Hop til indhold

Ih hvor er han dygtig!!


Jane
 Share

Recommended Posts

Victor har i dag været i pratik som gartner. Min lille super inteligente hund har gravet huller i haven. :mrgreen: Det er godt for miljøet, så kan jorden og de små orme få ilt. :engel:

 

Han har rullet sig i en lort. Godt for huden med en naturlig bodylotion. :engel:

 

Sidst men ikke mindst han rendte ind på mit nyvaskede gulv, med mudder på poterne og lort i pelsen. :evil::(:mrgreen::eek::badr:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan vist sige til dig, som alle de andre goldenejere jeg har mødt har sagt til mig, når Noomi var sort af mudder: Det er da en rigtig golden du har fået der... :blink::engel::mrgreen::lol::lol::lol:

 

Jeg ved det. Oskar er ikke spor bedre:mrgreen::lol::-D

 

En ting er sikker man skulle have avlet dem mudderfarvet. :lol: Så kunne man have kaldt dem Mudretriever. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Victor har i dag været i pratik som gartner. Min lille super inteligente hund har gravet huller i haven. :mrgreen: Det er godt for miljøet, så kan jorden og de små orme få ilt. :engel:

 

Han har rullet sig i en lort. Godt for huden med en naturlig bodylotion. :engel:

 

Sidst men ikke mindst han rendte ind på mit nyvaskede gulv, med mudder på poterne og lort i pelsen. :evil::(:mrgreen::eek::badr:.

 

Åh det er da så hyggeligt at have hvalp :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuuuuuuuh det tyder godt for os andre.....

 

 

Der skal nok komme lidt historier fremover, tror jeg :engel:

 

 

Jeg kan allerede rigtig godt li Viktor :mrgreen: Han er en dyyyyyygtiiiiig hund :engel:

 

Jeg elsker også dig. :kys::rolleyes:

 

Du sidder og fryder dig. :mrgreen:

 

Men du har ret Victor skal nok stå for underholdningen. Aldrig har jeg haft en hvalp med så stor tro på sit eget værd. Han tror jo at han er en løve. GRRRR . Men mors ben er nu rare at gemme sig bag, når verden alligevel bliver for farlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde Victor med i hundeskoven i dag. Det var en rigtig god dag vi havde valgt. Der var en hvid schæferhvalp, en springer spaniel hvalp, en labradorhvalp og en lille hvalp jeg ikke husker racen på - fik det ellers at vide. Det var rigtig sjawt at lege med de andre hvalpe.

Victor charmerede simpelhen alle vi mødte og han solede sig rigtig med alt den opmærksomhed. Han blev beundret af alle og de var imponeret af hans gåpåmod...

det blev et længere ophold end jeg havde regnet med, men det var umulig at komme hjem, da alle jo skulle snakke med ham og han nød det.

 

Jeg kan ikke sige mig fri for at være bare en lille smule stolt af min lille hund. :hjerte:

 

Nu ligger han og sover med Oskars hale som hovedpude.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uuuuuuuuuuh det tyder godt for os andre.....

 

 

Der skal nok komme lidt historier fremover, tror jeg :engel:

 

 

Jeg kan allerede rigtig godt li Viktor :mrgreen: Han er en dyyyyyygtiiiiig hund :engel:

 

Øhh... hvad sker der lige her... :scared:

 

Du råber ikke efter billeder :skraek: Der må være et eller andet galt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:engel::engel:

 

:kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

[/color]

 

Hov!!! Ved du noget vi andre ikke ved????? e035.gif

 

 

Nej mig ikke vide nogen ting... Det er Freudika der ligger inde med alle hemmeligheder ved du nok ;-)

 

 

Jeg synes bare det er meget underligt at hun ikke har plaget om billeder.... og nu siger jeg noget, som jeg ved at jeg fortryder, og det vil kunne blive misbrugt imod mig :shock::genert:

 

Jeg savner Aslan´s plageri om billeder... :genert:

 

 

 

Må hellere gå i seng nu... tør slet ikke tænke på konsekvenserne at dette indlæg :stupid: :damn: :scared: :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej mig ikke vide nogen ting... Det er Freudika der ligger inde med alle hemmeligheder ved du nok ;-)

 

 

Jeg synes bare det er meget underligt at hun ikke har plaget om billeder.... og nu siger jeg noget, som jeg ved at jeg fortryder, og det vil kunne blive misbrugt imod mig :shock::genert:

 

Jeg savner Aslan´s plageri om billeder... :genert:

 

 

 

Må hellere gå i seng nu... tør slet ikke tænke over konsekvenserne at dette indlæg :stupid: :damn: :scared: :genert:

 

Sig mig lige engang er du rigtig klog??? a020.gif

Den der kan du ikke bortforklare med træthed du, det kommer til at ramme os alle i flæng, når du sådan opfordrer Aslan til plagerier :stupid:

 

 

 

 

 

 

 

Er kun en lille smule enig... :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...