Hop til indhold

Oktobers billedtråd


Sitto
 Share

Recommended Posts

  • Svar 145
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ideen er tyvstjålet:mrgreen: Men bassinet havde vi, og boldene (3-4 pakker) er sponsoreret af venners børn, så nem, billig og hylemorsom underholdning for pigerne:5up: Glæder mig til at have det med til træning:klap:

 

 

Jeg har brugt det meget på hold og det har altid været et hit for to og fire benede :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil jo så gerne i gang, med mark prøverne og apporteringsprøverne med min welsh, men pyha, har været i gang med hvalpe, og mange andre "undskyldninger". Jeg satsede og meldte den lille vilde (Wilma) til en land vand prøve i spanielregi, det er sådan set bare en test af at hunden kan tåle skud, hente en due på vand, og en på land, ikke det vilde. Men Wilma havde ikke fattet fidusen, med at åbne munden og hente apporten/duen med, når hun skulle ind, hun svømmede ud og dyttede på duen. Det nytter jo ikke noget, jeg havde bestilt en svømme ½ time, og tænkte at den kunne jo bruges, til at se om jeg kunne få hende til at hente noget legetøj, og sørme om hun ikke lærte det. Så jeg valgte at køre de par timer det tog til Esbjerg og melde hende til prøven, og sørme om hun ikke fik hentet duen i vandet, afleverede til hånd uden at ryste sig først, dygtig pige :5up: første gang hun hentede en due fra vand. Så nu er vi klar til, at øve frem til alle de sjove prøver. Og jo dagen efter fik hun sit 9. danske cert på udstilling :blink:

DSC_0498 (Large).jpg

DSC_0428 (Large).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Var ude at træne i det gode vejr i går, og havde min superfotograf med..

 

Først lidt billeder af bette Conrad.

Han har lige rundet de 6 mdr.

ConradOktober2014.1.jpg

 

Så lidt af Chabal på 2½

Han er bare så skøn, trods vores bøvl med knaldapportering på prøver

 

ChabalOktober2014.2.jpg

 

Til sidst den gule pige

Med lidt mere træning, så overhaler hun hurtigt Chabal på prøveplan.

Hvad hun ikke har i erfaring, har hun i lydighed

 

LivaOktober2014.jpg

ConradOktober 1.jpg

ConradOktober 2.jpg

ConradOktober 4.jpg

ChabalOktober.jpg

ChabaOktober2.jpg

LivaOktober2014.1.jpg

LivaOktober2014.3.jpg

LivaOktober2014.4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

lab-lover sikke en fantastisk flok og sikke trænet de er. Jeg er imponeret over de flotte billeder og fine aporter.

 

Lige med lille Conrad, så havde jeg lige ligget og roddet rundt og gemt mig i græsset :blink:

Han samler op så fint.. Men det med at aflevere er vi altså lige 2 om at diskutere hvor hurtigt det skal foregå..

 

Men han vil gerne hente vildt, så jeg klager ikke

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krøllebølle

Fra cykeltur i dag. Han puster altså sådan, fordi han har løbet 3 km ved siden af cykel og derefter tonset rundt på skrænter. Så tog han lige en pustepause, så kunne jeg fange ham på video.

 

og to billeder cykeltur (2).jpg

cykeltur (1).jpg

cykeltur (3).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...