg ved ikke, om det er mine øjenmål der snyder helt vildt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Amocca : bring it on :mrgreen: mht skriblerier, så gør det ikke noget. Har en sort tekstiltusch, som bare kan male det over.

 

Luckyluna: ja, der er forskellen så på små kræ med pyntepels og rigtige hunde. Boris har brug for et for at holde varmen udendørs på regnvejrsdage og kolde dage.

 

Sonja: er Tysons også et netdækken?

 

Send mig lige din adresse i en pb. så propper jeg det i en boblekurvert i løbet af weekenden

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Sonja: er Tysons også et netdækken?

 

Yes - derfor jeg skrev, at han har et BOT netdækken :blink:

 

Kun baseret på billeder - da jeg vist aldrig har mødt Tyson live? Tror jeg at Boris er noget længere end Tyson :vedikke: men jeg ved ikke, om det er mine øjenmål der snyder helt vildt...

 

Tyson er længere, end han ser ud på billeder. Mindst lige så lang som de løver, vi kender. Men ved selvfølgelig ikke, hvor lang Boris er. :-) Men kan jo måle dækkenet efter, hvis det har interesse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har været ude og købe BoT dækkener til vores fire tøser idag :-) vi har købt vinterdækken-modellen til dem, og hvis det ser ud til at have en effekt på dem, så skal vi også have net-modellen til indendørs brug på de køligere dage :-) Vi valgte at købe til hele flokken da Zazu jo har spondylose i ryggen og HD, Ayo har HD, Liva har slidgigt i højre hofte - og Camy er uvis, men når vi alligevel skulle have tre, så kunne vi lige så godt købe til hele flokken jo, det virker jo til at være et super lækkert dækken! :5up:

 

Vi har købt hos BigBullies, de havde hjemme i alle de fire størrelser vi skulle bruge :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...